عمل بینی استخوانی قوزدار چگونه انجام می شود؟

عمل بینی استخوانی در مشهد عمل بینی استخوانی قوزدار چگونه انجام می شود؟

معمولا نتیجه عمل بینی استخوانی قوزدار برای متقاضیان عمل بینی رضایت بخش بوده است. افرادی که بینی استخوانی دارند، می توانند انواع عمل بینی استخوانی طبیعی، جراحی بینی استخوانی فانتزی و نیمه فانتزی را انجام دهند. در جراحی بینی استخوانی ناهنجاری های غضروف – استخوانی، اصلاح می شود. این نوع بینی نسبت به بینی گوشتی غضروف بیشتری دارد که ترمیم آن را آسان تر می کند. بنابراین جراح بینی، حجم بینی را کاهش داده و آن را به صورت کامل و زیبا شکل می دهد.


برای اطلاع قیمت عمل بینی استخوانی با شماره های 09018191885 در تماس باشید.

اینستاگرام رسمی دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


بینی استخوانی چه ویژگی هایی دارد ؟

در افرادی با بینی استخوانی، پوست بینی نازک تر است، پوست بینی چربی کمتری دارد و آکنه روی بینی کمتر دیده می شود. در این نوع بینی ها غضروف بزرگتر و مستحکم تر است. بینی های استخوانی به دلیل ویژگی هایی مانند پوست نازک و استخوان های قوی، ایده آل ترین بینی برای جراحی بینی هستند و بیشتر اوقات در این جراحی بینی نتایج خوبی حاصل می شود.

آناتومی بینی استخوانی

 برای اطلاعات بیشتر  :
تفاوت بینی گوشتی و استخوانی و روش تشخیص آن 
عمل بینی استخوانی در مشهد + فیلم

عمل بینی استخوانی قوزدار توسط دکتر مهدی رمضانی چگونه انجام می شود ؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، در ایران، عموماً بینی ها را به دو گروه گوشتی و استخوانی تقسیم می کنند. این طبقه بندی پایه علمی ندارد، اما جراحان بینی از این اصطلاحات برای ارتباط بهتر با بیماران استفاده می کنند. تفاوت عمده این دو ضخامت پوست بینی است. در حالی که یک پوست ضخیم بینی های گوشتی را پوشانده است، بینی های استخوانی پوست نازک تری دارند در عوض بینی های گوشتی از فرم بیشتری برخوردار هستند که دست جراح برای شکل دادن به آن بازتر است در هر حال در جراحی بینی، هر دو ویژگی لازم است.

در طی عمل بینی استخوانی قوزدار ، انحراف و انحنای سپتوم (تیغه بینی) برطرف می شود. همچنین یک جراح بینی ماهر برای برطرف کردن قوز بینی مطمئن می شود که عمل جراحی مشکلی برای تنفس بیمار ایجاد نمی کند سپس قسمت هایی از استخوان و غضروف را برداشته  و ابعاد سوراخ بینی را متناسب با سایر اجزای صورت تنظیم می کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساختار بینی و روش های جراحی بینی از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


آیا عمل بینی استخوانی قوزدار با لیزر انجام می شود ؟

وقتی صحبت از “عمل بینی با لیزر” می شود ، ممکن است افراد زیادی به این فکر کنند که انتخاب یک روش بدون جراحی برای تغییر ساختار بینی بهتر است زیرا درد و خونریزی و دروه نقاهت کمتری دارد اما در واقع باید دید آیا اعمال تغییرات گسترده روی بینی بدون جراحی عقلانی است؟  امروزه روشهای نوینی در علم پزشکی برای زیبایی و درمان پوست با لیزر مطرح شده است، اما قطعا لیزر در جراحی پلاستیک بینی هیچ جایگاهی ندارد.

عمل بینی استخوانی قوزدار چگونه انجام می شود ؟

برداشتن قوز بینی یکی از شایع ترین دلایلی است که افراد به دنبال آن عمل بینی انجام می دهند. به بینی هایی که دارای برآمدگی روی پل بینی هستند بینی های قوز دار یا بینی عقابی می گویند و علل وجود آن هم عبارتند از :

ژنتیک : برخی از افراد به صورت ژنتیکی قوز بینی را به ارث می برند. البته قوز بینی در دوران کودکی ظاهر نمی شوند اما ممکن است در دوران بلوغ وقتی بینی هنوز در حال رشد است ظاهر شود.

تروما یا آسیب دیدگی : تروما در بینی شما همچنین می تواند باعث ایجاد قوز در بینی شود و اگر غضروف یا استخوان به طور نامنظم جوش بخورد، ممکن است روی بینی برآمدگی ایجاد شود.

برای عمل بینی قوزدار استخوانی اگر فقط نیاز به اصلاح غوز بینی باشد ممکن است جراح روش جراحی بینی بسته را به شما پیشنهاد دهد برای این کار جراح هیچ گونه برش خارجی روی کلوملا ایجاد نمی کند و فقط با سوهان بر روی قسمت سوم فوقانی بینی شما کار می کند و در دو سوم بینی که از غضروف تشکیل شده است تغییری ایجاد نمی کند اما اگر در قسمت های دیگر بینی نیز اصلاحات لازم باشد باید از روش جراحی بینی باز و ایجاد برش خارجی استفاده کرد که ممکن است منجر به شکستن استخوان و تنظیم مجدد استخوان های بینی برای بهبود شکل بینی شود.

عمل بینی استخوانی قوزدار مردانه چگونه است ؟

عمل بینی استخوانی قوزدار برای مردان با حفظ ویژگی های مردانه صورت انجام می شود. بینی مردان 10% بزرگتر از بینی زنان است و پوست بینی در مردان ضخیم تر می باشد، این خصوصیات کمی در اجرای تکنیک جراحی و ایجاد نتیجه ای زیبا تفاوت ایجاد می کند، در نتیجه جراحی بینی استخوانی در آقایان معمولا با رفع انحراف بینی و رفع قوز بینی و اصلاح افتادگی نوک بینی انجام شده و سایز بینی در حدی کوچک می شود که با چهره مردانه تناسب داشته باشد.

مطلب مرتبط : همه چیز درباره عمل بینی مردانه در مشهد

جراحی بینی قوزدار
هزینه عمل بینی استخوانی
عکس عمل بینی استخوانی قوزدار
یک سال بعد از عمل بینی قوزدار استخوانی مردانه

آیا پس از برداشته شدن قور، احتمال بازگشت آن وجود دارد ؟

برگشت قوز بینی بعد از عمل غیر ممکن است. قوز بینی پس از برداشتن نمی تواند “رشد کند”. از آنجاییکه یکی از عوارض جانبی جراحی، کبودی و التهاب است. در حالی که شما بهبود می یابید، ممکن است احساس کنید که ناحیه ای که قوز بینی برداشته شده است، متورم و بزرگ شده است. این تورم به این معنی برگشت قوز بینی نیست. و فقط به دلیل التهاب آن ناحیه می باشد. بنابراین جای نگرانی نیست زیرا هر گونه تورم بعد از جراحی بینی ظرف مدت یک هفته نهایتا یک ماه فروکش می کند.

دکتر مهدی رمضانی : جراح بینی استخوانی قوزدار

قبل از عمل، حتماً برای گفتگو در مورد روش و اهداف خود از عمل بینی، با جراح پلاستیک خود صحبت کنید. یک جراح خوب در مورد میزان تغییر ظاهر شما واقع بینانه گفتگو خواهد کرد. در اینجا چند سؤال وجود دارد که بهتر است از جراح خود در طول مشاوره بپرسید :

  • – هزینه عمل بینی استخوانی قوزدار من برای این روش چقدر خواهد بود؟
  • – نتیجه واقعی با توجه به آناتومی بینی من چگونه خواهد بود ؟
  • – عوارض احتمالی عمل بینی استخوانی برای من چیست؟
  • – مدت زمان بهبودی من بعد از جراحی بینی چقدر است ؟
  • – مهمترین مراقبت های بعد از عمل بینی استخوانی چیست ؟
قبل و بعد عمل بینی استخوانی
عکس عمل بینی استخوانی قوزدار
عکس عمل بینی استخوانی قوزدار
عمل بینی استخوانی با قوز کم

هزینه عمل بینی استخوانی قوزدار چقدر است ؟

در محاسبه هزینه عمل بینی دو فاکتور، تجربه جراح بینی، هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی وجود دارد. اما هزینه عمل بینی استخوانی به دلیل سادگی فرآیند جراحی در مقابل جراحی بینی گوشتی هزینه پایین تری تا 500/000 تومان تا 1/000/000 میلیون تومان دارد.

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد چقدر است ؟

قیمت عمل بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی 

رزرو آنلاین وقت معاینه و مشاوره

منابع : healthline.com , americanboardcosmeticsurgery.org

مقالات مرتبط :

تفاوت عمل بینی طبیعی و عروسکی چیست؟

ورم بینی گوشتی و استخوانی چه زمانی از بین می رود ؟

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.