فیلر بینی در مشهد ؛ عوارض و هزینه

فیلر بینی در مشهد فیلر بینی در مشهد ؛ عوارض و هزینه

فیلر بینی در مشهد (تزریق ژل بینی) یکی از انواع عمل بینی بدون جراحی در مشهد به طور موقت است. فیلر بینی گوشتی برای افرادی مناسب است که بینی بزرگی ندارند و معمولا این روش برای بینی های استخوانی کاربردی ندارد. تزریق فیلر بینی با تزریق آنزیم بینی در مشهد متفاوت است. تزریق آنزیم یا همان کوکتل بینی، روشی است که در آن با تزریق آنزیم های چربی سور به نوک بینی گوشتی، پوست جمع شده و کمی لیفت می شود و اندکی کوچکتر به نظر می رسد. اما در تکنیک تزریق ژل به بینی با تزریق ژل هیالورونیک اسید به تو رفتگی های بینی، فرم بینی اصلاح می شود و زیباتر به نظر می رسد. تزریق فیلر در مشهد برای حجم دهی به لب و پر کردن چین و چروک های صورت نیز استفاده می شود. در این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر با همراه ما باشید :

چرا برخی عمل بینی بدون جراحی را انتخاب می کنند؟

بعضی از افراد به دلایل گوناگونی ترجیح می دهند به جای رفتن به اتاق عمل برای تغییر شکل بینی، روش های دیگری را امتحان کنند. برخی از این دلایل شامل ترس از بیهوشی، ترس از نتیجه عمل بینی، ترس از ایجاد زخم و اسکار روی بینی و یا عدم توانایی پرداخت هزینه عمل بینی می باشد. با توجه به پیشرفت های بسیار در علم جراحی پلاستیک نباید نگرانی هایی از این دست وجود داشته باشد. اما

چون در این مطلب قصد داریم درباره یکی از روش ها که تزریق ژل بینی است صحبت کنیم پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را نیز از دست ندهید :

روش های عمل بینی بدون جراحی در مشهد
انواع مارک فیلر در مشهد + نکات مثبت و منفی
عمل بینی بدون بیهوشی در مشهد چگونه است؟
هزینه لیفت سانترال لب در مشهد چقدر است ؟

تزریق فیلر بینی چیست ؟ چقدر ماندگاری دارد؟ برای چه افرادی مناسب است؟

رینوپلاستی بدون جراحی با تزریق فیلر بینی یک روش سرپایی 15 دقیقه ای است. در این روش جراح با تزریق یک ماده پرکننده مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست باعث تغییر موقت ساختار بینی می شود. تزریق فیلر به بینی نسبت به عمل بینی خطرات و زمان ریکاوری کمتری دارد. اما این روش برای همه مناسب نیست و فقط به افرادی که به دنبال صاف کردن برجستگی ها و پر کردن تو رفتگی ها در بینی خود هستند، پیشنهاد می شود. همچنین برای اشخاصی که بینی آنها کوچک است، دچار مشکلات تنفسی نیستند و فقط می خواهند برجستگی های روی بینی خود را صاف کنند و یا کمی نوک بینی را برجسته تر کنند گزینه خوبی است. ولی اگر می خواهید بینی شما کوچکتر به نظر برسد یا اگر به دنبال رفع قوز بینی خود هستید، این روش نمی تواند نتایج دلخواه را به شما ارائه دهد.

مسئله مهم دیگر این است که ماندگاری فیلر بینی 6 ماه نهایتا یک سال است. پس این مدت ژل جذب پوست شده و دوباره بینی به حالت قبلی باز می گردد. جراحان پلاستیک این نوع عمل زیبایی بینی بدون جراحی را کارآمد و ایمن می دانند، اگرچه عوارضی مثل سوزش و قرمزی پوست وجود دارد.

تزریق ژل به بینی قوز دار

هزینه فیلر بینی در مشهد چقدر است؟

هزینه بسته به نوع ژلی که انتخاب می کنید، و اینکه چه تعداد تزریق مورد نیاز شما است، متفاوت است. شما باید پس از مشاوره از جراح بینی خود درباره قیمت فیلر بینی سوال کنید. ولی به طور کلی قیمت فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی بینی بسیار ارزانتر است. به طوری که هزینه کلی فیلر بینی بین 500 هزارتومان تا 2 میلیون تومان و شامل هزینه ژل + دستمزد جراح می باشد.

بیشتر بدانید : قیمت عمل بینی دکتر مهدی رمضانی در سال 99


می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


مراحل تزریق فیلر به بینی چیست؟

روش فیلر بینی در مقایسه با عمل بینی نسبتاً ساده است. پس از بی حس نمودن بینی، پزشک فیلر را به بینی تزریق می کند. در این حالت ممکن است که فشار جزئی را احساس کنید. با این کار یک ماده تزریقی مانند ژل (معمولاً اسید هیالورونیک) در زیر پوست شما در مناطقی که مایل تغییر هستید وارد می شود. گاهی از بوتاکس هم در کنار آن استفاده می شود. کل فرآیند 15 و نهایتا 45 دقیقه طول می کشد. بنابراین با پر کردن تو رفتگی های روی بینی انحنای بینی ترمیم می شود یا نوک بینی تقویت می شود.

بلافاصله پس از تزریق؛  ممکن است درد، تورم و قرمزی را مشاهده کنید. یک بسته یخ به شما داده می شود که روی بینی نگه دارید، طی یک یا دو ساعت قرمزی پوست و تورم کم کم فروکش می کند. نتیجه نهایی باید طی یک یا دو هفته کاملاً قابل مشاهده باشد و قرمزی یا کبودی باید تا آن زمان کاملاً از بین رفته باشد.

اکثر مواد تزریق (هیالورونیک اسید) ظرف 6 ماه درون لایه های پوست شما حل می شوند، برخی دیگر نیز تا 3 سال دوام می آورد. در هر صورت نتیجه عمل فیلر بینی دائمی نیست.

روش عمل فیلر بینی
فیلر بینی یک روش عمل بینی بدون جراحی برای ترمیم انحنای بینی است

عوارض فیلر بینی چیست؟

برای اکثر افراد، تنها عارضه جانبی فیلر که مشاهده می کنند، قرمزی و حساسیت است. این علائم فقط در روز بعد از تزریق و فقط در ناحیه تزریق وجود دارد. سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از : کبودی در محل تزریق، تورم و حالت تهوع.

برای انتخاب دکتر تزریق فیلر در مشهد وقت بگذارید

بینی یک اندام حساس پر از رگ های خونی و نزدیک چشمان شما است. به همین دلیل فیلر بینی(رینوپلاستی مایع) نسبت به تزریق فیلر به قسمت های دیگر صورت کمی پیچیده تر است. یک جراح پلاستیک آموزش دیده و با تجربه می داند که چه مقداری از ژل را تزریق کند. جراح معمولا بهترین مارک ژل را به شما پیشنهاد می کند تا دچار عوارض عروقی بعد از عمل نشوید. شما می توانید برای رزرو وقت مشاوره با دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با سابقه بسیار زیاد در تزریق ژل و بوتاکس در مشهد از طریق شماره های انتهای مقاله یا رزرو نوبت آنلاین سایت اقدام کنید.

اگر قصد تزریق فیلر بینی را دارید :

  • – در هفته قبل از عمل از خوردن آسپرین یا داروهای ضد التهاب (مانند ایبوپروفن)، مکمل های ویتامین E و سایر مکمل های رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • – در هفته های قبل از عمل، مقدار زیادی سبزیجات برگ دار حاوی ویتامین K بخورید. مقدار مناسب ویتامین کا در بدن از کبودی بعد از تزریق جلوگیری می کند.
  • – قبل از رفتن به مطب، مقدار زیادی آب بنوشید. یک وعده غذایی میل کنید اما پرخوری نکنید، زیرا ممکن است احساس تهوع داشته باشید.
فیلر بینی گوشتی
آیا تزریق ژل به بینی درد دارد ؟ خیر، چون قبل از آن، بینی با لیدوکائین بی حس می شود

کدام یک را انتخاب کنم؛ جراحی بینی در مقابل فیلر بینی؟

اگر می خواهید بینی خود را به طور موقت توسط روش های های غیرجراحی اندکی تغییر دهید، فیلر بینی را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال تغییرات چشمگیر و دائمی در شکل، استخوان و ساختار بینی خود هستید، بهتر است عمل بینی را در نظر بگیرید.

در روش فیلر بینی دوره بهبودی سریع است. شما می توانید روز بعد به کار و فعالیت های روتین خود بازگردید. اما این یک روش نسبتاً جدید است. بنابراین اثرات جانبی طولانی مدت هنوز به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته اند. در مقابل عوارض احتمالی عمل بینی به دلیل قدیمی بودن این روش به خوبی مطالعه و شناخته شده است اما دوره نقاهت آن یک هفته است. در نهایت این شمایید که با توجه به شرایط جسمی خود باید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

چنانچه دراین باره سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.


شماره های تماس سریع برای تعیین وقت یا مشاوره رایگان : 09018191885

اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.