هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی با بیمه و بدون آن چقدر است؟

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی با بیمه و بدون آن چقدر است؟

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی چقدر است ؟ عمل بینی در مشهد در میان خانم ها و آقایان متقاضیان بسیاری دارد. اما پرداخت هزینه عمل بینی برای بعضی دشوار و نگران کننده است. در صورتیکه با انجام عمل بینی در بیمارستان های دولتی در مشهد یا هر شهر دیگری و استفاده از بیمه تامین اجتماعی یا بیمه تکمیلی، سلامت و … برای پرداخت بخشی از هزینه عمل بینی می توان این مشکل را حل کرد. پیشنهاد می شود به جای اینکه به دنبال عمل بینی ارزان یا اقساط باشید، در مورد شرایط پرداخت قیمت عمل بینی با بیمه بیشتر تحقیق کنید. در این مطلب در مورد هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی، هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تامین اجتماعی، هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی ایران، دانا و … و شرایط جراحی بینی رایگان بیشتر می خوانیم.


برای تعیین وقت یا مشاوره رایگان با شماره های 09018191885 در تماس باشید.

عکس و مطالب مفید جراحی زیبایی هر روز در اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


در ابتدا باید خاطر نشان کرد که درصد و هزینه های عنوان شده به عنوان راهنما برای متقاضیان عمل بینی می باشد. همچنین با توجه به تغییر تعرفه های درمانی و بیمه تامین اجتماعی و تنوع انواع بیمه تکمیلی و شرایط مختلف آن؛ بهتراست شخص قبل از هر اقدام به شرکت ارائه کننده بیمه خود مراجعه و جزئیات دقیق در مورد سقف تهعدات بیمه، میزان فرانشیز را جویا شود.

هزینه عمل بینی در مشهد چقدر است ؟

هزینه عمل بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی بهترین جراح بینی مشهد بین 12 تا 13 میلیون تومان می باشد که با توجه به فاکتورهای هزینه های بیمارستان، نوع عمل که می تواند جراحی باز یا بسته بینی باشد، نوع بینی که می تواند گوشتی یا استخوانی باشد و شرایط بیمار کمی متغیر خواهد بود. به عنوان مثال اگر فرد علاوه بر عمل زیبایی بینی که برای رفع عیوب بینی انجام می شود نیاز به جراحی انحراف بینی یا سینوزیت داشته باشد. یا اینکه نیاز به پیوند غضروف باشد مسلما در قیمت نهایی جراحی بینی تاثیر گذار خواهد بود. در هر صورت پرداخت این هزینه در مقابل زیبایی و سلامتی بیشتر، ارزش خواهد داشت. هزینه عمل بینی در تهران به 30 میلیون تومان نیز می رسد اما با این وجود روز به روز به تعداد متقاضیان آن افزوده می شود.

برای اطلاع از جزئیات هزینه های دقیق قبل و بعد از عمل بینی در مشهد سال 97، 98 و 99 کلیک کنید.

تصاویر عمل بینی دکتر رمضانی مشهد
دو هفته بعد از عمل بینی

انواع بیمه درمانی در ایران

برای شروع بهتر است آشنایی مفید و مختصری از انواع بیمه درمانی در ایران داشته باشیم. در کشور ما دو نوع بیمه برای پرداخت هزینه های درمان، جراحی، ویزیت و دارو وجود دارد :

بیمه های درمان پایه شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی یا بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح و کارکنان دولت، بیمه کمیته امداد.

بیمه های درمانی پایه توسط دولت ارائه می شود. افراد زیادی در جامعه تحت پوشش این بیمه ها هستند، اما سقف تعهدات این بیمه ها محدود است، و افراد را ملزم به استفاده از بیمه های تکمیلی می کند.

هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی
هزینه عمل بینی بیمه های پایه

بیمه های درمان تکمیلی مانند : آتیه سازان، ایران، ملت، بیمه دانا و … هستند. بیمه های پایه معمولا 30 درصد هزینه های درمان را پرداخت می کنند و فرانشیز (هزینه پرداختی توسط بیمه گر) بالایی دارند بنابراین در تکمیل این بیمه پایه استفاده از بیمه های تکمیلی که حدود 70% باقی مانده را پرداخت می کنند بسیار لازم و مفید است. البته باید بدانید برای داشتن بیمه تکمیلی فرد حتما باید بیمه پایه داشته باشد.

 هزینه عمل بینی با بیمه تکمیلی
هزینه عمل بینی با بیمه تکمیلی

در چه صورتی بیمه هزینه عمل بینی را پرداخت می کند ؟

پرداخت تمام یا بخشی از هزینه عمل بینی با بیمه فقط در صورتی امکانپذیر است که عمل بینی فقط و فقط برای درمان مشکلات بینی باشد. یعنی عارضه ای مانند انحراف بینی، پولیپ بینی، شکستگی بینی در اثر ضربه یا حادثه و داشتن سینوزیت که ادامه حیات را برای شخص غیر ممکن کرده است.

البته هزینه عمل شکستگی بینی تا یک ماه بعد از شکستگی بینی توسط بیمه پرداخت می شود. چون بعد از آن استخوان بینی جوش می خورد و جراحی به عنوان جراحی زیبایی بینی تلقی می شود. اگر در این نوع جراحی های درمانی بینی، جراح همزمان بر روی زیبایی بینی هم کار کند، در آن صورت هم جزء عمل زیبایی بینی محسوب می شود و چون هیچ کدام از جراحی های زیبایی تحت پوشش هیچ گونه بیمه ای قرار نمی گیرند، بیمه فقط قسمت درمانی آن را می پردازد و باقی هزینه را باید شخص نقدا پرداخت کند.

نکته مهم ! در ادامه مطلب منظور از عمل بینی، همان جراحی انحراف بینی، پولیپ و سایر جراحی های درمانی می باشد.

در چه صورتی می توانید در بیمارستان های دولتی عمل بینی انجام دهید ؟

در صورتی فرد می تواند در بیمارستان های دولتی یا بیمارستان های تامین اجتماعی عمل بینی انجام دهد که جراح انتخابی شخص در آن بیمارستان ها عمل بینی انجام دهد، شخص باید در جلسه مشاوره با پزشک خود از بیمارستان های دولتی و خصوصی که جراح بینی منتخب فرد با آنها کار می کند سوال کند تا با اطلاعات کافی در مورد پرداخت هزینه عمل بینی تصمیم گیری کند و عمل بینی مقرون به صرفه باشد.

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی با بیمه تامین اجتماعی

ابتدا باید شرط لازم برای پرداخت هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی را دارا باشید! شرط این است که عمل جراحی بینی جزء اعمال زیبایی نباشد. یعنی عمل جراحی بینی فقط با هدف درمان انحراف بینی یا پولیپ بینی، سینوس و شکستگی بینی انجام شود. پس از آن :

  • – اگر دربیمارستان های ملکی و طرف قرارداد تامین اجتماعی بستری شوید، جراحی بینی رایگان انجام می شود.
  • – اگر در بیمارستانهای دولتی طرف قرارداد تامین اجتماعی بستری شوید، حدود 10 تا 30 درصد از هزینه را به عنوان فرانشیز درمان شما پرداخت می نمایید.
  • – اگر در بیمارستان دولتی که طرف قرار داد با بیمه تامین اجتماعی نباشد بستری شوید، با تعرفه مربوطه از طریق اسناد پزشکی سازمان درصدی قابل بازگشت به بیمه شده می باشد. این درصد با توجه به نوع عمل مشخص می شود.
هزینه عمل انحراف بینی در بیمارستان دولتی
بیمارستان فارابی و بیمارستان 17 شهریور مشهد تنها بیمارستان های طرف قرار داد با تامین اجتماعی

برای اطلاع از هزینه عمل بینی در بیمارستان رضوی مشهد، بیمارستان امام رضا مشهد می توانید به سایت این بیمارستان مراجعه و لیست بیمه های طرف قرار داد آن ها را مشاهده کنید.

هزینه عمل بینی در بیمارستان خصوصی با بیمه تامین اجتماعی

هزینه عمل بینی در بیمارستان خصوصی طبق تعرفه دولتی به فرد عودت داده خواهد شد.

چه زمانی برای پرداخت هزینه عمل بینی با بیمه اقدام کنم ؟ قبل از جراحی بینی یا بعد از آن ؟

بعد از جلسه مشاوره با جراح بینی یعنی درست قبل از عمل با در دست داشتن مدارک پزشکیتان به پزشک بیمه مراجعه کرده و تاییدیه دریافت کنید. این اسناد شامل تمامی آزمایشات از جمله ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی شما می باشد.
بعد از عمل بینی گرفتن تاییدیه پرداخت بیمه دشوارتر است. در صورتی که پرونده بستری و جراحی به علاوه آزمایشات ضمیمه شده و همچنین عکس قبل و بعد از جراحی بینی را دارید باید به مراکز اسناد پزشکی مشهد یا شهر خودتان مراجعه کنید. در این مراکز پس از بررسی مدارک شما توسط شورای پزشکی، هزینه جراحی بینی به شما پرداخت می شود.

عمل بینی در مشهد
دکتر رمضانی بهترین جراح بینی در مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک

هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی

هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی بستگی به سقف تعهدات بیمه تکمیلی شما دارد. یعنی بیمه تکمیلی شما تا چه میزان از هزینه درمان را پرداخت می کند. اما به طور کلی بیمه های تکمیلی حدود %70 تا 90% از هزینه درمان را پرداخت می کند. به دفتر بیمه تکمیلی خود مراجعه کنید و از کارشناس بیمه درباره محدودیت تعهدات و میزان پرداختی هزینه های جراحی بپرسید.

هزینه عمل بینی با بیمه سلامت

از آنجا که بیمه سلامت جزء بیمه های پایه محسوب می شود، حدود 10 تا 30 درصد از هزینه عمل بینی را پرداخت می کند. باز هم تاکید می نماییم که در صورتی که عمل بینی جنبه درمانی داشته باشد؛ تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین جراحی پلاستیک و زیبایی برای زنان و مردان است. برخی از افراد به دلایل زیبایی شناسی و بسیاری از جهات درمانی به آن روی می آورند. اما توجه داشته باشید که سلامتی خود را فدای پول نکنید. مهمترین عامل موفقیت جراحی بینی انتخاب یک پزشک خوب برای جراحی بینی است و این کار همیشه آسان نیست.

دراین مقاله آموزش 3 روش اصولی برای یافتن بهترین دکتر عمل بینی در مشهد را بخوانید


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در مشهد

برای تعیین وقت مشاوره به صورت آنلاین از این قسمت اقدام کنید.


مطالب پر بازدید و مرتبط :

پولیپ بینی چیست و راه درمان آن ؟

هزینه عمل بینی ترمیمی در مشهد چقدر است ؟

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.