روش های اصلاح نوک بینی با عمل تیپ پلاستی در مشهد

تیپ پلاستی در مشهد روش های اصلاح نوک بینی با عمل تیپ پلاستی در مشهد

تیپ پلاستی در مشهد یک نوع روش جراحی بینی است که در آن تمرکز بر تغییر و اصلاح نوک بینی می باشد. اصلاح نوک بینی گرد و حتی نوک بینی افتاده با عمل تیپ پلاستی امکانپذیر است. این عمل علاوه بر این باعث کاهش عرض بینی در بینی های پهن و گوشتی که چربی زیادی در نوک بینی وجود دارد، می شود. در عمل تیپ پلاستی ارتفاع نوک بینی و زاویه آن با لب ها اصلاح می شود. در بسیاری از مواقع عمل تیپ پلاستی همزمان با عمل بینی انجام می شود. در این مقاله همه چیز را درباره انواع روش های جراحی تیپ پلاستی در مشهد و هزینه ترمیم نوک بینی بخوانید.

مطلب مرتبط : هزینه عمل بینی مشهد در سال 99 توسط دکتر رمضانی چقدر است ؟

بیشتر بدانید : عمل بینی ارزان و شرایط عمل بینی اقساط در مشهد چگونه است ؟

عمل تیپ پلاستی چیست ؟ (Tip Plasty) و چگونه انجام می شود؟

جراحی تیپ پلاستی در مشهد به دو صورت انجام می شود :

  • 1- تیپ پلاستی با کاشت غضروف و اصلاح ارتفاع غضروف نوک بینی

این روش به معنای تغییر شکل، کاشت و جایگزینی غضروف در نوک بینی بیمار است. این نوع از عمل تیپ پلاستی نیز به دو صورت انجام می شود :

روش اول اصلاح، تغییر مکان و جابجایی غضروف نوک بینی و قرار دادن آن در جای مناسب است. این روش بسیار پیچیده و حساس می باشد.

عمل کاشت غضروف
اصلاح غضروف نوک بینی در عمل تیپ پلاستی

روش دوم جراحی کاشت غضروف در نوک بینی برای ارتفاع دادن به نوک بینی است که فقط امکان برداشتن غضروف از دنده یا گوش بیمار (اتوپلاستی) وجود دارد و امکان برداشت غضروف مورد نیاز از تیغه بینی وجود ندارد. چراکه این عمل تیپ پلاستی یک جراحی رینوپلاستی کامل نیست و در آن دسترسی به سپتوم بینی و ساختار کل بینی وجود ندارد. اگر از کاشت غضروف استفاده شود این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

کاشت غضروف در بینی
کاشت غضروف در نوک بینی در عمل تیپ پلاستی
  • 2- تیپ پلاستی با كوچك كردن پره های بینی و کاهش عرض بینی

در این روش که برای کوچک کردن سوراخ بینی استفاده می شود. برخلاف عمل بینی با غضروف، تمرکز جراح بینی فقط روی پوست و غضروف نوک بینی بیمار خواهد بود. این روش تحت بی حسی موضعی و حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد، که به آن تیپ پلاستی بدون بیهوشی نیز می گویند. این نوع از عمل تیپ پلاستی دو روش دارد :

در روش اول با حذف پوست اضافه پره های بینی در قسمت پایین سوراخ بینی سوراخ های بینی کوچکتر شده و در نتیجه عرض نوک بینی کاهش می یابد. جراح فضای کافی می گذارد تا فرد دچار مشکل تنفس نشود. این روش برای کسانیکه بینی گوشتی و پهن با پوست ضخیم دارند نیز جواب می دهد.

عمل بینی پهن در مشهد
برداشتن قسمتی از پره های بینی برای جمع شدن نوک بینی در عمل تیپ پلاستی

در روش دوم برش کوچکی در قسمت داخلی هر سوراخ بینی ایجاد می شود، سپس با گره زدن پوست بین سوراخ های بینی، اندازه سوراخ بینی کاهش می یابد. این روش زمان ریکاوری کوتاهتری دارد. همچنین با انجام این عمل در داخل بینی، جای زخم دیده نمی شود.

عمل تیپ پلاستی بینی در مشهد
جمع کردن نوک بینی از داخل در عمل تیپ پلاستی

نتیجه گیری :

همانطور که قبلا گفته شد در عمل بینی اگر نیاز به اصلاح نوک بینی بیمار با غضروف یا کاهش عرض بینی و اصلاح ناقرینگی در نوک بینی باشد یعنی در واقع نیاز به تیپ پلاستی باشد، جراح هر دو را با هم برای بیمار انجام میدهد.

حتما ببینید : فیلم عمل بینی گوشتی به همراه تیپ پلاستی با کاشت غضروف و کاهش عرض بینی توسط دکتر رمضانی برای بیمار


برای اطلاع از هزینه تیپ پلاستی در مشهد  لطفا با شماره های 09018191885 با ما در تماس باشید.

تنها صفحه رسمی دکتر مهدی رمضانی در اینستاگرام را دنبال کنید : drmehdiramezani@

برای مشاهده ساعات حضور پزشک و یا رزرو وقت مشاوره با دکتر مهدی رمضانی کلیک کنید.


آیا تیپ پلاستی خطرناک است ؟ هزینه تیپ پلاستی در مشهد چقدر است ؟

جراحی تیپ پلاستی اگر توسط یک جراح پلاستیک خبره و ماهر کاملا بی خطر است. تیپ پلاستی در مشهد توسط دکتر رمضانی با معاینه دقیق با صلاحدید ایشان انجام می شود. هزینه عمل تیپ پلاستی در مشهد ارزانتر از عمل بینی می باشد. اما قیمت نهایی فقط از طریق معاینه مشخص می شود، چراکه اصلاح غضروف نوک بینی در هر فرد با توجه به نوع بینی گوشتی یا استخوانی متفاوت است.

عمل تیپ پلاستی در مشهد
قبل و بعد جراحی تیپ پلاستی مشهد توسط دکتر رمضانی

مراقبت های بعد ازعمل تیپ پلاستی چیست ؟

چند نکته مهم که بعد از عمل تیپ پلاستی و برای جلوگیری از بروز عوارض و همچنین تسریع روند بهبودی بهتر است آن را انجام دهید :

  • • تا 3 هفته از فعالیت های شدید جسمی خودداری کنید.
  • • از فین کردن بپرهیزید و در هنگام عطسه برای جلوگیری از شدت فشار بر روی بینی حتما دهان خود را باز کنید.
  • • هنگام خواب با قرار دادن چند بالش در زیر سر خود، سعی کنید سرتان بالاتر از بدن قرار بگیرد.
  • • با استفاده از ضد آفتاب و کلاه، به مدت سه ماه از بینی خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

منابع : seoulguidemedical.com , drmehdiramezani

هر گونه سوال درباره عمل بینی گوشتی، استخوانی، عمل انحراف بینی، و عمل بینی ترمیمی در مشهد را در زیر همین مقاله مطرح نمائید،به زودی توسط دکتر رمضانی پاسخ داده شود.

آخرین مقالات شاید برایتان جالب باشد :

نحوه صحیح خوابیدن بعد از عمل بینی + عکس

لیست قیمت عمل بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی

جراحی بینی با قیمت مناسب در مشهد

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.