هزینه جراحی پلک در مشهد چقدر است ؟

هزینه جراحی پلک در مشهد هزینه جراحی پلک در مشهد چقدر است ؟

هزینه جراحی پلک در مشهد یا بلفاروپلاستی مانند دیگر عمل های زیبایی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد به طور مثال هزینه جراحی پلک بالا با هزینه جراحی پلک پایین یا هردو پلک متفاوت است، اینکه شما در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی یا با بی حسی موضعی و سرپایی عمل شوید و تجربه جراح پلک بر روی هزینه جراحی تاثیر گذار خواهد بود. در این مقاله نکات مهمی برای انتخاب بهترین جراح پلک در مشهد و هزینه عمل زیبایی پلک برای شما گردآوری شده است، پس لطفا با ما همراه باشید.

جراحی پلک یا بلفارو پلاستی چیست ؟

جراحی پلک که به آن لیفت پلک نیز می گویند به منظور برداشتن پف چشم، پوست و چربی اضافه پلک بالا، پایین و یا هردو که باعث افتادگی پلک می شود؛ می باشد. افتادگی پلک بالا فرد را پیرتر نشان می دهد و در برخی مواقع باعث اختلال در بینایی فرد نیز می شود. بلفاروپلاستی پلک بالا با حذف پوست و چربی اضافه باعث رفع پف چشم و افتادگی پلک بالا می شود. در بلفاروپلاستی پلک پایین نیز افتادگی پلک پایین، پف زیر چشم و پوست و چربی اضافه زیر پلک پایین برداشته می شود. جراحی پلک افتاده با توجه به خواست بیمار ممکن است همزمان با جراحی های زیبایی صورت مانند لیفت ابرو، لیفت صورت انجام شود.

بیشتر بدانید :
لیفت اندوسکوپیک ابرو در مشهد چگونه انجام می شود ؟
عمل چال گونه چگونه انجام میشود ؟
هزینه تزریق بوتاکس پیشانی در مشهد

هزینه جراحی افتادگی پلک در مشهد
جراحی افتادگی پلک مادرزادی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بلفاروپلاستی مشهد

1- جراحی پلک بالا (بلفاروپلاستی پلک فوقانی)

بلفاروپلاستی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود. در عمل جراحی پلک بالا ابتدا یک برش روی پلک زده می شود تا پوست و چربی اضافه خارج شود. سپس بخیه های ظریفی برای جمع کردن پوست زده می شود.

جراحی پلک بالا
مراحل بلفاروپلاستی پلک بالا

2- جراحی پلک پایین (بلفاروپلاستی پلک تحتانی)

در جراحی پلک پایین، دو روش وجود دارد : یک اینکه جراح برش را دقیقا زیر خط مژه می زند. در روش دوم برش در قسمت داخلی پلک زده می شود که به آن روش transconjunctival می گویند. فراموش نکنید بعد از گذشت مدت کوتاهی اثری از محل بخیه باقی نمی ماند، پس نگران این مورد نباشید.

قیمت بلفاروپلاستی در مشهد
در تصویر 2 روش جراحی پلک پایین را می بینید . روش اول زیر خط مژه و روش دوم داخل چشم.

3- جراحی هر دو پلک بالا و پایین

اگر پلک بالا و پایین را با هم جراحی کنید، جراح ابتدا روی پلک های بالایی و سپس پلک پایین کار می کند. که به آن بلفاروپلاستی ترکیبی بالا و پایین می گویند.


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح پلک مشهد

برای اطلاع از هزینه بلفاروپلاستی در مشهد با شماره های 09018191885 با ما در تماس باشید.

اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


مدت زمان بهبودی جراحی پلک چقدر است؟

بیماران معمولاً پس از عمل بلفاروپلاستی، مدت زمان بهبودی کوتاهی دارند. کبودی و تورم چشم که معمولاً در روز بعد از عمل ایجاد می شود و حساسیت به نور از عوارض جراحی پلک است، اما نگران نباشید تمام این موارد در طی نهایت 7 تا 10 روز بعد از عمل جراحی پلک از بین می روند. در طی 48 ساعت اول، استفاده از کمپرس های خنک می تواند کبودی و تورم اطراف چشم و صورت را تا حد زیادی کاهش دهد . باند و گاز استریل که معمولاً روی قسمتهای برش قرار داده می شوند دو تا سه روز بعد برداشته می شوند، اگر جراح بلفاروپلاستی از بخیه جذبی استفاده نکرده باشد برای کشیدن بخیه ها یک هفته بعد از جراحی باید به مطب مراجعه کنید.

بیشتر بدانید : روش صحیح شستشوی پلک ها بعد از عمل بلفاروپلاستی + نحوه استفاده قطره چشم + بهترین روش درمان ورم چشم بعد از عمل پلک

ماندگاری جراحی پلک چقدر است ؟

برداشتن پف چشم و درمان افتادگی پلک بدون جراحی امکانپذیر نیست. استفاده از روش های جراحی پلک با لیزر در مشهد و شهرهای دیگر موقتی بوده و پیشنهاد نمی شود. تنها روش دائم و ماندگار برای رفع افتادگی پلک، فقط جراحی پلک است که در کمترین حالت برای  5 تا 7 سال باقی می ماند.

بهترین جراح پلک مشهد کیست ؟

قبل از تصمیم برای جراحی پلک ابتدا باید با یک جراح پلاستیک را ببینید. برای انتخاب بهترین متخصص جراحی پلک در مشهد، حتما یک جلسه برای معاینه مراجعه کنید. جراح در مورد تاریخچه پزشکی شما، حساسیت های دارویی را مورد بررسی قرار می دهد.در این جلسه سعی کنید در بیان انتظارات خود از عمل پلک صادق باشید. اگر عکس یا ویدئویی دارید به پزشک خود نشان دهید. در مورد اقدامات قبل و بعد از جراحی پلک بپرسید.

سپس جراح در مورد بهترین روش جراحی پلک برای شما، نوع بیهوشی و حتی هزینه جراحی پلک صحبت خواهد کرد. اگر تصمیمتان قطعی شد، جراح آزمایش هایی برای تعیین قدرت بینایی، وضعیت لایه اشکی ، بررسی اعصاب حرکتی و حسی چشم و صورت برای شما تجویز خواهد کرد سپس از چشمان شما از زوایای مختلف عکاسی خواهد شد.

جراحی پلک بالا در مشهد
جراحی پلک بالا و پایین در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

برای رزرو نوبت مشاوره با دکتر مهدی رمضانی بهترین متخصص جراحی پلک در مشهد از اینجا اقدام کنید.


هزینه جراحی پلک در مشهد

هزینه جراحی پلک در مشهد همانطور که قبلا گفته شد با توجه به تجربه جراح پلک، نوع عمل و نوع بیهوشی متفاوت است، اگر عمل شما با بی حسی موضعی در مطب یا کلینیک انجام شود مسلما هزینه کمتری نسبت به وقتی که عمل در بیمارستان و با بیهوشی عمومی خواهد داشت. چراکه در اینصورت هزینه بیهوشی و استفاده از امکانات مرکز جراحی اضافه می شود. عمل می تواند فقط شامل جراحی پلک بالا باشد یا فقط پلک پایین یا هر دو که در اینصورت هزینه هزینه جراحی پلک بالا و پایین با هم محاسبه می شود. از آنجاییکه که عمل پلک در مشهد جزء جراحی های زیبایی محسوب می شود، شامل بیمه نمی شود.

با درنظر گرفتن تمام این موارد هزینه جراحی پلک در مشهد توسط دکتر رمضانی بین 6 تا 8 میلیون تومان می باشد، البته هزینه دقیق فقط و فقط با معاینه توسط ایشان اعلام می شود.

مشاوره رایگان عمل پلک در مشهد

اگر شما هم احساس می کنید، پف و افتادگی پلک باعث کاهش زیبایی چشم هایتان شده و نیاز به عمل جراحی پلک در مشهد را دارید با شماره های 09018191885 با ما در تماس باشید. سوالات خود را در زیر همین مقاله برای ما بنویسید تا در اسرع وقت پاسخ دکتر مهدی رمضانی را دریافت کنید.

منابع : webmd.com , mayoclinic.org , medicinenet.com , drmehdiramezani

آخرین مقالات :

هزینه عمل بینی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی چقدر است ؟

هزینه پروتز سینه در مشهد با پروتز سیلیکون و پروتز آب نمک چه تفاوتی دارد ؟

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی ...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی چیست ؟ بعد از عمل پلک چه کنیم ؟ راه های از بین بردن ورم بعد از عمل پلک، درمان جای بخیه عمل پلک، روش شستشوی پلک، استفاده از کمپرس گرم بعد از عمل پلک و تمام اقدامات لازم بعد از بلفاروپلاستی که باید در دوره نقاهت جراحی پلک ...

هزینه جراحی پلک در مشهد هزینه جراحی پلک در مشهد چقدر است ؟ ...

هزینه جراحی پلک در مشهد یا بلفاروپلاستی مانند دیگر عمل های زیبایی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد به طور مثال هزینه جراحی پلک بالا با هزینه جراحی پلک پایین یا هردو پلک متفاوت است، اینکه شما در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی یا با بی حسی موضعی و سرپایی عمل ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.