همه چیز درباره لیفت ران در مشهد

لیفت ران در مشهد همه چیز درباره لیفت ران در مشهد

لیفت ران چیست ؟ لیفت ران پا در مشهد (Thighplasty) میان زنان و حتی مردان بسیار پرطرفدار است. این عمل با حذف پوست و لیپوساکشن چربی اضافه ، باعث لاغری و لیفت پوست ران ها می شود. جراحی لیفت ران سلولیت های ران را از بین می برد و ظاهری زیبا به ران ها می دهد. عمل لیفت ران به 2 روش از طریق برش در ناحیه داخلی ران ها و برش در خارج از ران ها انجام می شود. به این ترتیب تناسب ران ها با ساق پاها و باسن بهبود می یابد. روش های دیگری نیز برای لیفت ران بدون جراحی در مشهد وجود دارد که شامل لیفت ران با لیزر و لیفت ران با نخ می شود که در این مقاله به آنها نیز می پردازیم.

عمل لیفت ران مشهد

نوبت دهی دکتر رمضانی اول

جراحي ليفت ران براي چه كسانی مناسب است ؟

عمل جراحی لیفت ران برای افرادی مناسب است که در ناحیه داخلی ران‌های خود پوست اضافه دارند و یا پوست ران آن‌ها دچار افتادگی شده است. این عمل همچنین برای لیفت ساق پا نیز می توان انجام داد. افتادگی پوست ران می‌تواند بر اثر افزایش سن یا کاهش و افزایش ناگهانی وزن باشد. در این صورت چربی‌های این ناحیه ممکن است از بین بروند و کاهش یابند اما پوست این ناحیه به همان اندازه قبلی باقی می‌ماند و تنها راه از بین بردن پوست اضافه، انجام جراحی است. به همین منظور تای پلاستی یا جراحی لیفت ران می‌تواند راه‌حل مناسبی برای این افراد باشد. به طور کلی :

  • • کسانی که از اندازه و افتادگی ظاهری غیرعادی باسن و ران ها رنج می‌برند.
  • • کسانی که از چربی اضافه و سلولیت در ناحیه باسن و ران‌ها ناراضی هستند
  • • افرادی که به دلیل بارداری دچار تغییرات ظاهری پوست ران شده اند. این تغییرات شامل شل شدن عضلات پا، کشیدگی آن‌ها و شل شدن پوست ران ها می شود.
  • • افرادی پس از کاهش و افزایش ناگهانی وزن، دچار پوست اضافه در ناحیه ران ها شده اند.
رفع سلولیت ران مشهد
لیفت ران ها به دلیل کشیدن پوست باعث رفع سلولیت ران وباسن می شوند.

جراحی لیفت ران همراه با لیپوساکشن ران

با جراحی لیفت ران به تنهایی نمی توان مقدار زیادی چربی خارج نمود و مقدار اندکی چربی از ناحیه ران ها خارج می شود. با جراحی لیپوساکشن ران هم فقط می توان مقدار مشخصی چربی را در صورتی که خاصیت کشسانی پوست مناسب باشد، خارج کرد. ولی اگر خاصیت کشسانی پوست ضعیف باشد، پوست اضافه همچنان باقی خواهند ماند. بنابراین در چنین مواقعی بهتر است عمل لیفت ران را همزمان با لیپوساکشن ران یا لیپوماتیک ران انجام داد تا شاهد بهبود تناسب ران ها و قرار گیری پوست در جای مناسب باشیم.

مراحل جراحی لیفت ران در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی

1- بیهوشی

داروهایی برای بی حسی یا بیهوشی بیمار در طول این جراحی استفاده می شود. در هر صورت با توجه به صلاح پزشک و بررسی شرایط بیمار بهترین گزینه انتخاب می شود.

2- ایجاد برش های مناسب

الگوهای ایجاد برش در این نوع خاص از جراحی متنوع هستند و بر اساس شکل فعلی ران ها و اندازه و ترجیح پزشک و بیمار از الگوی مناسبی استفاده می شود.

– برش در ناحیه داخلی ران ها

یکی از تکنیک هایی که برای جراحی لیفت ران استفاده می شود، ایجاد برش در ناحیه کشاله ران و یا ناحیه داخلی ران ها است. این برش به سمت پایین و پشت ران ها ادامه پیدا می کند و پوست اضافی تا نزدیک به ناحیه تناسلی بریده می شود به این روش جراحی مینی لیفت ران نیز گفته می شود. در برخی موارد می توان برش را تنها در ناحیه کشاله ران ایجاد نمود. پزشک مناسب ترین الگوی برش را ایجاد می کند تا نتیجه جراحی به بهترین شکل ممکن باشد.

جراحی مینی لیفت ران

– برش در بیرون ران ها

گاهی اوقات برای بهبود تناسب ران ها نیاز است که برش هایی در ناحیه بیرونی ران ها هم ایجاد شوند. بنابراین برش در ناحیه کشاله ران ایجاد می شود و تا ناحیه لگن و کمر ادامه پیدا می کند. تکنیک های پیشرفته که در این جراحی مورد استفاده قرار می گیرند امکان مخفی شدن جای بخیه را در نقاط مناسب فراهم می کنند.

عکس لیفت ران با برش خارجی

3- بستن بخیه ها

بخیه هایی برای بسته شدن تمامی لایه های پوستی زده می شود تا از شکل جدیدی که برای ران ها ایجاد شده است محافظت گردد. بخیه ها می توانند از نوع جذب شونده و یا معمولی باشند. همچنین از چسب های مخصوصی برای بستن بخیه ها استفاده می شود.

ماندگاری عمل لیفت ران چقدر است ؟

ممکن است 6 ماه طول بکشد تا نتایج نهایی عمل لیفت ران قابل مشاهده باشد. نتایج این جراحی کاملا ماندگار است و فرم ران‌ها را به طور دائمی تغییر می‌دهد. برای حفظ نتایج جراحی لازم است که بیمار رژیم غذایی سالمی را دنبال کرده و به طور منظم ورزش کند تا احتمال تجمع چربی مجدد در ران‌ها را کمتر کند.

هزینه عمل لیفت ران در مشهد

هزینه جراحی لیفت ران بسته به اینکه لیفت ران با کدام یک از تکنیک ها انجام می شود متغیر است. برای مثال ممکن است جراح برای دریافت نتایج بهتر، از ترکیب دو عمل لیفت ران و لیپوماتیک ران پا به صورت همزمان استفاده کند. ممکن است از تکنیک و دستگاه خاصی برای ساکشن چربی ها استفاده شود. همچنین تجربه جراح لیفت ران یک فاکتور مهم در قیمت نهایی است. شما می توانید بدن خود را به جراحان تازه کار بسپارید ولی اگر به دنبال بهترین جراح لیفت ران هستید می بایست برای آن هزینه کنید. دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و همچنین یکی از قدیمی ترین و متبحرترین جراحان زیبایی مشهد هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش عمل، بیمارستان و هزینه عمل لیفت ران با ما از طریق شماره های 09018191885 تماس بگیرید.

نتیجه لیفت ران

مراقبت های بعد از عمل زیبایی لیفت ران

  • • درد و تورم در ناحیه ی عمل شده و کل پا کاملا طبیعی است و ممکن است این تورم تا دو سه ماه زیاد باشد.
  • • پاهایتان را کم حرکت دهید تا بخیه های کشاله ران باز و کشیده نشود و قسمت برش جراحی ترمیم شود.
  • • گن ران خود را تا دوماه حتما بپوشید.
  • • تا دو ماه بعد از جراحی از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین، جداً خودداری کنید.
  • • تا ۵ روز حمام نکنید.
  • • بعد از بهبود کامل زخم ها و گذشت سه هفته میتوانید از پمادهای ترمیم کننده برای کم رنگ کردن رد بخیه استفاده کنید.
  • • آنتی بیوتیک‌های تجویز شده توسط پزشک معالج را راس ساعت مصرف کنید.
  • • ۴ روز بعد از عمل برای ویزیت و تعویض پانسمان به مطب مراجعه کنید.
  • • پمادهای تجویزی را طبق دستور مصرف کنید و همییشه بخیه ها را چرب نگه دارید.

مراقبت بعد از عمل لیفت ران

عمل لیفت ران با نخ و لیزر چگونه است ؟

لیفت ران با لیزر یا با نخ در مشهد و شهرهای دیگر به عنوان یک روش بدون جراحی برای کشیدن پوست ران بعد از لاغری تبلیغ می شود. اما این روش ها موقتی بوده و تاثیر چشم گیری در لاغر شدن و کم شدن چین و چروک ها ندارند. از لیزر پس از اتمام دوره بهبودی می توان تواند برای کم رنگ شدن محل برش کمک گرفت. البته آن هم می بایست فقط با مراجعه به مراکز معتبر لیزر و زیر نظر پزشک متخصص انجام گردد.

لیفت ران بدون جراحی

بیشتر بدانید :
هر آنچه درباره عمل لیفت سینه در مشهد باید بدانید !
– عمل پروتز باسن چگونه انجام می گردد ؟


تعیین وقت حضوری یا مشاوره با دکتر مهدی رمضانی اول از طریق :  09018191885

نوبت دهی دکتر رمضانی اول به صورت آنلاین

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک در مشهد


لیفت ران در مشهد همه چیز درباره لیفت ران در مشهد ...

لیفت ران چیست ؟ لیفت ران پا در مشهد (Thighplasty) میان زنان و حتی مردان بسیار پرطرفدار است. این عمل با حذف پوست و لیپوساکشن چربی اضافه ، باعث لاغری و لیفت پوست ران ها می شود. جراحی لیفت ران سلولیت های ران را از بین می برد و ظاهری زیبا به ران ها می ده ...

لیفت سینه در مشهد عمل لیفت سینه در مشهد با جراحی ...

عمل لیفت سینه در مشهد که به آن ماستوپکسی نیز می گویند تنها درمان قطعی افتادگی سینه در خانم ها است. جراحی لیفت سینه عملی است که در آن جراح با حذف پوست اضافی سینه و جمع کردن آن سینه را بالا می کشد. لیفت سینه باعث جابه جایی نوک سینه و هاله نیز می شود. ا ...

پروتز باسن در مشهد پروتز باسن در مشهد ؛ مراحل عمل ...

پروتز باسن در مشهد بهترین روش برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن است. جراحی پروتز باسن به معنی قرار دادن پروتر سیلیکونی در زیر عضلات باسن یا بالای استخوان لگن برای برجسته سازی باسن است. البته روش های دیگری مانند لیفت باسن یا تزریق چربی به باسن (باسن برزیل ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

لیپوماتیک در مشهد لیپوماتیک در مشهد چگونه انجام میشود ؟ ...

لیپوماتیک در مشهد یکی از انواع روش های پیکرتراشی برای از بین بردن چربی های اضافه قسمت های مختلف بدن است. در این میان لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد به عنوان یک روش برداشتن چربی شکم بدون جراحی بیشترین متقاضی را دارد. لیپوماتیک کل بدن، بازو، ران پا ، غبغ ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد 4 روش عمل ابدومینوپلاستی در مشهد ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد (Tummy tuck) یک روش جراحی زیبایی شکم جهت برداشتن چربی شکم است. در جراحی ابدومینوپلاستی با ایجاد برش در زیر شکم، پوست و چربی اضافه برداشته می شود، ماهیچه های ضعیف شکم که باعث افتادگی پوست در اطراف ناف می شود، تقویت شده سپس ب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.