بوتاکس در مشهد ؛ هزینه تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس در مشهد بوتاکس در مشهد ؛ هزینه تزریق بوتاکس پیشانی

برای تزریق بوتاکس در مشهد کجا برم ؟ بوتاکس روشی برای جلوگیری و درمان چین و چروک می باشد. بوتاکس صورت در مشهد ارزان است و بیشترین متقاضی را دارد و پس از آن بوتاکس پیشانی، بوتاکس گونه، خط اخم می باشد. بوتاکس پیشانی آقایان هم امروزه بسیار پرطرفدار است زیرا اولین چین و چروک ها معمولا در پیشانی دیده می شود. با اینکه ارائه خدمات بوتاکس در بسیاری از مراکز تزریق بوتاکس در مشهد دسترس است، اما باز هم این سوال پیش می آید. زیرا انتخاب دکتر خوب برای بوتاکس کار آسانی نیست. اینکه از چه موادی استفاده می شود، میزان تزریق چقدر باشد در نتیجه نهایی تاثیر گذار است.

این خطوط به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، ژنتیک، اثر گرانش بر روی پوست، کاهش سطح کلاژن سازی و حرکت مداوم عضلات اتفاق می افتد. ولی هیچ کس دلش نمی خواهد که ظاهری افسرده و پیرتر از سن واقعی اش را داشته باشد !

حتما ببینید: بهترین کلینیک بوتاکس مشهد کجاست؟

عکس قبل و بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست ؟

مواد بوتاکس چیست ؟ علت به وجود آمدن چین و چروک های صورت حرکت عضلات و ماهیچه های صورت است. بوتاکس نوعی ماده تزریقی است که به صورت موقت عضلات زیر پوست صورت را فلج می کند. در واقع بوتاکس حاوی سم بوتولینوم نوع A (ماده مؤثر)، آلبومین انسانی (پروتئین موجود در پلاسمای خون انسان) و کلرید سدیم است. سم بوتولینوم نوع A پس از تزریق در انتهای اعصاب (نوروتوکسین) عضلات صورت قرار می گیرد. زمانی که مغز دستور انقباض یا حرکت به این عضلات می دهد. این سم از آزاد شدن یک واسطه شیمیایی به نام استیل کولین که مسئولیت انقباض عضلات را دارد، جلوگیری می کند. در نتیجه عضله منقبض نمی شود. مثلا بعد از تزریق بوتاکس وقتی شما اخم می کنید دیگر پیشانی شما چین نمی خورد زیرا عضلات پیام مغز را دریافت نمی کنند. اثر و ماندگاری تزریق بوتاکس معمولا 4 تا 6 ماه است.

ترمیم بوتاکس چیست

انواع برند بوتاکس در ایران

بوتاکس اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم استفاده کرد. سایر محصولات اکنون شامل abobotulinumtoxinA (Dysport) ،rimabotulinumtoxinB (Myobloc) و incobotulinumtoxinA (Xeomin) می باشد.
در ایران بوتاکس مسپورت، بوتاکس دیسپورت و بوتاکس نورونوکس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نتیجه بوتاکس دیسپورت که ساخت انگلستان است سریعتر و طبیعی تر از برند ایرانی بوتاکس مسپورت (مصپورت) است، اما مسپورت نیز کیفیت قابل قبولی دارد. بوتاکس نورونوکس یک بوتاکس کره ای با کیفیت است که در سال 2006 مجوز FDA را کسب کرده است. اگر می خواهید بدانید بهترین مارک بوتاکس پیشانی یا زیر چشم چیست ؟! بهتر است یک جلسه مشاوره با دکتر رمضانی داشته باشید. همین حالا وقت مشاوره خود را فقط با چند کلیک ساده از طریق لینک زیر تعیین کنید.

 ۵ تا از بهترین دکترها و کلینیک های بوتاکس در مشهد + هزینه سال 1403

بهترین مارک بوتاکس در ایران


برای مشاهده ساعات حضور پزشک در مطب یا رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید


کاربردهای بوتاکس در علم پزشکی

بوتاکس فقط برای برای کاهش چین و چروک صورت و خطوط اخم یا خنده استفاده نمی‌شود بلکه کابردهای درمانی مهمی نیز دارد، از جمله :

کاربردهای درمانی بوتاکس در مشهد

  • – بوتاکس برای انقباضات عضلانی و اسپاسم عضلات گردن (دیستونی گردن) : برای درمان دیستونی که در آن عضلات گردن به طورغیرمترقبه منقبض می شود.
  • – بوتاکس برای افتادگی پلک (بلفارواسپاسم) : در این بیماری پلک زدنهای مکرر غیر ارادی دو طرفه وجود دارد که سبب میشود فرد قادر به باز کردن چشم ها نباشد. تزریق بوتاکس در دوز مناسب برای درمان استفاده می شود.
  • – بوتاکس برای تنبلی چشم : شایع ترین علت تنبلی چشم عدم تعادل در عضلات چشمی است. بوتاکس با غیر فعال کردن عضلات این مشکل را حل می کند.
  • – بوتاکس برای میگرن مزمن : اگر بیش از 15 روز در ماه میگرن را تجربه می کنید، تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش دفعات سردرد کمک کند.
  • – بوتاکس برای مثانه‌ی پرکار یا بیش فعال : تزریق بوتاکس همچنین می تواند به کاهش بی اختیاری ادرار ناشی از مثانه بیش فعال کمک کند.
  • – بوتاکس برای تعریق بیش از حد (هایپرهیدروز) :  این بیماری باعث می شود حتی اگر درجه حرارت زیاد نباشد، تعریق بیش از حد اتفاق بیفتد. شایع ترین آن بوتاکس برای عرق کف دست است.

کابردهای زیبایی بوتاکس در مشهد

تزریق بوتاکس برای کاهش چین و چروک صورت و جوانسازی مجدد پوست استفاده می شود، البته بوتاکس بیشتر به عنوان یک روش پیشگیری موثر است نه درمان !

1- نیمه بالایی صورت
  • – بوتاکس خطوط اخم (بین دو ابرو) : خطوط بین ابروها معمولا چهره فرد را خسته، ناراحت یا عصبانی جلوه می دهند.
  • – بوتاکس خطوط افقی پیشانی : خطوط پیشانی افقی بیشتر ناشی از پیری ژنتیکی است. آسیب ناشی از آفتاب یا سیگار کشیدن در پیشانی هم منجر به ایجاد چین و چروک های عمیق تری که درمان آن هم دشوارتر است می شوند.
  • – بوتاکس چین خوردگی های روی بینی : چین و چروکهایی روی پل بینی هستند که هنگام خندیدن یا بو کشیدن ظاهر می شوند.
2- ناحیه چشم ها
  • – بوتاکس چروک های بالای ابرو : تزریق بوتاکس در این نواحی اندکی ابروها را بالا برده و اگر می خواهید تغییر اساسی در این نواحی داشته باشید می توانید عمل لیفت ابرو را امتحان کنید.
  • – بوتاکس چین و چروک دور چشم (بوتاکس خطوط پنجه کلاغی) : در گوشه های بیرونی چشم ها و وقتی لبخند می زنید بیشتر مشاهده می شود، اگر این چروک ها همراه با افتادگی پلک باشد باعث می شود که چشم های شما کوچکتر به نظر برسد، در این صورت می توانید به جراحی پلک افتاده هم فکر کنید.
  • – بوتاکس زیر چشم (گودی زیر چشم) : عضله تزریق شده همان عضله ایست که پلک پایین را تا حدی کنترل می کند. بنابراین اگر در دوز بالا تزریق شود، یا تزریق نادرست انجام شود، ممکن است منجر به افتادگی پلک پایین شود.
3- نیمه پایینی صورت

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بوتاکس بیشتر برای درمان قسمت های بالایی صورت استفاده می شود.

  • – از بین بردن خط خنده اطراف دهان : خطوط اطراف دهان و بالای لب ها را که با بالا رفتن سن آشکار می شوند را می توان با ترکیب درمان بوتاکس و فیلر به طور کامل از بین برد.
  • – چروک های ناحیه فک و گردن : با افزایش سن یا تغییر وزن به طور طبیعی چین های افقی یا عمودی روی گردن پدید می آیند. این خطوط با تزریق مقادیر کمی BOTOX ® قابل کاهش است.

بهترین سن بوتاکس

تفاوت بوتاکس با فیلر (ژل) چیست ؟

بوتاکس را با پرکننده های تزریقی که به آن فیلر یا ژل هم می گویند اشتباه نگیرید . درست است که از هر دو برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شوند اما دو تفاوت اصلی دارند. اول اینکه ماهیت و ساختار آنها با هم متفاوت است. بوتاکس یک نوع سم تضعیف شده است، اما فیلرها حاوی هیالورونیک اسید هستند. دوم اینکه روش کار آنها هم با هم فرق دارد به طوری که فیلر ها خاصیت پرکنندگی دارند، اما بوتاکس این ویژگی را ندارد و عضلات را فلج می کند.
متخصص بوتاکس می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام محصول مشکلات ظاهری خاص شما را برطرف می کند. به عنوان یک قاعده کلی، بوتاکس بیشتر در نیمه بالایی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. ولی از پرکننده ها بیشتر در نیمه پایینی صورت استفاده می شود.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلرها مقالات زیر را بخوانید :
فیلر چیست ؟ انواع برند فیلر در ایران و مشهد ؟
تزریق ژل لب در مشهد + تفاوت مدل ژل لب روسی، باربی و فرانسوی

تزریق فیلر بینی در مشهد ؛ عوارض و هزینه

عوارض بوتاکس چیست ؟

تزریق بوتاکس چنانچه توسط یک دکتر خوب انجام شود بی خطر است. عوارض احتمالی آن عبارتند از : درد، تورم یا کبودی در محل تزریق، سردرد یا علائم آنفلوانزا. افتادگی پلک به مدت 48 ساعت. پزشکان معمولاً بوتاکس در شیردهی و بارداری را ممنوع می کنند. همچنین افرادی که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند نباید بوتاکس کنند.

دکتر خوب بوتاکس در مشهد | پزشک خود را با دقت انتخاب کنید

بوتاکس فقط باید توسط پزشک تزریق شود. تزریق بوتاکس در کلینیک های نامعتبر و آرایشگاه ها را فراموش کنید. بسیار مهم است که تزریق بوتاکس درست، به اندازه و دقیق انجام شود تا از عوارض جانبی آن جلوگیری شود. اگر تزریق بوتاکس در دوز بالا و یا عضله نادرست انجام شود، می تواند خطرناک باشد. سعی کنید بهترین دکتر برای بوتاکس را بیابید که دارای صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه باشد. دکتر مهدی رمضانی می تواند شما را در انتخاب روش درمانی با بوتاکس راهنمایی کند و چهره جوان، زیبا و متفاوتی را به شما هدیه دهد.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود ؟

بوتاکس یک روش بدون جراحی برای رسیدن به ظاهری زیبا و جوان است. تزریق معمولاً در مطب پزشک انجام می شود. پزشک ابتدا برای بی حس شدن ناحیه تحت تزریق از یک ژل یا کرم بی حس کننده استفاده می کند. سپس با یک سوزن نازک مقادیر کمی از سم بوتولینوم را با محلول نرمال سالین مخلوط و سپس به پوست تزریق می کند. پس از انجام تزریق ممکن است به شما کمپرس سرد داده شود. آن را به مدت چند دقیقه روی محل تزریق قرار دهید. فرایند تزریق 10 دقیقه طول می کشد و شما در این مدت دردی حس نمی کنید.

تعداد تزریق های مورد نیاز بستگی به عوامل زیادی دارد، از جمله منطقه تحت درمان، عمق چین و چروک ها و سن و … . پس از اتمام تزریق می تواندی به فعالیت های عادی خود باز گردید. توجه داشته باشید تا 72 ساعت صورت خود را نشویید و تا 24 ساعت صورت خود را ماساژ ندهید. ترمیم بوتاکس باید پس از گذشت 7 ماه انجام شود، زیرا بوتاکس معمولا تا 6 ماه ماندگاری دارد. برای ترمیم باید به مطب مراجعه و دوباره تزریق را انجام دهید.

بوتاکس آقایان مشهد

اثر بوتاکس بعد از چند روز است ؟

چرا بوتاکس اثر نکرد ؟ نتیجه تزریق بوتاکس معمولا 1 تا 4 روز بعد مشاهده می شود، اما در 20% موارد ممکن است نتیجه بعد از دو هفته مشخص شود. اگر بعد از گذشت این مدت بوتاکس اثر نکرد، به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس در مشهد

هزینه بوتاکس در مشهد با توجه به سه فاکتور متغیر است. اول ناحیه ای که می خواهید تزریق انجام دهید، دوم نوع مارک بوتاکس و سوم تعداد واحدی که برای تزریق در آن ناحیه لازم دارید. بوتاکس ها در شیشه های 300 یا 500 واحدی در بازار موجود است. مثلا برای بوتاکس پیشانی 20 تا 40 واحد بوتاکس دیسپورت لازم است. برای خط اخم حداکثر تا 20 واحد و یا برای اطراف چشم 15 تا 30 واحد لازم است. با در نظر گرفتن عمق چین و چروک ها این میزان متفاوت است. بنابراین قطعا شما باید اول ویزیت شوید. سپس دکتر رمضانی میزان بوتاکس موردنظر، برند مناسب برای شما و هزینه نهایی را خواهد گفت. هزینه بوتاکس مسپورت در مشهد معمولا از 600 هزارتومان و بوتاکس دیسپورت اندکی بیشتر و از 750 تومان شروع می شود.

شما عزیزان می توانید برای طرح سوالات خود یا اطلاع از شرایط پرداخت قیمت بوتاکس یا تخفیف بوتاکس در مشهد با ما تماس بگیرید.


جهت مشاوره رایگان تزریق بوتاکس یا تعیین وقت حضوری با شماره های 09018191885 در تماس باشید.
اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


منابع :  دکتر مهدی رمضانی , cosmeticskinclinic.com , mayoclinic.org

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی ...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی چیست ؟ بعد از عمل پلک چه کنیم ؟ راه های از بین بردن ورم بعد از عمل پلک، درمان جای بخیه عمل پلک، روش شستشوی پلک، استفاده از کمپرس گرم بعد از عمل پلک و تمام اقدامات لازم بعد از بلفاروپلاستی که باید در دوره نقاهت جراحی پلک ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

زاویه سازی صورت در مشهد زاویه سازی صورت بدون جراحی در مشهد ...

زاویه سازی صورت در مشهد یکی از روش های مدلینگ صورت است. زاویه سازی صورت و فک مشهد چه برای مردان و چه زنان به چند روش انجام می شود. زاویه سازی صورت با ژل یا فیلر ، زاویه سازی با چربی، با نخ، زاویه سازی با بوتاکس و زاویه دار کردن صورت با جراحی فک و چان ...

عمل چال گونه در مشهد عمل چال گونه در مشهد چگونه انجام میشود ...

عمل چال گونه در مشهد (Dimpleplasty) نوعی جراحی پلاستیک است که باعث ایجاد فرورفتگی کوچکی روی لپ می شود. عمل چال لپ در مشهد بین خانم ها محبوب تر است زیرا باعث زیبایی و جذابیت بیشتر لبخند می شود. البته چال لپ و گاهی چانه در برخی افراد به طور مادرزادی به ...

تزریق فیلر در مشهد تزریق فیلر در مشهد ؛ بهترین دکتر تزریق ...

اگر قصد تزریق فیلر در مشهد را دارید و به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر یا ژل می گردید این مطلب را از دست ندهید. فیلرها، پرکننده های پوستی هستند که برای رفع چین و چروک ها، برجسته سازی و به اصطلاح کانتور صورت استفاده می شوند. تزریق فیلر زیر چشم در مشهد ...

برداشتن غبغب در مشهد 3 روش برداشتن غبغب در مشهد با جراحی ...

برداشتن غبغب در مشهد با جراحی توسط دکتر رمضانی عموما به روش ساکشن و لیپوماتیک غبغب، لیفت گردن، لیفت صورت یا مینی لیفت صورت انجام می شود. عمل زیبایی غبغب یک جراجی پلاستیک و سریعترین راه برای رفع غبغب است که به سفت کردن عضلات گردن، از بین بردن چربی زیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.