3 روش لیفت بینی در مشهد و عوارض آنها

لیفت بینی در مشهد 3 روش لیفت بینی در مشهد و عوارض آنها

لیفت بینی در مشهد با نخ، ژل و یا دستگاه به عنوان یک روش بدون جراحی عمل بینی خیلی مورد توجه قرار گرفته است، عمل لیفت بینی در مشهد در مراکز زیبایی توسط متخصصین انجام می شود. اما آیا روش ایمن هست یا نه ؟ آیا لیفت بینی دائمی است ؟ قیمت لیفت بینی در مشهد چقدر است ؟ لیفت بینی گوشتی و استخوانی چه تفاوتی دارد ؟ لیفت بینی با دستگاه چگونه انجام می شود ؟ عوارض لیفت بینی چیست ؟ این سوالات را در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

لیفت بینی چیست ؟

در جامعه امروز، افراد به طور فزاینده ای به دنبال روش های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی هستند. یکی از این روش ها که در تبلیغات کلینک ها و مراکز زیبایی عنوان می شود، عمل لیفت بینی با بی حسی موضعی در چند دقیقه، عمل بینی به روش nfi و nft است.
لیفت بینی یعنی جمع شدن و بالا کشیدن پوست بینی که در نهایت منجر به بالا کشیدن نوک بینی می شود. حتی بسیاری از کسانی که عمل بینی انجام داده اند بعد از جراحی نیز به سراغ این روش می روند. معمولا لیفت بینی با نخ برای بالا کشیدن نوک بینی، لیفت بینی با فیلر(ژل) برای برطرف کردن قوز و برآمدگی های بینی و لیفت بینی با دستگاه برای جمع شدن نوک بینی استفاده می شود.

3 روش برای لیفت بینی در مشهد

  • 1- لیفت بینی با ژل
  • 2- لیفت بینی با نخ
  • 3- لیفت بینی با دستگاه (پلکسر بینی)

لیفت بینی به دلیل عوارض بسیاری که در ادامه خواهید خواند و همچنین موقتی بودن آن، توسط دکتر مهدی رمضانی انجام نمی شود. بعضی از اشخاص به دنبال بهترین دکتر لیفت بینی در مشهد هستند اما پزشکان ماهر هیچ وقت این روش ها رابرای کسب درآمد پیشنهاد نمی کنند و همینطور به یاد داشته باشید تنها روش دائمی و ایمن برای تغییر فرم و شکل بینی عمل جراحی بینی است.

البته گاهی اوقات در ویزیت های بعد از جراحی بینی ممکن است جراح مقداری ژل یا بوتاکس به بینی تزریق کند اما این مقدار اندک زیر نظر پزشک و فقط برای اصلاح ظاهر نهایی بینی است و مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.این کار با انتخاب این روش به طور مستقل به جای عمل بینی متفاوت است.

بهترین جراح بینی مشهد چه کسی است ؟


استعلام هزینه عمل بینی مشهد با دکتر رمضانی یا مشاوره رایگان از طریق شماره های : 09018191885

صفحه رسمی دکتر مهدی رمضانی اول در اینستاگرام : drmehdiramezani@


1- لیفت بینی با ژل در مشهد چگونه انجام می شود ؟

ابتدا پزشک با استفاده از یخ یا بی حسی موضعی بینی را بی حس کرده و سپس ژل هیالورونیک اسید (HA) به بینی تزریق می شود. در روش لیفت بینی با نخ برآمدگی های روی بینی و تو رفتگی های نوک بینی می تواند اصلاح شود. این روش 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

لیفت بینی با ژل در مشهد
لیفت بینی با تزریق ژل
آیا لیفت بینی با ژل دائمی است ؟

لیفت بینی با ژل یک روش موقت می باشد و ماندگاری آن 6 تا 12 ماه است و در بیشتر اوقات نیاز به تزریق مجدد است.

عوارض لیفت بینی با ژل چیست ؟

مقداری تورم، سوزش، و کبودی در نقاط تزریق ایجاد می شود. همچنین اگر لیفت بینی با فیلر توسط یک پزشک بی تجربه انجام شود، احتمال عفونت و عوارض عروقی مانند نکروز پوستی نیز وجود دارد.


2- لیفت بینی با نخ در مشهد چگونه انجام می شود ؟

پزشک پس از بی حس کردن بینی با بی حسی موضعی نخ های پلی متیو اکسانون (PDO) که 100٪ جذبی هستند را از نوک بینی به زیر پوست وارد می کند، نخ های لیفت، نوک بینی را به استخوان اسکلت بینی در امتداد پل بینی وصل می کند. این عمل باعث بالا کشیدن نوک بینی گوشتی یا استخوانی و اصلاح فرم بینی می شود. این عمل 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

لیفت بینی با نخ در مشهد
روش لیفت بینی با نخ
آیا میدانید عوارض لیفت بینی با نخ چیست ؟

پارگی بافت بینی در اثر کشیده شدن نخ های لیفت، درد و تورم بعد از جراحی و موقتی و قابل بازگشت بودن این روش از عوارض مهم آن به حساب می آید.

آیا لیفت بینی با نخ دائمی است ؟

نتیجه لیفت بینی به مدت 1 سال ماندگار هستند و اگر 9 ماه پس از درمان اولیه، لیفت بینی تکرار شود ماندگاری آن طولانی تر خواهد بود.

آیا میدانید : بالا کشیدن نوک بینی بدون جراحی با تیپ پلاستی چگونه است ؟


3- لیفت بینی با دستگاه چگونه انجام می شود ؟

لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت در مشهد بیشتر برای لیفت بینی گوشتی و کوچک کردن بینی استفاده می شود. در این روش با گرمای زیاد و سوزاندن پوست نوک بینی بین لیفت می شود. توضیحات کامل در مورد لیفت بینی با دستگاه پلاسماجت بینی را می توانید در مقاله پلکسر بینی در مشهد بخوانید.

پلکسر بینی در مشهد
قبل و بعد لیفت بینی با پلکسر بینی در مشهد

منبع : drmehdiramezani

بیشتر بدانید :

هزینه عمل لیفت لب در مشهد چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس در مشهد چقدر است ؟

شرایط عمل بینی ارزان و اقساط در مشهد چگونه است ؟


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در مشهد

برای تعیین وقت مشاوره به صورت آنلاین از این قسمت اقدام کنید.


آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.