پروتز سینه در مشهد ؛ انواع پروتز، روش جراحی و عوارض

پروتز سینه در مشهد پروتز سینه در مشهد ؛ انواع پروتز، روش جراحی و عوارض

پروتز سینه در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی با بهترین برندهای پروتز سینه انجام می شود. در این مقاله روش جراحی پروتز سینه با انواع پروتز به همراه تفاوت و عنوان دقیق هزینه پروتز سينه در مشهد سال 98 و 99، فاکتورهای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در مشهد و همچنین عوارض پروتز سینه را بررسی می کنیم.

انواع جراحي زيبايی سينه زنان در مشهد

جراحی سینه در مشهد برای بزرگ کردن سینه شامل تزریق چربی به سینه و عمل پروتز سینه در مشهد می باشد. در واقع بزرگ کردن سینه فقط از طریق انتقال چربی از ناحیه دیگری از بدن شما به سینه و یا از طریق جراحی پروتز سینه امکانپذیر می باشد.
بزرگ کردن سینه با قرار دادن پروتزهای سیلیکونی یا سالینی را جراحی پروتز سینه می گویند. جراحی پروتز سینه مناسب افرادی است که می خواهند سینه های بزرگتر، خوش فرم تر و متقارن تری داشته باشند، کسانی که به دلیل کاهش وزن یا بارداری حجم سینه آنها کاهش یافته است، کسانی که به دلایلی مانند سرطان سینه قسمتی از بافت سینه خود را از دست داده اند، یا زنانی که دچار نقص مادرزادی در ناحیه سینه هستند.

مطلب مرتبط :
– عمل لیفت سینه در مشهد با جراحی چگونه است ؟ + عکس
لیپوساکشن و لیپوماتیک در مشهد + هزینه + عکس قبل و بعد
برای کوچک کردن شکم؛ ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوساکشن ؟
پروتز باسن در مشهد با دکتر مهدی رمضانی + عکس

انواع پروتز سینه در مشهد چیست ؟

پروتزها به طور کلی قالب های نرم و انعطاف پذیری ساخته شده در دو نوع هستند :

  • 1 – پروتز سیلیکونی : داخل این پروتزها از ژل سیلیکون پر شده است. این پروتز ها چون شباهت بیشتری به سینه طبیعی دارند میان خانم ها طرفدار بیشتری دارد. و احتمال نشت در آنها بسیار پایین می باشد.
  • 2 – پروتز های آب نمکی ( سالینی) : این پروتزها با آب نمک استریل پر شده است. پیشتر شکل این پروتزها فقط گرد بود اما در برند منتور آمریکایی که یکی از بهترین برندها برای پروتز سینه است، پروتز سينه مدل اشکی نیز تولید شده است. در صورت نشت این نوع پروتز ها محلول سالین توسط بدن جذب می شود.
انواع برند پروتز سینه
انواع پروتز سینه

پروتز سینه در پشت عضلات قفسه سینه شما یا در پشت بافت سینه های طبیعی شما قرار می گیرند. در نظر داشته باشید که بزرگ کردن سینه با پروتز با لیفت سینه متفاوت است، در جراحی لیفت، از پروتز استفاده نمی شود و فقط سینه به سمت بالا کشیده می شود اما اگر از جراح خود بخواهید می تواند عمل پروتز سینه و لیفت سینه را با هم برایتان انجام می دهد.

محل قرار گیری پروتز در عمل پروتز سینه
محل قرار گیری پروتز در عمل پروتز سینه

مقایسه انواع مدل پروتز سینه 


دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراحان پروتز سینه در مشهد

برای اطلاع از هزینه پروتز سینه در مشهد با شماره های 09018191885 با ما در تماس باشید.

تنها صفحه رسمی دکتر مهدی رمضانی در اینستاگرام : drmehdiramezani@


روش جراحی پروتز سینه در مشهد توسط دکتر رمضانی چگونه است ؟

این عمل 2 ساعته تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، بنابراین هیچ دردی حس نخواهید کرد. دستورالعمل های جراح خود را 24 ساعت قبل از عمل دنبال کنید. توصیه می شود از نیمه شب قبل از عمل، از خوردن یا نوشیدن پرهیز کنید. جراح پروتز سینه با استفاده از یکی از این سه نوع برش، پروتز را درون سینه قرار می دهد :

  • • خط چین طبیعی در زیر سینه (inframammary)
  • • زیر بغل (transaxillary)
  • • دور بافت هاله سینه (periareolar)
روش عمل پرتز سینه در مشهد
انواع برش در جراحی پروتز سینه

جراح با جدا کردن بافت پستان از عضلات، فضای خالی ایجاد می کند و سپس پروتزها از طریق برش ها در مرکز سینه قرار می هد. اگر از پروتز سالینی انتخاب شده باشد؛ پس از جایگذاری از طریق یک لوله محلول آب نمک به داخل آن تزریق می شود ولی پروتزهای سیلیکونی از قبل پر و بسته شده هستند. بعد از اینکه جراح پروتز ها را با موفقیت قرار داد، برش را با بخیه می زند و سپس آنها را بانداژ می کند. فرد پس از 24 ساعت از بیمارستان یا کلینیک مرخص می شود.

هزینه پروتز سینه در مشهد

هزینه عمل پروتز سینه در مشهد در سال 98 و 99 شامل 6 بخش ذیل می باشد :

  • • هزینه سونوگرافی سینه، مامو گرافی برای خانم های بالای 35 سال
  • • هزینه آزمایش خون قبل از عمل و داروها
  • • مشاوره قلب برای افراد بالای 40 سال
  • • هزینه جراح که (سابقه و تجربه کاری)
  • • هزینه مرکز جراحی (بیمارستان یا کلینیک های خصوصی)
  • • هزینه نوع و برند پروتز سینه (پروتز سیلیکونی، پروتز آب نمکی)

قیمت عمل پروتز سینه در مشهد در سال 97 حدود 4/500/000 تومان بود اما هزینه پروتز سينه در مشهد سال ۹۸ و ۹۹ از 5/500/000 تومان به بالا عنوان شده است، البته این 5 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفتن هزینه خرید خود پروتز و هزینه بیمارستان است. با توجه به فاکتورهای ذکر شده، میزان پیچیدگی و سختی عمل، تغییر اعمال شده روی سینه با توجه به بافت و حجم سینه قیمت عمل پروتز سینه متغیر می باشد و نمی توان مقدار دقیقی برای آن در نظر گرفت. در جلسه مشاوره با دکتر مهدی رمضانی قیمت دقیق عمل بزرگ کردن سینه به شما اعلام می شود.

بهترین جراح پروتز سینه در مشهد

مهارت جراح در برش های سینه و انتخاب بهترین برند و نوع پروتز با توجه به شرایط بیمار مشخص می شود. برای انتخاب دکتر و متخصص پروتز سینه حتما به مطب وی مراجعه کنید و میزان رضایت بیماران گذشته را بسنجید. عکس های قبل و بعد پروتز سینه بیماران قبلی را بررسی کنید. گذشته از بررسی ها و مدارک تحصیلی جراح، مطمئن باشید که با جراح خود راحت هستید و به توانایی های او اطمینان دارید.
دکتر مهدی رمضانی دارای سابقه 15 ساله در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بدن و صورت در مشهد می باشد. کمترین عوارض و رضایت همیشگی بیماران از افتخارات ما بوده است.

بهترين جراح پروتز سينه مشهد
دکتر مهدی رمضانی بهترين جراح پروتز سينه مشهد

برای مشاهده ساعات حضور دکتر مهدی رمضانی در مطب یا رزرو وقت مشاوره می توانید از این قسمت به صورت آنلاین اقدام کنید.


دوره نقاهت عمل پروتز سینه چقدر است ؟

معمولا بعد از یک هفته و نهایتا 10 روز بهبودی حاصل می شود، و شما می توانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید. درد و تورم سینه ها بعد از جراحی کاملا طبیعی است و به مرور زمان از بین می رود.

مراقبت های بعد ار جراحی پروتز سینه

  • – حداقل تا چند هفته از سوتین مخصوصی که پزشک برای شما تجویز می کند استفاده کنید.
  • – در این مدت حتما از ویتامین ث و امگا استفاده کنید.
  • – بعد از بهبودی ، هرگونه درد در پستان یا زیر بغل یا تغییر در اندازه یا شکل پستان باید توسط جراح ارزیابی شود، بنابراین ویزیت های هفتگی با پزشک را فراموش نکنید.
  • – باید حداقل به مدت دو هفته از هرگونه فشار شدید جسمی جلوگیری کنید. از آنجایی که ورزش باعث افزایش فشار خون می شود تا بهبودی کامل از آن خودداری کنید.
مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه
مراقبت بعد از پروتز سينه

عوارض جراحي پروتز سينه چیست ؟

میزان رخداد عوارض پروتز سینه بسیار کم می باشد، تجربه پزشک و استفاده از برندهای پروتز جدید امکان بروز عوارض را بسیار کاهش می دهد اما با اینحال عوارضی مانند چین و چروک پوست اطراف سینه، درد پستان و نوک پستان، خالی شدن پروتز، تغییر احساس در سینه (اغلب بعد از عمل موقتی است)، مشکل در بهبودی در محل برش وجود دارد. سایر عوارض نادر شامل درد قفسه سینه و تنگی نفس است.

منابع : healthline.com , drmehdiramezani

سوالات خود را در زمینه عمل پروتز سینه در قسمت نظرات ثبت کنید و منتظر پاسخ دکتر رمضانی باشید.

آخرین مقالات شاید برایتان جالب باشد :

هر آنچه باید درباره تزریق چربی بدانید

هزینه جراحی پلک افتاده در مشهد چقدر است ؟

انواع پروتز سینه در مشهد مقایسه انواع مدل پروتز سینه ...

انواع پروتز سینه در مشهد چیست ؟ پروتز ها برای بزرگ کردن سینه استفاده می شوند، پروتز ها به دو دسته تقسیم می شوند: پروتزهای سیلیکونی و پروتزهای آب نمکی. این ایمپلنت ها هر دو دارای پوشش سیلیکونی هستند اما مواد داخل آنها متفاوت است. تاریخچه پروتزهای مور ...

پروتز سینه در مشهد پروتز سینه در مشهد ؛ انواع پروتز، روش ...

پروتز سینه در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی با بهترین برندهای پروتز سینه انجام می شود. در این مقاله روش جراحی پروتز سینه با انواع پروتز به همراه تفاوت و عنوان دقیق هزینه پروتز سينه در مشهد سال 98 و 99، فاکتورهای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در مشهد و ه ...

2 دیدگاه

  1. مطالب واقعا مختصر و مفید فایده است.خیلی عالی با حداقل وقت به همه چیز توضیح کامل داده شده و جای هیچ سوالی باقی نمیمونه.خیلی عالی بود خدا قوت دکتر

    1. Author

      ممنونم و خوشحالیم که مطالب برایتان مفید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.