جراحی انحراف بینی در مشهد

جراحی انحراف بینی در مشهد جراحی انحراف بینی در مشهد

عمل انحراف بینی یا سپتوپلاستی یک روش جراحی برای صاف کردن و اصلاح انحراف تیغه بینی (سپتوم) است. جراحی انحراف بینی در مشهد یکی از جراحی های درمانی و در عین حال زیبایی محسوب می شود، چون با صاف شدن سپتوم مسیر جریان هوا در بینی و تنفس بهبود می یابد و همینطور با اصلاح ناقرینگی ها و حذف استخوان و غضروف اضافه بینی زیباتر و کوچکتر می شود. در واقع در جراحی انحراف بینی با برش، جابجایی مجدد، جایگزینی غضروف یا استخوان یا هر دو؛ کجی بینی درمان می شود.
در این مقاله نکات مفیدی درباره نحوه عمل انحراف بینی، هزینه عمل انحراف بینی در مشهد و دکتر انحراف بینی در مشهد، مدت زمان عمل انحراف بینی و مهمترین مراقبت های بعد از عمل انحراف بینی را می خوانید :

انحراف بینی چیست ؟ چرا به وجود می آید ؟

به تیغه بینی از جنس غضروف و استخوان که بینی را به دو قسمت تقسیم می کند سپتوم می گویند. انحراف بینی یا به صورت عامیانه بینی کج یعنی سپتوم به یک طرف بینی متمایل شده است.

برخی از افراد با سپتوم انحرافی متولد می شوند، اما گاهی نیز سپتوم در اثر آسیب دیدگی و ضربه کج می شود. انحراف بینی باعث ناقرینگی حفره های بینی می شود و نفس کشیدن را دشوار می کند، همینطور به دلیل تخلیه ضعیف تر و کمتر ترشحات بینی، خطر عفونت سینوس افزایش می یابد. خون دماغ شدن های مکرر، سردرد و درد صورت از مشکلات انحراف بینی است. تنها راه درمان انحراف بینی جراحی انحراف بینی است. توجه داشته باشید عمل انحراف بینی با لیزر یا درمان کجی بینی بدون جراحی از لحاظ علم پزشکی مورد تایید نیست و فقط تبلیغات غیر واقعی برای جذب بیمار است اما در عوض اصلاح ساختار دیواره بینی با سپتوپلاستی یک عمل پیچیده با نتایجی ماندگار است.

جراحی انحراف بینی در مشهد
سپتوم نرمال و سپتوم انحراف یافته

بهترین جراح انحراف بینی در مشهد

برای انتخاب دکتر انحراف بینی در مشهد مشاهده نمونه کارهای پزشک جراح زیبایی؛ روشی مناسب است. دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی مشهد انواع جراحی انحراف بینی، درمان کجی بینی و نوک بینی را انجام می دهد.

حتما ببینید : گالری عکس عمل بینی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی


مشاوره رایگان با دکتر رمضانی : 09018191885

تنها صفحه رسمی دکتر مهدی رمضانی در اینستاگرام : drmehdiramezani@


عمل انحراف بینی در مشهد
عکس قبل و بعد عمل انحراف بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی بهترین جراح انحراف بینی مشهد
عمل بینی نیمه فانتزی در مشهد
جراحی انحراف بینی و زیبایی بینی در مشهد به صورت همزمان توسط دکتر رمضانی

مدت زمان عمل انحراف بینی

بسته به پیچیده بودن شرایط ، عمل سپتوپلاستی 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

مراحل و نحوه عمل انحراف بینی

مرحله 1 : بیهوشی

دارو بیهوشی برای راحتی شما در طی عمل جراحی تجویز و تزریق می شود.

مرحله 2 : برش

اگر هدف عمل فقط رفع انحراف بینی باشد، برش ها معمولاً درون حفره بینی زده می شوند. اما اگر شرایط بینی فرد برای عمل انحراف بینی پیچیده باشد و یا جراحی با هدف زیبایی بینی با هم انجام شوند، برش کوچکی در کلوملا (نوار باریک بافتی که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند) نیز زده می شود.

مرحله 3 : جداسازی پوشش مخاطی تیغه بینی

غشای مخاطی سپتوم برای دسترسی به استخوان سپتوم برداشته می شود. این مرحله ی مهم باید با دقت انجام شود، زیرا پوشش مخاطی نازک است و هر گونه اشتباه می تواند باعث سوراخ شدن یا پارگی غشا شود.

مرحله 4 : اصلاح انحراف سپتوم

قسمت هایی از استخوان، غضروف سپتوم انحراف یافته یا هردو برداشته می شود. سپس اگر نیاز به تقویت سپتوم باشد آن نواحی با غضروف تقویت و بازسازی می شوند.

مرحله 5 : بخیه زدن برش ها

هنگامی که سپتوم در وضعیت مورد نظر قرار گرفت و صاف شد، غشای مخاطی بینی مجدداً در اطراف آن گذاشته و بخیه می شود.

مرحله 6 : نتیجه را مشاهده کنید

با توجه به جراحی انجام شده پزشک از اسپلینت های (آتل) داخلی و خارجی استفاده می کند، بخیه های داخلی از نوع جذبی بوده و با گذشت زمان جذب می شوند. تامپون داخل بینی به مدت چند روز قرار دارد، همینطور برای جذب خون در صورت خونریزی پایین لب ها، یک بند با چسب قرار می گیرد.

مطلب مرتبط :
مراحل عمل زیبایی بینی چیست ؟ + ویدئو
عمل بینی بدون تامپون چگونه انجام می شود ؟

آیا عمل انحراف بینی درد دارد ؟

بعد از عمل انحراف بینی درد کمی وجود دارد که با مسکن قابل تحمل است، کسانی که عمل انحراف بینی و عمل زیبایی بینی را باهم انجام می دهند، دوره نقاهت طولانی تر و درد بیشتری دارند، اما بعد از گذشت 1 هفته همه چیز به حالت عادی بر می گردد، آن زمان از زیبایی بینی و تنفس راحت لذت خواهید برد.

نتیجه عمل انحراف بینی چه زمانی مشخص می شود ؟

سه تا شش ماه بعد از عمل، بافت بینی نسبتاً پایدار خواهد بود اما تا یک سال نیز ممکن است که غضروف و بافت به تدریج حرکت کرده یا تغییر شکل دهند.

عکس قبل و بعد عمل انحراف بینی
عکس قبل و بعد عمل انحراف بینی در مشهد

هزینه عمل انحراف بینی در مشهد

قیمت عمل انحراف بینی در مشهد فقط با معاینه پزشک تعیین می شود. عنوان عددی ثابت غیر منطقی است، زیرا عوامل زیر در هزینه جراحی انحراف بینی تاثیر گذار هستند :

اینکه آیا عمل انحراف بینی به تنهایی انجام می شود یا همزمان با عمل زیبایی بینی ؟
آیا جراحی سینوس هم باید انجام شود یا خیر ؟
آیا نیاز به عمل پولیپ بینی نیز هست ؟
بینی گوشتی است یا استخوانی ؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت عمل انحراف بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی با شماره 09018191885 تماس بگیرید. همانطور که میدانید درصدی از هزینه جراحی انحراف بینی چون با هدف درمان مشکلات بینی و سلامتی انجام می شود، نیز توسط شرکت های بیمه تقبل می شود. اما حتما می بایست مدارک کافی همچون عکس MRI و تاییدیه جراح و بیمارستان یا کلینیک خصوصی به شرکت بیمه ارائه شود.

بیشتر بدانید : 
هزینه جراحی بینی در مشهد با دکتر رمضانی

پولیپ بینی چیست و راه درمان آن ؟

 

رزرو آنلاین وقت معاینه و مشاوره

هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی

به طور کلی در بیمه تامین اجتماعی با دفترچه درمانی که به فرد داده می شود می توان به بیمارستان های دولتی مراجعه کرد و بیمه حدود 30% از هزینه های درمان را تقبل می کند. اما بیمه تکمیلی، تکمیل کننده بیمه های دیگر مثل تامین اجتماعی است و هزینه های درمانی را تا مقدار قابل قبول تری (حدود 70%) پرداخت می نماید.
هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی بستگی به شرکت ارائه دهنده بیمه تکمیلی شما دارد. یعنی بیمه تکمیلی شما تا چه سقفی از هزینه های درمان را پرداخت می کند. اگر بیمه تکمیلی دارید و قصد جراحی انحراف بینی در مشهد یا هر شهر دیگری را دارید به مرکز بیمه خود مراجعه و تمامی جزئیات پرداخت هزینه عمل را بپرسید.

بعد از عمل انحراف بینی چه باید کرد ؟

  • – مواد غذایی خیلی داغ مصرف نکنید.
  • – سعی کنید تا سه روز فین نکنید و از طریق بینی نفس نکشید.
  • – حتما هنگام خواب زیر سر خود، چند بالش قرار دهید.
  • – از انجام فعالیت های ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین حداقل به مدت 2 هفته اجتناب کنید.

منابع : mayoclinic.org , healthline.com , plasticsurgery.org

مقالات پر بازدید :

تاثیر لاغری یا چاقی بر نتیجه عمل بینی از زبان دکتر رمضانی

جراحی بینی استخوانی قوزدار چگونه انجام می شود ؟

قیمت عمل بینی گوشتی در مشهد چقدر است ؟

شرایط عمل بینی ارزان و اقساط در مشهد چگونه است ؟


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در مشهد

<<< ویزیت و معاینه روزهای زوج >>>


آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.