جراح پلاستیک خوب در مشهد

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان گفت که هدف هر دو مدل رفع بدشکلی های صورت و بدن انسان است. اما فلسفه آموزش، تحقیق و اهداف بیماران در این دو نوع جراحی متفاوت است. فرقی ندارد که جراح پلاستیک خانم باشد یا آقا آنچه که مهم است مهارت و تجربه است. بعضی از جراحان پلاستیک تمرکز خود را فقط بر جراحی زیبایی می گذارند، اما دکتر مهدی رمضانی با دارا بودن بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک به عنوان یکی از به نام ترین جراحان پلاستیک و زیبایی خوب انواع عمل های زیبایی و ترمیمی را نیز انجام می دهد.

بهترین دکتر جراح پلاستیک مشهد
دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود درباره هزینه جراحی پلاستیک از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


1- جراحی زیبایی :

جراح پلاستیک در انجام جراحی زیبایی در تقویت ظاهر متمرکز است. روش ها، تکنیک ها و اصول جراحی زیبایی بطور کامل در بهبود ظاهر بیمار تمرکز دارد. افزایش جذابیت، تقارن و تناسب صورت یا بدن اهداف اصلی این عمل هستند. یک عمل جراحی زیبایی در تمام نواحی سر، گردن و بدن قابل انجام است. از آنجا که در روش جراحی زیبایی مناطقی که عملکرد مناسب دارند جراحی می شوند، این جراحی، جراحی انتخابی است. جراحی زیبایی توسط پزشکان رشته های مختلف پزشکی از جمله جراحان پلاستیک انجام می شود.

انواع جراحی زیبایی :

  • جراحی زیبایی سینه : بزرگ کردن سینه (پروتز سینه یا تزریق چربی به سینه)، لیفت سینه در مشهد ، کوچک کردن سینه.
  • جراحی زیبایی باسن : جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن با پروتز یا لیفت باسن.
  • جراحی زیبایی صورت : عمل بینی ، جراحی زیبایی چانه، فک یا گونه و عمل های جوان سازی صورت شامل :عمل لیفت صورت، لیفت پلک ، لیفت گردن و غبغب، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی، اتوپلاستی، تزریق فیلر، کلاژن، چربی و سایر تزریقات بافتی.
  • جراحی زیبایی بدن : جراحی های کانتورینگ بدن شامل لیپوساکشن کل بدن (شکم، ران ها، بازوها، پهلو، پشت، باسن)، ابدومینوپلاستی، عمل ژنیکوماستی(جراحی کوچک کردن سینه در آقایان).
جراحی ژنیکوماستی در مشهد
جراحی ژنیکوماستی در مشهد برای مراجع آقا توسط دکتر رمضانی
جراحی پلاستیک بینی در مشهد
آیا میدانید عمل زیبایی بینی نیز یک نوع جراحی پلاستیک بینی محسوب می شود.
جراحی پلاستیک بینی در مشهد
قبل و بعد جراحی پلاستیک بینی گوشتی توسط دکتر رمضانی

ویژگی های بهترین جراح بینی  

برای عمل بینی ترجیحا  یک جراح پلاستیک با تجربه انتخاب کنید

جراحی پلاستیک بینی چیست ؟ عمل بینی در واقع جراحی پلاستیک بینی است. درست است که امروزه عمل بینی به یک راحی پلاستیک رایج که توسط اکثر جرحان زیبایی و حتی گوش و حلق و بینی انجام می شود، اما باید بدانید برخی تکنیک ها در جراحی بینی نیز نیاز به مهارت و تخصص ویژه ای دارد. مانند پیوند غضروف به نوک بینی به خصوص در بینی های گوشتی. در این ویدئو صحبت های دکتر مهدی رمضانی را درباره پیوند غضروف به بینی را بشنوید.

2- جراحی پلاستیک :

جراحی پلاستیک با ترمیم نقائص، عملکرد عادی و ظاهری نرمال را بازسازی می کند. جراحی پلاستیک روشی برای ترمیم نقائص صورت و بدن به دلیل اختلالات هنگام تولد، تروما یا سانحه، سوختگی و بیماری است. مانند جراحی پلاستیک صورت یا شکم . با این وجود بسیاری از جراحان پلاستیک، جراحی های زیبایی اضافه تری که می تواند در زیبایی ظاهر اندام مورد نظر تاثیر داشته باشد را نیز به شخص پیشنهاد می دهند. البته باید بدانید که وقایع پاتولوژیک مانند تومورها، کیست، عفونت، و غیره نیز در حوزه جراحی پلاستیک قرار می گیرد. در این راستا در کنار جراحی های کلاسیک، میکروجراحی، سیستم های لیزر، آندوسکوپی به همراه داروها و عوامل شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی پلاستیک در مشهد
عکس بالا جراحی پلاستیک سوختگی، عکس پایین جراحی پلاستیک لب شکری

انواع جراحی پلاستیک :

  • بازسازی پستان: برای مبتلایان به سرطان سینه، عدم تقارن و یا بافت اضافی پستان.
  • جراحی پلاستیک سوختگی : بلافاصله پس از آسیب یا با گذشت زمان برای ترمیم و بازسازی قسمت های سوخته بدن.
  • ترمیم نقص مادرزادی : جراحی پلاستیک کودکان معمولا در این دسته قرار می گیرند شامل جراحی شکاف لب و کام، ترمیم نقص های شدید.
  • بازسازی اندام تحتانی : صدمات ناشی از تصادفات، آسیب با برداشتن قسمتی از پوست ضخیم، چربی و عضله و عروق مغذی عصب از اندام های تحتانی برداشته شده و به محل ضایعه پیوند زده می شود.
  • جراحی دست : شامل آسیب های شدید مانند قطع شدن، بیماری های مزمن یا بیماری مادر زادی دست و مچ دست مانند انگشتان به هم چسبیده و همچنین ترمیم تاندون ها و عصب ها.
  • جراحی اسکار : ترمیم اسکارها و جای بخیه و زخم های مزمن مانند زخم های پا دیابتی، زخم بستر.
  • جراحی توده های غدد بزاقی : تومورهای خوش خیم و بدخیم غدد بزاقی که معمولا از غدد ماژور و مینور منشا می گیرند.
  • انواع تومورهای بافت نرم و پوست صورت : جراحی و درمان تومورهای صورت که به صورت توده یا کیست هستند.
  • تومورهای گوش حلق و بینی : تومورها و ناهنجاری های عملکردی و شکلی فک سر و گردن و همینطور ترمیم این نواقص گوش و لاله گوش.
  • تومورهای حنجره : جراحی تورمورهای حنجره برای درمان سرطان حنجره و رفع مشکلات بلع، تنگی نفس و … .
جراح عمومی و تومور در مشهد
جراحی توده لب مادرزادی در نوزاد تا سن 4 سالگی توسط دکتر رمضانی

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک

برای انتخاب یک جراح پلاستیک خوب بهتر است برخی موارد را در نظر داشته باشید :

  • – تجربه کاری و مهارت کافی در اجرای تکنیک های جراحی ترمیمی و زیبایی.
  • – مدرک تحصیلی معتبر از دانشکده پزشکی و دارا بودن دانشنامه بورد فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی.
  • – رضایت بیماران قبلی و مشاهده نمونه عمل های وی، چه عمل های زیبایی و چه عمل های درمانی.
  • – عضویت در انجمن جراحان پلاستیک ایران.

دکتر مهدی رمضانی : بهترین جراح پلاستیک مشهد

برای یافتن یک جراح پلاستیک خوب در مشهد بسیار مهم است که دقت کنید شما به چه دلیلی و با چه هدفی قصد انجام جراحی پلاستیک را دارید. جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک ترمیمی بسیار در تکنیک با هم متفاوت هستند. چه بسا بسیاری از جراحان پلاستیک فقط تجربه اندکی در حوزه زیبایی داشته باشند. بنابراین بررسی مدرک تخصصی جراح و سابقه فعالیت جراح بسیار حائز اهمیت است.

دکتر مهدی رمضانی اول پس از طی کردن دوره 7 ساله پزشکی عمومی و دوره 4 ساله جراحی عمومی موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران شدند. سپس با گذراندن 3 ساله دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک توانستند بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی را دریافت کنند. ایشان با سابقه 15 سال عمل های جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی توانسته است، اعتماد و رضایت بیماران را در کارنامه خود داشته باشد.

بهترین جراح پلاستیک مشهد
دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک در مشهد

دکتر مهدی رمضانی عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران

دکتر مهدی رمضانی اول همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران نیز هستند. می توانید با کلیک بر روی لینک روبرو صفحه رسمی ایشان را در سایت ispas.ir (انجمن جراحان پلاستیک) ببینید.

طبق گفته این سایت در واقع اعضای این انجمن باید شرایط زیر را برای عضویت داشته باشند :

  • – فارغ التحصیل رشته جراحی پلاستیک از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی باشند.
  • – سالانه دوره‌های بازآموزی جراحی پلاستیک را بگذرانند.
  • – اقدام به انجام اعمال جراحی در مراکز درمانی مجاز و تائید شده نمایند.
  • – اصول و موازین علمی و قانونی را رعایت کرده و از منشور اخلاقی انجمن پیروی نمایند.


برای اطلاع هزینه انواع جراحی های پلاستیک صورت و بدن با شماره های 09018191885 در تماس باشید.

اینستاگرام رسمی دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


لیفت ران در مشهد همه چیز درباره لیفت ران در مشهد ...

لیفت ران چیست ؟ لیفت ران پا در مشهد (Thighplasty) میان زنان و حتی مردان بسیار پرطرفدار است. این عمل با حذف پوست و لیپوساکشن چربی اضافه ، باعث لاغری و لیفت پوست ران ها می شود. جراحی لیفت ران سلولیت های ران را از بین می برد و ظاهری زیبا به ران ها می ده ...

لیفت سینه در مشهد عمل لیفت سینه در مشهد با جراحی ...

عمل لیفت سینه در مشهد که به آن ماستوپکسی نیز می گویند تنها درمان قطعی افتادگی سینه در خانم ها است. جراحی لیفت سینه عملی است که در آن جراح با حذف پوست اضافی سینه و جمع کردن آن سینه را بالا می کشد. لیفت سینه باعث جابه جایی نوک سینه و هاله نیز می شود. ا ...

پروتز باسن در مشهد پروتز باسن در مشهد ؛ مراحل عمل ...

پروتز باسن در مشهد بهترین روش برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن است. جراحی پروتز باسن به معنی قرار دادن پروتر سیلیکونی در زیر عضلات باسن یا بالای استخوان لگن برای برجسته سازی باسن است. البته روش های دیگری مانند لیفت باسن یا تزریق چربی به باسن (باسن برزیل ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

لیپوماتیک در مشهد لیپوماتیک در مشهد چگونه انجام میشود ؟ ...

لیپوماتیک در مشهد یکی از انواع روش های پیکرتراشی برای از بین بردن چربی های اضافه قسمت های مختلف بدن است. در این میان لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد به عنوان یک روش برداشتن چربی شکم بدون جراحی بیشترین متقاضی را دارد. لیپوماتیک کل بدن، بازو، ران پا ، غبغ ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد 4 روش عمل ابدومینوپلاستی در مشهد ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد (Tummy tuck) یک روش جراحی زیبایی شکم جهت برداشتن چربی شکم است. در جراحی ابدومینوپلاستی با ایجاد برش در زیر شکم، پوست و چربی اضافه برداشته می شود، ماهیچه های ضعیف شکم که باعث افتادگی پوست در اطراف ناف می شود، تقویت شده سپس ب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.