لیپوماتیک در مشهد چگونه انجام میشود ؟

لیپوماتیک در مشهد لیپوماتیک در مشهد چگونه انجام میشود ؟

لیپوماتیک در مشهد یکی از انواع روش های پیکرتراشی برای از بین بردن چربی های اضافه قسمت های مختلف بدن است. در این میان لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد به عنوان یک روش برداشتن چربی شکم بدون جراحی بیشترین متقاضی را دارد. لیپوماتیک کل بدن، بازو، ران پا ، غبغب، گردن، مچ پا، زانو و حتی لیپوماتیک صورت در مشهد نیز این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این عمل جراحی چربی ها تخریب می شوند و با حرکات لرزشی آزاد شده و بدون درد و خونریزی از بدن خارج می شوند. در این جراحی به علت ارتعاشات دستگاه لیپوماتیک پوست تحریک شده و کلاژن سازی بیشتر نیز می شود. سلولیت ها از بین رفته و افتادگی پوست پس از عمل نیز وجود ندارد. هزینه لیپوماتیک و ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک در مشهد را در ادامه بخوانید :

لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک یک روش لاغری با هدف تغییر اندازه و شکل بدن با نتیجه ای دائمی است. عمل لیپوماتیک یک جراحی سرپایی محسوب می شود زیرا در طی یک جلسه مقدار زیادی چربی از بدن خارج می شود. شما در همان روز از بیمارستان مرخص می شوید. دوره بهبودی این جراحی نیز بین 3 تا 7 روز است. نواحی از بدن که می توان آنها را لیپوماتیک کرد به شرح زیر است:

  • – لیپوماتیک شکم و پهلو و باسن
  • – لیپوماتیک سینه و بازو و پشت بازوها
  • – لیپوماتیک مچ پاها یا قسمت های پشت ساق پا
  • – لیپوماتیک صورت، گردن و ناحیه زیر چانه (غبغب)
  • – لیپوماتیک ران ها شامل قسمت های داخلی و خارجی ران ها و زانوها ( هر آنچه باید درباره عمل لیفت ران در مشهد بدانید )

لیپوماتیک چگونه انجام میشود

لیپوماتیک برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش برای حذف چربی در مناطقی از بدن مناسب است که با رژیم غذایی و ورزش موفق به لاغر کردن آنها نشده اید. چنانچه پوست انعطاف پذیری دارید، سیگار نمی کشید و BMI (شاخص توده بدنی) شما زیر 35 است کاندیدای ایده آلی برای این جراحی هستید. اما اگر به دلیل بارداری یا افزایش سن دچار افتادگی پوست هم هستید شاید بهتر باشد که جراحی ابدومینوپلاستی را امتحان کنید، یا از روش های ترکیبی استفاده کنید. افرادی که با وزن بسیار بالا و کسانی که دچار بیماری های مزمن مانند دیابت هستند و همچنین مادران شیرده گزینه مناسبی برای این عمل نیستند. به هر حال دکتر مهدی رمضانی دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک می تواند به شما بگوید که آیا شما کاندید خوبی برای این روش هستید یا خیر؟ همین حالا از طریق لینک زیر برای یک جلسه مشاوره نوبت خود را رزرو کنید.

وزن مناسب لیپوماتیک
فرمول محاسبه BMI : (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان ۲)

برای مشاهده ساعات حضور پزشک در مطب یا رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید


لیپوماتیک بهتر است یا لیپوساکشن ؟

فرق لیپوماتیک و لیپوساکشن در فناوری دستگاه آن است وگرنه هر دو برای حذف چربی ها و کشیدن آنها به خارج از بدن استفاده می شوند. تفاوت در این است که در جراحی لیپوماتیک چربی ها با حرکات فیزیکی تخریب می شوند اما در روش لیپوساکشن چربی ها با حرارت تخریب می شوند بنابراین چربی ها در روش لیپوساکشن قابلیت استفاده مجدد را ندارند. اما در لیپوماتیک همزمان می توان چربی ها را پس از تصفیه و حذف خون و ناخالصی ها به قسمت های دیگر بدن تزریق کرد. برای مثال می توان از چربی ها برای بزرگ کردن سینه، یا برای رفع چین و چروک صورت یا … استفاده کرد.

بسیاری از بیماران، لیپوماتیک را با سایر روشها مانند ابدومینوپلاستی ترکیب می کنند. ترکیب روشهای مختلف می تواند به شما در دستیابی به نتایج مطلوب تر کمک کند. در هر حال نوع تکنیکی که برای شما مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله منطقه ای که تحت جراحی قرار می گیرید و میزان چربی که خارج می شود. جراح در طول جلسات مشاوره به شما خواهد گفت که کدام روش بهتر است.

لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در مشهد
عمل همزمان لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در مشهد برای مراجع خانم توسط دکتر رمضانی

این مقالات را از دست ندهید :
5 روش لیپوساکشن در مشهد با هزینه آن
4 روش عمل ابدومینوپلاستی در مشهد
لیپوماتیک غبغب چگونه انجام می شود ؟
روش های عمل لیفت سینه دکتر مهدی رمضانی

مزایای عمل لیپوماتیک

  • – یکنواختی چربی زیر پوست یعنی مانند سایر دستگاه های مکش باعث ناهمواری چربی زیر پوست نمی شود.
  • – گن بعد از لیپوماتیک را فقط به مدت 2 هفته باید بپوشید اما در روش های دیگر پوشیدن گن تا ماه ها ادامه دارد.
  • – بازسازی پوست و بافت ها بعد از عمل لیپوماتیک بسیار سریع تر از روش های دیگر است.
  • – تورم و ترشحات در این عمل جراحی بسیار کم است.
  • – احتمال عفونت به دلیل کوچک بودن برش ها، بسیار کم است.
  • – آمبولی چربی وجود ندارد و تاکنون هیچ موردی گزارش نشده است.
  • – نیازی به بستری شدن ندارد و فرد بعد از چند ساعت مرخص می شود.
  • – خستگی و آسیب دیدگی بدن در این عمل جراحی کمتر است .

عوارض عمل لیپوماتیک

  • – خطر آمبولی در لیپوماتیک معمولا یکی از عوارض عمل لیپوماتیک شکم و پهلو عنوان می شود و بسیاری از آن می ترسند. خطر آمبولی به معنای ورود چربی ها به داخل رگ های خونی است. اما در حقیقت خطر آمبولی در لیپوماتیک بسیار پایین و در حد صفر است. زیرا در این تکنیک به دلیل تخریب چربی و تخلیه آنی آن، امکان جا به جایی آن و مسدود کردن رگ های خونی وجود ندارد.
  • – نگرانی دیگری که وجود دارد خستگی جراح است. برخی نگران گمان می کنند که به دلیل وقت زیاد این عمل و حرکات فیزیکی و لرزشی ممکن است جراح خسته شده و نتیجه تحت تاثیر قرار گیرد. اما باید بدانید که این عمل به تنهایی انجام نمی شود و در میان عمل زمان هایی برای استراحت جراح در نظر گرفته می شود.
  • – از دیگر عوارض نادرتر لیپوماتیک می توان به التهاب و خارش پوست بعد از لیپوماتیک، بی حسی موضعی منطقه تحت درمان، افزایش درجه حرارت بدن، واکنش آلرژیک، حالت تهوع، احساس ضعف و سرگیجه اشاره کرد. تمامی این موارد موقت بوده و بعد از چند روز از بین می رود.

نکات مهم قبل از عمل لیپوماتیک

ابتدا سعی کنید در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید. سپس به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنید. مراکز لیپوماتیک در مشهد بسیار زیاد هستند، اما جراحی را انتخاب کنید که حتما تحصیلات مرتبط و سابقه کاری بالایی داشته باشد. استفاده از دستگاه لیپوماتیک نیاز به مهارت و تجربه دارد. پس برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در مشهد وقت بگذارید و قبل از انجام هر کاری یک جلسه مشاوره داشته باشید. فراموش نکنید در جلسات مشاوره اگر دارویی مصرف می کنید به پزشک خود بگویید.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد
لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد توسط دکتر رمضانی

لیپوماتیک چگونه انجام میشود ؟

ابتدا جراح یک محلول استریل شامل داروی بی حسی لیدوکائین را برای بی حس شدن موضع به علاوه اپی نفرین برای جلوگیری از خون ریزی را تزریق می کند. سپس در اندامی که قرار است لیپوماتیک انجام شود. برشی با قطر 2-5 میلی متر ایجاد کرده و یک لوله کوچک به اسم کانولا را از طریق سوراخ وارد بافت چربی بدن می کند. کانولا با استفاده از امواج ماوراء بنفش اینفراسونیک و حرکت فیزیکی بافت چربی را تجزیه و می شکند. کانولا از چندین لایه سطحی تا عمیق تر بافت حرکت می کند. همچنین یک جراح ماهر با تغییر زاوبه در چندین نوبت و تکرار این فرایند چربی ها را به طور مساوی و به اندازه از بین می برد.

لیپوماتیک اقساط در مشهد
کانولا را می توانید در عکس مشاهده کنید

کانولا دارای سیستم ایمنی هوشمندی است که در هنگام مواجهه با بافت بدون چربی و رگ های خونی متوقف می شود. بنابراین در این روش خطر آسیب به اندام ها و سوختگی پوست وجود ندارد. از افتادگی پوست نیز به دلیل تخلیه بافت چربی، جلوگیری می شود. درنهایت پمپ های لیپوماتیک چربی و محلول را از طریق منافذ بیرون کشیده و داخل مخزن های مخصوص اسپری می کنند. گاهی اوقات چربی تمیز و فرآوری شده و برای تزریق به سایر قسمت های بدن مانند باسن، سینه یا تزریق چربی به صورت آماده می شود.

چربی ساکشن شده در عمل لیپوماتیک
چربی ساکشن شده در عمل لیپوماتیک

نکات مهم بعد از عمل لیپوماتیک

نتایج بلافاصله پس از عمل مشاهده می شود. اما نتیجه نهایی که یک بدن زیبا و تراشیده شده بدون هیچ گونه چربی اضافه ای است فقط شش ماه بعد از جراحی مشخص می شود. ورم بعد از لیپوماتیک طبیعی است و بعد از 8 هفته از بین می رود. نحوه خوابیدن بعد از لیپوماتیک باید به گونه ای باشد که پاها با چند بالش بالاتر از سطح بدن قرار بگیرد، تا بر روی نواحی ساکشن شده فشار وارد نشود.

هزینه لیپوماتیک در مشهد چقدر است ؟

لیپوکالپچر یا همان لیپوماتیک یکی از محبوب ترین و بی خطرترین روش های لاغری است که با هزینه های مختلفی انجام می شود. لیپوماتیک را جراحان تازه وارد به عرصه جراحی پلاستیک نیز به صورت لیپوماتیک اقساط یا ارزان انجام می دهند. ولی چنانچه می خواهید از نتیجه عمل راضی باشید بهتر است به دنبال جراحی باشید که بتواند سلامتی و زیبایی را برای شما تضمین کند. هزینه لیپوماتیک در مشهد از 2 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان که هزینه لیپوماتیک کل بدن است متغیر می باشد. قیمت به ناحیه ای که می خواهید در آن لیپوماتیک انجام دهید تفاوت دارد. میزان چربی بدن، افتادگی پوست و … برای مثال قیمت لیپوماتیک ران با هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ار طریق شماره های زیر با ما تماس گرفته و از هزینه آن دقیق مطلع شوید.

لیپوماتیک ارزان در مشهد
قبل و بعد از لیپوماتیک شکم مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی اول

جهت مشاوره رایگان یا تعیین وقت حضوری با شماره های 09018191885 در تماس باشید.

اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


برخی سوالات متداول درباره عمل لیپوماتیک

  • – آیا لیپوماتیک درد دارد ؟

آیا لیپوماتیک درد داره ؟ سوالاتی از این دست در جلسات مشاوره زیاد پرسیده می شود در پاسخ باید گفت هر جراحی بدون درد نیست. اما درد عمل لیپوماتیک کاملا با مصرف مسکن در چند روز اول قابل کنترل است. احتمالاً به شما توصیه می شود که یک هفته استراحت کنید. تا 2 یا 3 هفته از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. اما پیاده روی سبک برای جلوگیری از لخته شدن خون توصیه می شود.

  • – لیپوماتیک چند سایز کم میکند ؟

با لیپوماتیک 2 الی 3 سایز کم می کنید. در واقع لیپوماتیک راهی است که با فناوری مکش به ظاهر ایده آل و زیباتری برسید. اما اگر چاقی بیش از حد دارید بهتر است روش های دیگر را امتحان کنید. استفاده از گن برای جمع شدن اندام ها نیز بسیار موثر است.

  • – آیا برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک امکان پذیر است ؟

بله، لیپوماتیک راهی برای حذف چربی های موجود در بدن است. اگر بعد از آن به سبک قبلی زندگی خود ادامه دهید باز هم باید منتظر مشاهده چربی ها باشید. حتما برای کمک به حفظ نتایج و جلوگیری از برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک، رژیم غذایی متعادل از سبزیجات، میوه ها و غلات را میل کنید. ورزش کنید و وزن خود را در حالت تعادل نگه دارید.


چنانچه سوال یا نظری دارید در قسمت دیدگاه ها ثبت کنید تا در اولین فرصت پاسخ گوی شما باشیم.
همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


منابع : دکتر مهدی رمضانی ، liwhealth.com

لیفت ران در مشهد همه چیز درباره لیفت ران در مشهد ...

لیفت ران چیست ؟ لیفت ران پا در مشهد (Thighplasty) میان زنان و حتی مردان بسیار پرطرفدار است. این عمل با حذف پوست و لیپوساکشن چربی اضافه ، باعث لاغری و لیفت پوست ران ها می شود. جراحی لیفت ران سلولیت های ران را از بین می برد و ظاهری زیبا به ران ها می ده ...

لیفت سینه در مشهد عمل لیفت سینه در مشهد با جراحی ...

عمل لیفت سینه در مشهد که به آن ماستوپکسی نیز می گویند تنها درمان قطعی افتادگی سینه در خانم ها است. جراحی لیفت سینه عملی است که در آن جراح با حذف پوست اضافی سینه و جمع کردن آن سینه را بالا می کشد. لیفت سینه باعث جابه جایی نوک سینه و هاله نیز می شود. ا ...

پروتز باسن در مشهد پروتز باسن در مشهد ؛ مراحل عمل ...

پروتز باسن در مشهد بهترین روش برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن است. جراحی پروتز باسن به معنی قرار دادن پروتر سیلیکونی در زیر عضلات باسن یا بالای استخوان لگن برای برجسته سازی باسن است. البته روش های دیگری مانند لیفت باسن یا تزریق چربی به باسن (باسن برزیل ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

لیپوماتیک در مشهد لیپوماتیک در مشهد چگونه انجام میشود ؟ ...

لیپوماتیک در مشهد یکی از انواع روش های پیکرتراشی برای از بین بردن چربی های اضافه قسمت های مختلف بدن است. در این میان لیپوماتیک شکم و پهلو در مشهد به عنوان یک روش برداشتن چربی شکم بدون جراحی بیشترین متقاضی را دارد. لیپوماتیک کل بدن، بازو، ران پا ، غبغ ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد 4 روش عمل ابدومینوپلاستی در مشهد ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد (Tummy tuck) یک روش جراحی زیبایی شکم جهت برداشتن چربی شکم است. در جراحی ابدومینوپلاستی با ایجاد برش در زیر شکم، پوست و چربی اضافه برداشته می شود، ماهیچه های ضعیف شکم که باعث افتادگی پوست در اطراف ناف می شود، تقویت شده سپس ب ...

2 دیدگاه

  1. با سلام
    خسته نباشید
    من تصمیم دارم لیپوماتبک زانو انجام بدم. وزنم متعادله و فقط مشکلم چربیه داخل زانو هست. باید حتما به بیمارستان مراجعه بشه؟ ممنونم

    1. Author

      با سلام و سپاس
      عمل های جراحی بدن عموما در بیمارستان انجام می شوند. اما پیشنهاد می شود یک جلسه برای مشاوره و معاینه بدنی مراجعه کنید، تا بسته به شرایط شما دکتر رمضانی بهترین گزینه را پیشنهاد دهند.
      همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05138408196 – 09150306425 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.