عمل بینی طبیعی در مشهد و تفاوت آن با عمل بینی فانتزی

عمل بینی طبیعی در مشهد عمل بینی طبیعی در مشهد و تفاوت آن با عمل بینی فانتزی

 عمل بینی طبیعی در مشهد در مقایسه با مدل های دیگر عمل بینی مانند عمل بینی فانتزی در مشهد و نیمه فانتزی؛ محبوب تر است. عمل بینی طبیعی گوشتی یا استخوانی، عمل بیبنی طبیعی زنانه یا مردانه ویژگی های خاص خودش را دارد. اما آیا عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی ؟ یا تفاوت عمل بینی طبیعی و فانتزی چیست ؟ عمل بینی فانتزی که به آن عمل بینی عروسکی یا باربی هم می گویند، در سال های گذشته بسیار محبوب بود، اما با مروز زمان از این محبوبیت کاسته شد. در هر حال انتخاب مدل عمل بینی یکی از نگرانی های عمده متقاضیان جراحی بینی قبل از عمل است. آنها غالباً ساعتهای زیادی را صرف جستجو در اینترنت و مشاهده نتایج عمل بینی می کنند. اما آشنایی با مدل های مختلف عمل بینی می تواند استرس فرد را به شدت کاهش دهد.

امروز می خواهیم در این مطلب انواع مدل ها را مرور کنیم. اگر شما همچنین قصد دارید عمل جراحی بینی انجام دهید ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

گالری تصاویر جراحی بینی طبیعی دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی

پادکست پنجم از صفحه دکتر مهدی رمضانی در اینستاگرام : drmehdiramezani@

چرا شناخت مدل های بینی مهم است؟

در واقع هدف از جراحی پلاستیک از بین بردن ناهنجاری بینی تا حد امکان و ایجاد ظاهر به شکلی زیبا و استاندارد است؛ اما تفاوت در سلیقه افراد و تکنیک های جراحی باعث تغییرات زیادی در آن می شود.
زمانی که در مورد جراحی زیبایی بینی اطلاعات کافی ندارید ، ممکن است در انتخاب مدل جدید بینی خود اشتباه کنید. بعضی اوقات افراد به دلیل تبلیغات اشتباه، مدلی را انتخاب می کنند که برایشان مناسب نیست، آنها همچنان به جراح اصرار می کنند که بینی خود را به این روش جراحی کند. نتیجه مشخص است، این افراد با گذشت زمان پشیمان خواهند شد.

کدام مدل بینی برای من مناسب است ؟

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که “عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی؟ ” یا ” بینی نیمه فانتزی به چه صورت هایی میاد ؟ “در پاسخ باید گفت معیار اصلی برای انتخاب مدل بینی شکل صورت است. الگوی بینی همه باید فقط در مقایسه با کلیت چهره خودشان انتخاب شود. اگر فردی دارای صورت کشیده یا لب های بزرگی باشد، بینی کوچک برای او مناسب نیست، زیرا در این صورت نسبت و تعادل صورت به هم می ریزد یا برای مثال بهترین مدل بینی برای صورت مربعی مدل نیمه فانتزی است. معیار زیبایی بینی در تناسب بین اجزای صورت و بینی است. بنابراین برای انتخاب مدل بینی ابتدا ویژگی های هریک را بررسی و بعد از مشورت با جراح، بهترین مدل را انتخاب کنید.

تناسب بینی و صورت


شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


انواع مدل عمل بینی در مشهد چیست ؟

یکی از جنبه های متمایز جراحی بینی در مشهد، حضور جراحان ماهر، باتجربه و دلسوز است. دکتر مهدی رمضانی به عنوان بهترین جراح بینی در مشهد که دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک می باشد، قبل از عمل صورت و بینی بیمار را به دقت معاینه کرده و با اندازه گیری پارامترهای لازم، مناسب ترین مدل را به فرد متقاضی توصیه می کند. بنابراین اگر قصد دارید در مشهد بینی خود را عمل کنید، در این زمینه زیاد استرس نداشته باشید، زیرا جراحان بینی مشهدی کار خود را به درستی انجام می دهند. با وجود مدل های جراحی بینی مانند مدل بینی فرانسوی، باربی و … که پایه علمی ندارد، فرم عمل بینی از دید جراحان به سه دسته زیر تقسیم می شود :

– عمل بینی طبیعی در مشهد

عمل بینی طبیعی چیست و بینی طبیعی چه شکلی خواهد شد؟ بسیاری از افراد به اشتباه مدل بینی طبیعی را به معنای حفظ نقص های اولیه بینی می دانند در صورتیکه جراحی بینی طبیعی به معنای تطابق کامل بینی با سایر قسمت های صورت است. بعد از جراحی بینی به صورت طبیعی اسکارهای بخیه وجود نخواهد داشت. بینی در حد نیاز کوچک می شود به عبارت دیگر، اگر افراد بعد از عمل بینی، بیمار را ببینند، متوجه نمی شوند که جراحی بینی انجام داده است. در جراحی طبیعی بینی فقط نقائص بینی برطرف می شود و نوک بینی بیش از حد کوچک نمی شود. همچنین مهمترین ویژگی بینی طبیعی عدم وجود قوس روی بینی است. این مدل از فرم بینی برای آقایان و بینی های گوشتی مناسب تر است.

عمل بینی طبیعی در مشهد
زاویه مناسب لب و بینی در عمل بینی به طور طبیعی
عکس قبل و بعد عمل بینی در مشهد
عکس قبل و بعد عمل بینی طبیعی زنانه در مشهد

عمل بینی طبیعی در مشهد

– عمل بینی فانتزی در مشهد (عمل بینی باربی یا عمل بینی عروسکی)

در جراحی بینی فانتزی، بینی کوچکتر از حد معمول شکل می گیرد. نوک بینی به سمت بالا و قوس پل بینی بیشتر خواهد بود. در این مدل، زاویه بین بینی و لب فوقانی 110 تا 130 درجه در نظر گرفته می شود. بینی فانتزی ممکن است کاملاً مصنوعی به نظر برسد زیرا قسمت پل بینی بیش از حد خمیده است یا نوک بینی بیش از حد به سمت بالا است و باعث می شود بینی کاملاً از حالت طبیعی خارج شود. اندازه بینی عروسکی همچنین ممکن است با قسمت های دیگر صورت مطابقت نداشته باشد وغیر طبیعی به نظر برسد. اما با وجود همه اینها عمل بینی فانتزی در مشهد محبوبیت زیادی دارد و مورد درخواست بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.
بینی عروسکی برای هر صورتی مناسب نیست. بنابراین خانم هایی که می خواهند جراحی بینی فانتزی داشته باشند باید فرم صورت خود را در نظر بگیرند.

جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد
عکس عمل بینی فانتزی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی

– عمل بینی نیمه فانتزی در مشهد

آیا میدانید بینی نیمه فانتزی چه شکلی خواهد داشت؟ بینی نیمه فانتزی ترکیبی از بینی طبیعی و بینی فانتزی است. در این مدل قوس ایجاد شده کمتر از بینی فانتزی است که باعث می شود بینی نسبت به مدلهای فانتزی کمتر خمیده باشد. در کل این بینی برای افرادی مناسب است که تمایل به داشتن بینی طبیعی ندارند اما بینی فانتزی را نیز دوست ندارند. در این مدل ، جراح تلاش می کند تا ویژگی های دو مدل قبلی را در یک بینی یکپارچه کند.

عمل بینی گوشتی نیمه فانتزی
عمل بینی گوشتی نیمه فانتزی

عمل بینی در مشهد ؛ بهترین جراح بینی ، هزینه و بیمارستان

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی ؟

اکنون که با ویژگی های هر دو مدل بیشتر آشنا شدید، می توانید با مشورت جراح خود یکی از آنها را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که برای انتخاب عمل بینی عروسکی در مشهد بهتر است یک جراح ماهر و با تجربه را پیدا کنید، زیرا این عمل نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد.

عمل بینی طبیعی گوشتی در مشهد

تفاوت عمل بینی طبیعی گوشتی و عمل بینی طبیعی استخوانی

یکی از نکات منفی عمل بینی فانتزی احتمال وجود عوارضی مانند مشکلات تنفسی بعد از عمل است. این عارضه به ویژه در بینی گوشتی بیشتر احتمال وقوع دارد. در جراحی زیبایی بینی اندازه بینی به مقدار کمی کاهش می یابد، اما در بینی های بزرگ برای ایجاد یک مدل فانتزی، باید اندازه بینی بیشتر کاهش یابد. در مورد بینی های استخوانی نیز، این کاهش بیش از اندازه می تواند باعث اختلال در تنفس شود. به عنوان مثال، ممکن است تنفس فرد صدا دار شود یا به دلیل مسدود شدن راه هوایی مجبور به تنفس بیشتر از دهان شود. در کل بینی های استخوانی معمولاً موارد بهتری برای جراحی بینی فانتزی هستند.

عمل بینی طبیعی زنانه در مشهد

تفاوت عمل بینی استخوانی و گوشتی چیست ؟

هر آنجه درباره جراحی بینی استخوانی باید بدانید

فرق عمل بینی طبیعی زنانه و عمل بینی طبیعی مردانه

آناتومی بینی در مردان و زنان متفاوت است به طوریکه :

  • نوک بینی : نوک بینی در مردان به دلیل ضخامت بیشتر پوست بینی کمی بزرگتر و برجسته تر از زنان است و همین پوست ضخیم جراحی بینی برای مردان را دشوارتر می کند.
  • پل بینی : پل بینی و قوز بینی در زنان کمی کوچکتر و مقعرتر به نظر می رسد، اما قوس پشت بینی در آقایان کم و خفیف است.
  • اندازه کلی بینی : سایز بینی هر کس نسبت به صورت خود شخص بررسی می شود، اما به طور کلی بینی خانم ها ظریف تر و کوچکتر است.

با توجه به مواردی که ذکر شد و عمل بینی طبیعی را در زنان و مردان نمی توان مقایسه کرد چون هر کس با توجه جنسیت و نژاد شیوه جراحی منحصر به فرد خود را دارد. در مجموع عمل بینی طبیعی برای مردان بهترین گزینه است و باعث می شود چهره مردانه تر به نظر برسد.

هزینه عمل بینی مردان در مشهد
عمل بینی طبیعی استخوانی مردانه

عمل بینی طبیعی در مشهد

بهترین جراح بینی طبیعی در مشهد کیست ؟

پیاده سازی این مدل ها به یک جراح بینی باتجربه نیاز دارد که با نگرانی ها و نیازهای بیماران آشنا باشد. دکتر مهدی رمضانی تجربه زیادی را در زمینه ارائه مدل هایی با تغییرات جزئی در بینی دارد. تکنیک های جدید دکتر مهدی رمضانی در عمل بینی باعث بهبودی سریعتر و طبیعی تر بینی می شود.
دکتر مهدی رمضانی در طول مشاوره، با صبر اهدافتان را برای انجام عمل جراحی بینی می شنود تا بتواند نتیجه ای زیبا، متناسب با نیازهای شما و در عین حال کاملاً طبیعی به شما ارائه دهد. ایشان در عمل بینی چشمی دقیق، هنری و ظریف دارد و نتایج کاملاً بی عیب و نقصی به شما ارائه می دهد. در انتها بهتر است بدانید هزینه عمل بینی طبیعی در مشهد تفاوتی با عمل بینی فانتزی یا نیمه فانتزی ندارد.

بهترین جراح بینی طبیعی در مشهد
دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی طبیعی در مشهد

هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی در مشهد چگونه است ؟


برای اطلاع قیمت عمل بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی با شماره های 09018191885 در تماس باشید.

تنها صفحه رسمی دکتر مهدی رمضانی اول در اینستاگرام را دنبال کنید : drmehdiramezani@


پروتز باسن در مشهد پروتز باسن در مشهد ؛ مراحل عمل ...

پروتز باسن در مشهد بهترین روش برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن است. جراحی پروتز باسن به معنی قرار دادن پروتر سیلیکونی در زیر عضلات باسن یا بالای استخوان لگن برای برجسته سازی باسن است. البته روش های دیگری مانند لیفت باسن یا تزریق چربی به باسن (باسن برزیل ...

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی ...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی چیست ؟ بعد از عمل پلک چه کنیم ؟ راه های از بین بردن ورم بعد از عمل پلک، درمان جای بخیه عمل پلک، روش شستشوی پلک، استفاده از کمپرس گرم بعد از عمل پلک و تمام اقدامات لازم بعد از بلفاروپلاستی که باید در دوره نقاهت جراحی پلک ...

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی بعد عمل بینی چگونه بخوابیم ؟ ...

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی چگونه است ؟ یادگیری روش صحیح خوابیدن بعد از جراحی بینی بسیار مهم است. زیرا استراحت درست و کافی در کاهش مدت زمان بهبودی و شکل نهایی بینی تاثیر گذار است. بعد از جراحی بهتر است حداقل به مدت 14 روز طاق باز بخوابید. از به شکم ...

چند روز بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد چند روز بعد از عمل بینی میتوان رانندگی ...

تا چند وقت بعد از عمل جراحی بینی نباید رانندگی کرد ؟ رانندگی بعد از عمل بینی برای بسیاری از کسانی که تحت جراحی قرار می گیرند به نگرانی تبدیل می شود. تا 2 روز اول بعد از عمل بینی به هیچ عنوان نباید رانندگی کنید. زیرا به دلیل آثار داروهای بیهوشی ممکن ا ...

ماساژ بینی بعد از عمل آموزش ماساژ بینی بعد از عمل + فواید ...

ماساژ بینی بعد از عمل یک روش برای کاهش ورم بینی مخصوصا در بینی های گوشتی و فرم دادن به بینی است. اما آیا میدانید چگونه بینی عملی را ماساژ دهیم ؟ آموزش نحوه صحیح ماساژ بینی بعد از عمل را در ادامه بخوانید. از فواید ماساژ بینی بعد از عمل نیز می توان به ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد 4 روش عمل ابدومینوپلاستی در مشهد ...

عمل ابدومینوپلاستی در مشهد (Tummy tuck) یک روش جراحی زیبایی شکم جهت برداشتن چربی شکم است. در جراحی ابدومینوپلاستی با ایجاد برش در زیر شکم، پوست و چربی اضافه برداشته می شود، ماهیچه های ضعیف شکم که باعث افتادگی پوست در اطراف ناف می شود، تقویت شده سپس ب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.