عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمارستان

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمارستان

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، قیمت جراحی بینی مشهد و شرایط اقساطی آن و همینطور روش های عمل بینی بدون جراحی کسب نمائید. پیشنهاد ما این است که قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی، این مقاله را حتما بخوانید. سوالات متداول عمل بینی و پاسخ آنها توسط دکتر مهدی رمضانی را نیز به صورت ویدئو می توانید در انتهای مقاله ببینید.

 

کلیک کنید : لیست بهترین جراحان بینی مشهد آپدیت ۱۴۰۰+ هزینه عمل بینی

عمل بینی گوشتی توسط دکتر مهدی رمضانی
عمل بینی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح بینی

سوالات رایج عمل بینی در مشهد که پاسخ آنها را در این مطلب می خوانید :

برخلاف اینکه امروزه در فضای مجازی، اطلاعات زیادی درباره عمل بینی وجود دارد، اما صحت و اعتبار این اطلاعات و گاهی تناقض در آن افراد را پریشان می کند. در این مطلب سعی داریم به مهمترین سوالات شما پاسخ دهیم. برخی از این پرسش ها که توسط زیباجویان گرامی در مطب، سایت و صفحه اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی عنوان می شود عبارتند از :

  • بهترین جراح و دکتر عمل بینی در مشهد را چگونه بیابم؟ ( بهترین جراح بینی گوشتی مشهد ، بهترین جراح بینی استخوانی ، بهترین جراح انحراف بینی و … )
  • قیمت عمل بینی مشهد چقدر است؟ (پرسش درباره هزینه جراحی بینی گوشتی ، استخوانی، ترمیمی، انحراف بینی، پولیپ و …)
  • – شرایط جراحی بینی اقساطی و عمل بینی ارزان چگونه است؟ کدامیک از جراحان بینی حاضر به انجام عمل بینی قسطی هستند؟
  • – روش های عمل بینی بدون جراحی چگونه است؟ جراحی بینی با قالب کنترلی چگونه انجام می شود؟
  • – انتخاب مراکز جراحی و بیمارستان های جراحی بینی چگونه است؟ عمل بینی در بیمارستان قائم مشهد ؟ هزینه عمل بینی در بیمارستان رضوی مشهد ؟
  • – مراحل عمل بینی چگونه است ؟ از کجا باید شروع کرد؟
جراحی بینی در مشهد
قبل و بعد از عمل بینی بینی گوشتی توسط دکتر مهدی رمضانی
قبل و بعد از عمل بینی در مشهد
قبل و بعد از عمل بینی استخوانی توسط دکتر مهدی رمضانی

دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

عکس های عمل بینی که به صورت روزانه در اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@

جهت مشاوره رایگان یا تعیین وقت حضوری با شماره های 09018191885 در تماس باشید.


یافتن بهترین جراح بینی در مشهد

پیدا کردن یک دکتر خوب برای عمل بینی در مشهد ، اولین و مهمترین دغدغه برای متقاضیان عمل بینی است. درست است که عمل بینی یک نوع جراحی پلاستیک زیبایی محسوب می شود اما در واقع دو دسته از پزشکان می توانند رینوپلاستی را انجام دهند. متخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی یا متخصصان گوش، حلق و بینی، انتخاب با شماست. هر کدام از این پزشکان در تخصص خود ماهر هستند. اما نتیجه جراحی بینی معمولا فقط به مدرک تحصیلی ختم نمی شود. بلکه تجربه جراح و همینطور سابقه کاری نیز بسیار مهم است. اجراء تکنیک های نامناسب توسط یک جراح بی تجربه می تواند به بدشکلی های دائمی بینی منجر شود.

با اینکه در نتیجه عمل بینی نوع پوست فرد، اسکلت استخوان بینی و غضروف ضعیف تاثیر گذارند اما با همراهی یک جراح بینی خوب ، شما می توانید یک بینی با فرم طبیعی و زیبایی نچرال داشته باشید. این را هم بدانید که امروزه عمل بینی بیشتر از هر زمان دیگری، دقیق و قابل پیش بینی است. بنابراین اگر در گزینش جراحتان دقت به خرج دهید، جای هیچ نگرانی نیست.

دکتر مهدی رمضانی
دکتر مهدی رمضانی جراح بینی در اتاق عمل

سه روش اصولی برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

  • 1- ابتدا با دقت کافی و بدون وسواس های غیر منطقی عکس های قبل و بعد عمل بینی جراحان مشهد را بررسی کنید. بدین منظور می توانید به سایت ها و شبکه های اجتماعی جراحان بینی مانند اینستاگرام سر بزنید. البته مطمئن شوید عکس ها مربوط به خود جراح است.
  • 2- به مطب جراحان منتخب خود بروید و از نزدیک شاهد نمونه کارهای ایشان باشید. حتما با بیماران قبلی در مطب صحبت کنید و میزان رضایت آنها را بسنجید.
  • 3- یک جلسه مشاوره با جراح بینی منتخب خود داشته باشید. در جلسه مشاوره درباره انتظارات خودتان از نتیجه عمل بینی صحبت کنید. عکسی مشابه آنچه که از نتیجه جراحی بینی تان انتظار دارید را به جراح نشان دهید. صادق باشید و درباره تمام شرایط جراحی با پزشک عمل بینی صحبت کنید.

در عین حال سعی کنید واقع بین باشید. زیرا عمل بینی معجزه نمی کند. بلکه نواقص ظاهری و تنفسی بینی را اصلاح و درمان می کند. مطمئن باشید پس از گذراندن مراحل بالا به راحتی می توانید بهترین دکتر عمل بینی را بیابید. برای اطلاع از مدارک پزشکی دکتر مهدی رمضانی و ویژگی هایی که یک جراح پلاستیک بینی خوب باید داشته باشد مقاله ویژگی های بهترین جراح بینی را از دست ندهید.

عمل بینی در مشهد در دوران کرونا

دومین مسئله در حال حاضر نگرانی از جراحی بینی در دوران کرونا و ابتلا به ویروس COVID-19 است. این ویروس نه تنها در ایران بلکه در جهان به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. در حال حاضر بهتر است تا کشف واکسن ویروس ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی که توسط سازمان جهانی بهداشت عنوان شده است به زندگی خود ادامه دهیم.

از این رو برای انجام جراحی بینی نگران نباشید. زیرا قبل از عمل بینی از متقاضیان تست PCR (تست کرونا حلق و بینی) گرفته می شود و در صورت منفی بودن این تست، فرد اجازه جراحی را خواهد داشت. (مدت اعتبار این تست یک هفته می باشد). از طرفی عمل بینی در یک روز انجام می شود. و مدت بستری بعد از عمل بینی 2 تا 3 ساعت است. بنابراین در مدت زمان کوتاه احتمال ابتلا در محیطی کاملا استریل بسیار پایین می باشد. در ویدئوی زیر نظر دکتر مهدی رمضانی درباره عمل بینی در زمان کرونا را بشنوید.

هزینه عمل بینی در مشهد چقدر است؟

سومین مسئله آگاهی از قیمت جراحی بینی در مشهد است. قیمت عمل بینی در مشهد از 8000000 تومان تا 20000000 تومان متغیر است. اما این تفاوت هزینه به 4 فاکتور بستگی دارد :

  • 1- نوع بینی : عمل بینی گوشتی به دلیل پوست ضخیم و چرب سخت تر از عمل بینی استخوانی است. بنابراین هزینه آن حدود 500 هزارتومان تا 1 میلیون تومان بیشتر از بینی استخوانی است.
  • 2- تجربه جراح بینی : مسلما برای عمل بینی با یک جراح خوب و ماهر باید هزینه بیشتری بپردازید. عموما جراحان تازه کار حاضرند با قیمت های پایین تر عمل بینی انجام دهند. اما ریسک عمل با آنها را باید بپذیرید.
  • 3- بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود : امکانات مرکز جراحی که در آن بینی خود را عمل می کنید با توجه به هزینه ای می خواهید بپردازید متفاوت است.
  • 4- تغییرات اعمال شده روی بینی : بدین صورت که اگر هدف فقط جراحی زیبایی باشد هزینه کمتری می پردازید. اما اگر جراحی زیبایی همزمان با رفع مشکلات بینی باشد هزینه آن بیشتر می شود. مانند عمل زیبایی بینی همزمان با رفع انحراف بینی، برداشتن پولیپ بینی و … .

به گفته رئیس سازمان نظام پزشکی کشور : ” انجام اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک آمیزه‌ای از تخصص و هنر پزشک است. قطعاً قیمت‌گذاری بر روی یک اثر هنری اشتباه بوده و تعرفه‌گذاری آن صحیح نیست. باید بپذیریم جراحی های راینولوژی بسیار پیچیده هستند و جراح همزمان از هنر و تخصص خود استفاده می کند.”


هزینه عمل زیبایی بینی توسط دکتر رمضانی

قیمت هایی که در لیست زیر می بینید حدودی می باشد. با توجه به شرایط بیمار و نوع بینی متفاوت خواهد بود. هزینه نهایی فقط با مراجعه به مطب و بعد از معاینه دقیق توسط ایشان اعلام می گردد.

برای اطلاع از جزئیات هر کدام از این جراحی ها حتما روی کلمه رنگی شده کلیک کرده و مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید.

عمل بینی در مشهد
عمل بینی استخوانی به صورت طبیعی

آیا شما هم به دنبال جراحی بینی ارزان و قسطی هستید ؟

ممکن است زیباجویانی که در حال تحقیق و سرچ درباره عمل بینی هستند، عبارت های عمل بینی ارزان و عمل بینی قسطی را زیاد دیده باشند. تبلیغاتی که در سایت های مختلف برای عمل بینی به صورت قسطی (بدون چک ضمانت یا با سفته و گاهی از دم به قسط) وجود دارد. بهتر است به اصطلاح ” کلاه خود را قاضی کنید!” آیا انجام عمل بینی با قیمت های1، 2 و یا 3 میلیون واقع بینانه است؟ این فرصت را به افراد سودجو که هدفی جز خالی کردن جیب شما ندارند ندهید. حتما برای کسب اطلاعات کافی در این باره مقاله شرایط جراحی بینی اقساطی و جراحی بینی ارزان را بخوانید.

2 روش جراحی بینی در مشهد

جراحی بینی با توجه به هدف شما از این جراحی انجام می شود. اگر هدف رفع ایرادات ظاهری بینی باشد، عمل زیبایی بینی انجام می گردد. اما اگر در کنار آن قصد رفع مشکلات بینی را هم داشته باشید جراحی زیبایی بینی همراه با رفع ایرادات تنفسی انجام می شود. دو روش برای انجام جراحی بینی وجود دارد. دقت داشته باشید اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است را فقط جراح می تواند تعیین کند.

1- جراحی بینی باز

جراحی بینی باز به روشی گفته می شود که در آن جراح برای دسترسی به کل ساختار بینی یک برش در عرض کلوملا (ناحیه میان دو سوراخ بینی) ایجاد کرده و پوست بینی بالا می برد. برش های داخلی نیز ایجاد می شود. اگر پره های بینی نیاز به اصلاح داشته باشد ممکن است برش هایی در کنار پره های بینی هم ایجاد شود. 80% جراحی ها به این روش انجام می شود.

عمل بینی باز در مشهد

2- جراحی بینی بسته 

در برخی مواقع نیازی به دسترسی کامل به تیغه بینی نیست و مشکل از طریق اصلاح بافت بینی یا سوهان کشی نیز حل می شود، در چنین مواردی جراح بدون ایجاد برش در عرض کلوملا جراحی را انجام می دهد. در شکل زیر می توانید تفاوت این دو روش را بهتر درک کنید.

عمل بینی بسته در مشهد

اسکن سه بعدی و جراحی بینی با قالب کنترلی

جراحی بینی با قالب کنترلی یک روش قالب گرفتن از بینی متقاضی است که اخیرا در برخی کلینیک ها قبل از جراحی انجام می شود. به این معنی که در طی جلسات مشاوره قبل از عمل، ابتدا توسط اسکنر های سه بعدی بینی اسکن می شود، سپس از شخص خواسته می شود خواسته خود را از نتیجه عمل کامل و شفاف بیان کند. بعد از آن تغییرات دلخواه متقاضی در نرم افزار روی بینی اعمال می شود. سپس با پرینترهای سه بعدی از بینی یک قالب کنترلی سه بعدی تهیه می شود. پس از آن، جراح باید در حین جراحی در اتاق عمل از قالب استفاده کند تا مدل بینی دقیقا طبق خواسته فرد بشود.

این روش ها از نظر جراحانی که سال های سال در اتاق عمل، بینی های مختلف با انواع پوست و مشکلات راجراحی کرده اند، موردتایید نیست. در واقع این تکنیک بیشتر نمایش تبلیغاتی برای گرفتن هزینه بیشتر از متقاضیان است. عمل بینی پیچیده تر از آن است که بتوان با قالب فرم دلخواه را به وجود آورد. برای اطلاعات بیشتر مقاله کامل عمل بینی با قالب کنترلی را بخوانید.

عمل بینی با قالب کنترلی در مشهد
قالب های کنترلی طراحی شده

چگونه می توان بینی را بدون جراحی کوچک کرد ؟

برای عمل بینی بدون جراحی در مشهد 5 روش وجود دارد. همین ابتدا بهتر است بدانید که هیچ کدام از این روش ها توسط دکتر مهدی رمضانی مورد تایید نیست و انجام نمی شود. تنها روش ایمن و دائمی که توسط تمام پزشکان دلسوز و متعهد پیشنهاد می شود؛ رینوپلاستی می باشد. این روش ها علاوه بر اینکه نتیجه رضایت بخش و محسوسی ندارند، اغلب با عوارض زیادی نیز همراه هستند.

عمل بینی بدون جراحی در مشهد
روش های عمل بینی بدون جراحی
جهت آشنایی شما به طور مختصر به آن می پردازیم :

روش اول – پلکسر بینی : پلکسر بینی یک دستگاه است که برای سوزاندن پوست نوک بینی های گوشتی استفاده می شود. پوست پس از سوزاندن سلول های نوک بینی، برای ترمیم خود دوباره جمع و در اصطلاح لیفت می شود. برای اطلاع از هزینه پلکسر بینی و جزئیات کامل تر کلیک کنید.

روش دوم – لیفت بینی با نخ : در این روش نخ های بسیار باریک 0.12 میلیمتری را دورن بینی قرار می گیرد، سپس توسط نخ، بینی به بالا کشیده می شود، این روش بیشتر به عنوان راه حلی جهت رفع افتادگی بینی تبلیغ می شود.

روش سوم – لیفت بینی با ژل(فیلر) : لیفت بینی با فیلر که به آن رینوپلاستی مایع نیز می گویند به معنی تزریق ژل هیالورونیک اسید به پل بینی می باشد. تزریق ژل به بینی به عنوان یک روش مستقل برای تغییر شکل بینی قابل قبول نیست، اما جهت ترمیم گودی پل بینی بعد از جراحی با صلاحدید جراح می تواند اثر بخش باشد. ولی حتما باید توسط خود جراح در مطب انجام شود.

دیگر روش های عمل بینی بدون جراحی در مشهد :

روش چهارم – تزریق آنزیم و کلسیم به بینی : تزریق آنزیم های کوچک کننده بینی در مشهد یا کوکتل بینی هم یکی دیگر از روش های زیبایی بینی بدون جراحی است که در آن با تزریق آنزیم های چربی سوز به بینی باعث کاهش چربی بینی های گوشتی و کوچک شدن نوک بینی می شود. ترکیبات این محلول تزریقی شامل آنزیم هیالاز و کلسیم می باشد، تزریق آنزیم بینی با بی حسی موضعی در برخی کلینکی های زیبایی یا توسط برخی جراحان زیبایی در 6 جلسه به عنوان یک روش ارزان با قیمت مناسب به جای عمل بینی انجام می شود. اما عوارض تزریق آنزیم کوچک کننده بینی بسیار زیاد است و نتیجه آن نیز نامشخص می باشد.

روش پنجم – گیره های کوچک کننده بینی : انواع گیره های کوچک کننده بینی در مشهد با قیمت های مختلف موجود است. همچنین ابزارهای دیگری مانند کرم ها و چسب کوچک کننده بینی، اما تمامی این ها تبلیغات برای فریب دادن کسانی است هم به دنبال تغییرات مثبت در ظاهر خود هستند و هم به دلایل مختلف نمی خواهند تن به جراحی زیبایی بدهند.

انتخاب بیمارستان برای عمل بینی مشهد

در جلسه مشاوره بهتر است از پزشک خود بپرسید که در کدام کلینیک ها و بیمارستان ها عمل بینی انجام می دهد. سپس با توجه به نوع بیمه شما، و عملی که می خواهید انجام دهید یکی از این مراکز را انتخاب می کنید. عمل بینی مشهد در بیمارستان های قائم و امام رضا می تواند توسط رزیدنت ها به قیمت پایین انجام شود. همچنین این جراحی در بیمارستان های رضوی، فارابی، ارتش، سینا و کلینیک های خصوصی مانند کلینیک گهرسا، حضرت معصومه و … نیز صورت می گیرد.

کلینیک گهرسا مشهد برای عمل بینی
کلینیک گهرسا یکی از مراکزی است که دکتر مهدی رمضانی در آن عمل بینی انجام می دهند

هزینه عمل بینی در بیمارستان های دولتی مشهد چقدر است ؟ عمل بینی در کدام یک از بیمارستان های مشهد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرد ؟ هزینه عمل بینی با بیمه تکمیلی چگونه است ؟
عمل بینی فقط در صورتی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی قرار می گیرد که با هدف درمان مشکلات بینی باشد. مانند عمل انحراف تیغه بینی، جراحی پولیپ بینی یا جراحی شکستگی بینی. اما چنانچه عمل درمانی شما همزمان با رفع مشکلات بینی باشد، بیمه فقط قسمت درمانی را می پردازد. اگر می خواهید از بیمه تامین اجتماعی در مشهد برای جراحی بینی استفاده کنید باید در بیمارستان های فارابی و 17 شهریور بستری شوید. اگر می خواهید از تمام درصد پرداختی بیمه های تامین اجتماعی و تکمیلی به همراه پاسخ تمام  سوالاتتان مطلع شوید اینجا را کلیک کنید.

رضایت زیباجوی گرامی از نتیجه عمل بینی با دکتر مهدی رمضانی

مراحل عمل بینی را چگونه باید طی کنم ؟

تا اینجای کار باید توانسته باشید اطلاعات مفیدی درباره عمل بینی ، جراح بینی و محل انجام جراحی بدست آورده باشید. فکر کنید که الان تصمیم نهائی خود را درباره جراحی بینی گرفته اید. حال این سوال پیش می آید که باید از کجا شروع کرد ؟ برای کسب اطلاعات لازم و مفید در هر مرحله به همراه عکس و ویدئو، مقاله راهنمای مرحله به مرحله عمل بینی را ببینید. این مقاله مرجع کامل و کافی برای شماست.

به طور خلاصه عمل بینی در 5 مرحله انجام می شود :

مرحله اول : در جلسه اول مشاوره جراح بینی شما را کاملا معاینه می کند. سپس آزمایشات لازم شامل آزمایش خون جهت بررسی کم خونی، عکس و تست PCR کرونا برای شما تجویز می شود. چنانچه دچار انحراف بینی باشید سی تی اسکن سر نیز برایتان تجویز شود.

مرحله دوم : در جلسه دوم نتیجه آزمایشات بررسی می شود. جراح وقت عمل را برای شما تعیین می کنند.

مرحله سوم : شب قبل از جراحی باید به حمام بروید. روز جراحی باید ناشتا باشید. یعنی از ساعت 12 شب قبل نباید غذا خورده باشید. با در دست داشتن مدارک شناسایی و پزشکی به بیمارستان مراجعه می کنید. باید یک همراهی داشته باشید. قبل از بیهوشی دکتر دوباره شما را می بینید و یک بار دیگر درباره فرم بینی با شما صحبت خواهد کرد. عمل طی 1 تا 3 ساعت انجام می شود. سپس شما به اتاق ریکاوری منتقل می شوید. پس از به هوش آمدن به بخش منتقل می شوید. دراین حین می توانید کمی آبمیوه و کیک نرم میل نمایید. پرستار علائم حیاتی شما را شامل نبض، فشار خون چک می کند و چنانچه همه چیز عادی باشد پس از 3 ساعت از بیمارستان مرخص می شوید.

مرحله چهارم : کمی سرگیجه و حالت تهوع در روز اول به دلیل اثرات داروهای بیهوشی طبیعی است. در هفته اول احساس گرفتگی بینی به دلیل وجود گچ بینی (آتل) دارید.

مرحله پنجم : پس از یک هفته برای برداشتن آتل به مطب مراجعه می کنید. پزشک بینی شما را بررسی می کند. بخیه ها کشیده شده و آتل برداشته می شود. چسب روی بینی زده می شود. تا دو ماه باید از چسب بینی استفاده کنید. در این مرحله کمی از ورم بینی کم شده است و شما می توانید نتیجه را ببینید و لذت ببرید. ویدئو برداشتن آتل بینی و کشیدن بخیه های بینی مراجعه کننده گرامی دکتر رمضانی را مشاهده کنید.

نمونه عکس های عمل های زیبایی بینی دکتر مهدی رمضانی 
قبل و بعد از عمل بینی استخوانی در مشهد
قبل و بعد از عمل بینی استخوانی به مدل نیمه فانتزی
جراحی بینی گوشتی بزرگ
عمل بینی گوشتی و استخوانی مردانه به مدل طبیعی
قبل و بعد از عمل بینی مشهد
نتیجه عمل بینی استخوانی 2 هفته بعد از عمل
عمل بینی استخوانی مشهد
قبل و بعد از جراحی بینی
عمل بینی مشهد قسطی
نتیجه عمل بینی گوشتی
جراحی پلاستیک بینی در مشهد
قبل و بعد جراحی پلاستیک بینی گوشتی
بعد عمل بینی استخوانی مشهد
2 هفته بعد از عمل بینی گوشتی
یک هفته بعد از عمل بینی
یک هفته بعد از عمل بینی و بلافاصله پس از برداشتن گچ بینی
عمل بینی مشهد
عمل بینی نیمه فانتزی در مشهد توسط دکتر رمضانی. سمت راست یک ماه بعد از عمل و سمت چپ سه سال بعد از عمل
عمل بینی در مشهد
یک هفته بعد از عمل بینی

مهمترین سوالات متداول عمل بینی + پاسخ

نتیجه عمل بینی گوشتی و استخوانی چه زمانی مشخص می شود ؟ در ویدئو زیر پاسخ دکتر رمضانی درباره نتیجه عمل و مدت زمان ورم در بینی های گوشتی و استخوانی را ببیند.

مدت زمان عمل بینی چقدر است ؟ عمل بینی بین 1 تا 3 ساعت طول می کشد. بسته به پیچیدگی عمل متفاوت است.

آیا نتیجه عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است ؟ در گذشته کمی افتادگی نوک بینی در بینی های گوشتی اتفاق می افتاد. اما دکتر مهدی رمضانی با استفاده از پیوند غضروف در نوک بینی های گوشتی و همچنین تیغه بینی این مشکل را برطرف نموده اند.

تفاوت جراحی بینی در مردان و زنان چیست ؟ تفاوت کلی در شکل بینی است. به صورتی که برای مردان فرم بینی طبیعی مناسب تر است اما در خانم ها مدل های بینی فانتزی و نیمه فانتزی طرفدار بیشتری دارد.

تاثیر چاقی و لاغری بر نتیجه عمل بینی چیست ؟ پاسخ را از زبان دکتر مهدی رمضانی را بشنوید.

دیگر سوالات مهم که باید قبل از عمل بینی بدانید :

بهترین سن برای عمل بینی چیست ؟ مناسب ترین سن برای عمل بینی برای دختران 16 سال و برای پسران 17 سال به بالا است. زیرا می بایست رشد استخوانی و غضروفی بینی تمام شده باشد.

دوران نقاهت بعد از عمل بینی چقدر است ؟ دوران نقاهت بعد از عمل بینی 10 تا 14 روز است، در هفته اول آتل روی بینی شما قرار دارد، کمی گرفتگی بینی و سردرد خواهید داشت. اما از هفته دوم با برداشتن گچ بینی احساس بهتری پیدا می کنید. پس از پایان هفته اول می توانید به محل کار خود بازگردید. تورم و کبودی ها بعد از یک ماه برطرف خواهد شد.

چنانچه سوال دیگری درباره عمل بینی در مشهد دارید در قسمت دیدگاه ها مطرح نمائید. همچنین می توانید در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.

منبع : دکتر مهدی رمضانی

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

18 دیدگاه

  1. سلام من تجربه استفاده از این گیره های بینی رو دارم، اصلا خوب نیست، خیلی فشار میده بینی رو و هیچ تغییری هم نکرد بینی من

    1. Author

      سلام، بله همانطور که در مقاله هم عنوان شده بهترین راه برای کوچک کردن بینی عمل بینی است

  2. من بینی مو‌ مشهد پیش دکتر رمضانی عمل کردم از نتیجه اش راضیم. الان ۶ ماه میگذره. فقط خواستم تشکر کنم ازشون

    1. Author

      با سلام و سپاس از حسن انتخاب شما

    2. سلام
      شما بینی تون گوشتی بوده یا استخونی ؟ مشکل تنفسی نداشتین ؟

      1. بله بینی من گوشتی و پهن بود ولی اصلا مشکلی ندارم چه از لحاظ تنفس و چه ظاهرش
        عالی شده بینیم

  3. من مشکل آلرژی و آبریزش بینی دارم می تونم بینی مو عمل کنم ؟

    1. Author

      با سلام
      ممکن است مشکل آبریزش بینی و آلرژی نیز مربوط به بینی باشد. ولی با این مشکل هم می توانید جراحی را انجام بدهید. برای رزرو وقت مشاوره و معاینه می توانید با شماره های 05138408196 – 09150306425 در تماس باشید.

  4. سلام خسته نباشید آقای دکتر از تامپون استفاده می کنن ؟

    1. Author

      سلام
      بستگی دارد. می شود هم از تامپون و هم ایروی که راه تنفسی دارد استفاده کرد. بستگی به شرایط شما دارد.

      1. سلام من میخام بینیم به شکل خیلی خیلی طبیعی دربیاد و دلم میخاد به اون چیزی تبدیل بشه ک خودم میخام،این امکان وجود داره؟؟؟و البته دوس دارم ببینم بااون بینی بعد عمل چ شکلی میشم!

        1. Author

          سلام
          بله، به طور کلی مدل بینی توافقی بین پزشک و بیمار هست و بهترین مدل برای عمل بینی مدل طبیعی هست. شما می تونید خواستتون رو در جلسه مشاوره با دکتر رمضانی مطرح کنین. ایشون بعد از معاینه با در نظر گرفتن سلیقه شما بهترین فرم بینی رو به شما پیشنهاد می دهند.

  5. سلام خدمت آقای دکتر عزیز
    من میخوام بینی ایم و پیش شما عمل کنم ولی چون شغلم خیلی حساسه نمیدونم که چند روز باید مرخصی بگیرم

    1. Author

      سلام و سپاس
      مدت استراحت عمل بینی حداقل یک هفته و حداکثر 10 روز است. بنابراین اگر قصد انجام جراحی بینی دارید بهتر است برای حداقل یک هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید.

  6. سلام من ارتودنسى دارم براى عمل بینی باید بردارمشون یا نه ؟

    1. Author

      سلام
      در مراحل پایانی ایرادی ندارد، اما باز هم بهتر است با دندانپزشکتان مشورت کنید.

  7. سلام. من قبلا عمل شکاف کام داشتم، درضمن الان ارتودنسی هم دارم والان هم میخام بینی ام که ظاهر خیلی خوبی نداره عمل شه بنظر شما باید اول بینی ام رو عمل کنم یا نه ارتودنسی رو ادامه بدم؟

  8. Author

    سلام
    می توانید همین حالا هم بینی تان را عمل کنید. اما بهتر است تا پایان دوره درمان ارتودنسی خود صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.