هزینه لیفت سانترال لب در مشهد چقدر است ؟

لیفت سانترال لب در مشهد هزینه لیفت سانترال لب در مشهد چقدر است ؟

لیفت سانترال لب در مشهد یکی از کم خطرترین عمل های زیبایی برای کاهش فاصله لب تا بینی است. جراح با حذف قسمتی از پوست زیر بینی، لب ها را به سمت بالا لیفت می کنند. از لحاظ زیبایی شناسی فاصله استاندارد لب تا بینی 12-15 میلیمتر (1.5سانتی متر) است، اما این فاصله در برخی افراد به صورت مادرزادی بیشتر است. همچنین افزایش این فاصله می تواند به دلیل بالا رفتن سن و از بین رفتن حجم چربی زیر پوست اطراف دهان نیز باشد، این فاصله زیبایی لبخند را از چهره می گیرد. البته برای لیفت لب روش های بدون جراحی مانند لیفت لب با ژل هم وجود دارد ولی با تزریق ژل به لب فقط می توان لب را اندکی حجیم تر نشان داد. بنابراین تنها روش دائمی با تاثیر چشمگیر برای لیفت لب بالا فقط عمل سانترال لب است. جزئیات بیشتر را درباره این عمل در ادامه بخوانید :

هزینه لیفت سانترال لب در مشهد


برای مشاهده ساعات حضور پزشک در مطب یا رزرو نوبت کلیک کنید


لیفت لب چیست ؟

یکی از فاکتورهای یک چهره زیبا، تعادل بین لب بالا و پایین است و همانطور که قبل تر هم گفته شد، افزایش سن باعث تحلیل چربی های زیر پوست شده و پوست بالای لب ها به مرور زمان افتادگی پیدا می کنند و این موضوع باعث فاصله بین لب و بینی می شود. برای حل این مشکل می بایست با جراحی این فاصله را کاهش داده و لب ها را به بالا لیفت کرد.

البته افرادی هم هستند که به دنبال روش های لیفت لب بالا بدون جراحی هستند که توسط برخی مراکز زیبایی تبلیغ می شوند و متاسفانه بدون اطلاع از عوارض این تکنیک ها به آنها اعتماد می کنند. برخی از این روش ها شامل لیفت لب با نخ، لیفت لب با بوتاکس، لیفت لب با پلکسر و … است. اما حقیقت آن است که لیفت لب فقط با جراحی امکانپذیر است. به عنوان مثال در روش لیفت سانترال لب با پلکسر، اپراتور به وسیله یک دستگاه به نام پلاسما جت پوست زیر بینی شما را سوزانده و پوست برای ترمیم جمع می شود و به اصطلاح لیفت می شود. اما آیا میدانید این روش ها چه عوارضی دارند؟ چقدر باید برای این تکنیک های جدید ولی بدون نتیجه هزینه پرداخت کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله کامل پلکسر با پلاسما جت را مطالعه کنید.

برای لیفت لب با جراحی 2 روش وجود دارد :

  • 1- لیفت گوشه لب : در مواقعی که هدف رفع افتادگی گوشه لب می باشد، می توان با ایجاد برش در همین نواحی و بالا کشیدن گوشه های لب حالت خندان به لب ها داد.
  • 2- لیفت سانترال لب : از طریق برش زیر خط بینی و حذف پوست اضافه انجام می شود. ما در ادامه این مقاله درباره این نوع لیفت صحبت خواهیم کرد.

لیفت لب در مشهد

لیفت سانترال لب چیست؟

عمل لیفت سانترال لب (central lip lift) به معنای بالا کشیدن لب بالایی برای ایجاد تعادل در صورت است. در این عمل دکتر رمضانی، ابتدا یک برش در زیر سوراخ های بینی به صورت افقی ایجاد می کند، سپس پوست و کمی از بافت زیر آن را حذف کرده، سپس پوست به بالا کشیده شده و برش با بخیه دوخته می شود. پس از بهبودی، اسکار آن باقی نمی ماند و معمولاً در چین های طبیعی پوست پنهان می شود.

این عمل علاوه بر بالا کشیدن لب، برای کسانی که تمایل به کاهش حجم در ناحیه ورمیلیون (لایه نازک دور لب ورمیلیون نام دارد که صورتی یا قرمز است) دارند هم مناسب است. بنابراین خطوط لب هم مشخص تر شده و ترکیب این تغییرات، زیبایی لب ها و چهره فرد را دو برابر می کند.

اگر قصد عمل دارید بهتر است که جهت یافتن یک دکتر خوب برای لیفت سانترال لب در مشهد وقت بگذارید زیرا یک جراح خوب، درک درستی از اندازه، تقارن لب ها و اینکه چه تاثیری بر روی لب ها می گذارد. دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک با سالها تجربه کاری علاوه بر توجه به زیبایی شناسی به نگرانی های شخصی شما گوش فرا می دهد و نتیجه ای فوق العاده را تضمین می کند.

قیمت عمل سانترال لب سال 99

عمل لیفت سانترال لب برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

کسانیکه فاصله بینی تا لب بالای آنها از 1/5 سانتی متر بیشتر است، کاندیدای خوبی برای جراحی لیفت لب هستند. همچنین کسانیکه لب های نازک و باریک دارند و یا می خواهند بدون تزریق ژل لبهایی حجیم تر داشته باشند. در مقابل افرادی که سابقه بیماری های عفونی دهان مانند تبخال را دارند، گزینه مناسبی برای این جراحی نیستند. به طور کلی لیفت لب مزایای زیر را دارد :

  • – کاهش فاصله بین لب تا بینی و ایجاد تعادل در صورت به طور دائمی
  • – حجیم شدن طبیعی لب ها بدون تزریق ژل
  • – مشخص شدن بیشتر خطوط لب بالا
  • – کوتاه شدن پوست بالای لب و دیده شدن دندان ها
کتر خوب برای لیفت سانترال لب
عکس قبل و بعد عمل سانترال لب بالا

عمل لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

عمل لیفت سانترال لب معمولاً در طی 1 ساعت به صورت سرپایی تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بهتر است حداقل از شش ساعت قبل از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید. در این عمل جراح زیر بینی یک شکاف ایجاد می کند سپس پوست و بافت زیرین آن را برداشته و پوست را بالا کشیده که به همراه آن، لب ها نیز بالا می آیند و برش ها را بخیه می زند. برش زیر بینی شبیه شاخ گاو است به همین علت به آن لیفت لب شاخ گاوی هم می گویند.

جراحی لیفت سانترال لب می تواند همراه با لیفت لب گال وینگ هم باشد. لیفت لب گال وینگ یعنی برداشتن یک نوار پوستی از اطراف لب بالایی برای بیشتر مشخص شدن خط لب. البته لیفت لب گال وینگ امروزه به دلیل برجای گذاشتن اسکار، کمتر استفاده می شود.

بیماران دکتر رمضانی بعد از عمل سانترال لب هیچ گونه کبودی را مشاهده نمی کنند. حداقل 24 ساعت بعد از عمل باید پانسمان را روی زخم نگه دارید. طی 7 روز بعد برای ویزیت دوباره و کشیدن بخیه ها به مطب مراجعه می کنید و معمولاً طی 10 روز بهبود می یابید، و از روز 14 ام می توانید از لوازم آرایشی روی پوست استفاده کنید. در عکس زیر می توانید مراحل این جراحی را ببینید.

کیا سانترال لب انجام دادن
مراحل جراحی لیفت سانترال لب

بیشتر بدانید :
لیفت ابرو با نخ در مشهد چگونه است ؟
3 روش لیفت بینی در مشهد و عوارض آنها
بوتاکس در مشهد ؛ انواع بوتاکس، هزینه
عمل چال گونه چگونه انجام میشود ؟

مهمترین مراقبت ها بعد از عمل لیفت سانترال لب

پس از اتمام عمل ممکن است کمی احساس تورم در دهان داشته باشید ولی پس از گذشت چند روز تا یک هفته، درصد زیادی از تورم باید کاهش یابد و کل ورم باید طی چهار هفته از بین برود. برای مشاهده نتایج حداقل شش هفته صبر کنید. رعایت نکات ذیل در دوران نقاهت و مراقبت بعد از لیفت سانترال لب می تواند کمک کننده باشد :

  • – در 2 روز اول از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کنید.
  • – روی صورت خود نخوابید، سعی کنید رو به سقف و به صورت طاق باز بخوابید.
  • – در صورت درد می توانید از داروهای مسکن که توسط پزشک تجویز شده است، استفاده کنید.
  • – داروهای آنتی بیوتیک که برای جلوگیری از عفونت به شما داده شده است و پمادهای بخیه ها را به موقع مصرف کنید.
  • – حتما 24 ساعت اول را استراحت کنید، از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید، وسایل سنگین را بلند نکنید.
  • – حتما لب ها را با وازلین مرطوب نگه دارید. دهان خود را برای حرف زدن، خندیدن، خمیازه و … بیش از حد باز نکنید.
  • – برای مسواک زدن بعد از لیفت سانترال لب از یک مسواک کوچک مخصوص کودک استفاده کنید.
  • – غذاهای نرم که نیازی به جویدن زیادی ندارند مصرف کنید و تا 2 روز بعد از عمل لیفت لب، از خوردن مایعات داغ و همچنین غذاهای شور خودداری کنید.

عوارض عمل لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب یکی از کم تهاجمی ترین جراحی های زیبایی است که عموما عارضه خاصی ندارد، و بیشترین عوارض لیفت سانترال لب ؛ کبودی، قرمزی، تورم لب و اطراف آن هستند، اما این واکنشهای التهابی بخشی از روال طبیعی بدن در جهت بهبود زخم ها هستند، پس نگران نباشید. لیفت لب همچنین می تواند بر روی ظاهر و سوراخ های بینی نیز تأثیر بگذارد و باعث تورم آنها بشود. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از کبودی به مدت 2 هفته قبل و بعد از عمل جراحی ویتامین C مصرف کنید. همینطور می توانید تورم را در چند روز اول بعد از عمل با قرار دادن پک های یخ بر روی لب بالا کنترل کنید.

هزینه عمل لیفت سانترال لب در مشهد چقدر است ؟

قیمت عمل سانترال لب در مشهد از 4 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان متغیر است. این میانگین قیمت، بنابر تجربه هز پزشک و نوع جراحی متفاوت است. لیفت لب همزمان با عمل بینی نیز بسیار رایج است که در آن صورت هزینه متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با مشاوران ما در تماس باشید.

منابع : aedit.com , fortheface.com


شماره های تماس سریع برای تعیین وقت یا مشاوره رایگان : 09018191885

اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی : drmehdiramezani@


مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی ...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی چیست ؟ بعد از عمل پلک چه کنیم ؟ راه های از بین بردن ورم بعد از عمل پلک، درمان جای بخیه عمل پلک، روش شستشوی پلک، استفاده از کمپرس گرم بعد از عمل پلک و تمام اقدامات لازم بعد از بلفاروپلاستی که باید در دوره نقاهت جراحی پلک ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

زاویه سازی صورت در مشهد زاویه سازی صورت بدون جراحی در مشهد ...

زاویه سازی صورت در مشهد یکی از روش های مدلینگ صورت است. زاویه سازی صورت و فک مشهد چه برای مردان و چه زنان به چند روش انجام می شود. زاویه سازی صورت با ژل یا فیلر ، زاویه سازی با چربی، با نخ، زاویه سازی با بوتاکس و زاویه دار کردن صورت با جراحی فک و چان ...

عمل چال گونه در مشهد عمل چال گونه در مشهد چگونه انجام میشود ...

عمل چال گونه در مشهد (Dimpleplasty) نوعی جراحی پلاستیک است که باعث ایجاد فرورفتگی کوچکی روی لپ می شود. عمل چال لپ در مشهد بین خانم ها محبوب تر است زیرا باعث زیبایی و جذابیت بیشتر لبخند می شود. البته چال لپ و گاهی چانه در برخی افراد به طور مادرزادی به ...

تزریق فیلر در مشهد تزریق فیلر در مشهد ؛ بهترین دکتر تزریق ...

اگر قصد تزریق فیلر در مشهد را دارید و به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر یا ژل می گردید این مطلب را از دست ندهید. فیلرها، پرکننده های پوستی هستند که برای رفع چین و چروک ها، برجسته سازی و به اصطلاح کانتور صورت استفاده می شوند. تزریق فیلر زیر چشم در مشهد ...

برداشتن غبغب در مشهد 3 روش برداشتن غبغب در مشهد با جراحی ...

برداشتن غبغب در مشهد با جراحی توسط دکتر رمضانی عموما به روش ساکشن و لیپوماتیک غبغب، لیفت گردن، لیفت صورت یا مینی لیفت صورت انجام می شود. عمل زیبایی غبغب یک جراجی پلاستیک و سریعترین راه برای رفع غبغب است که به سفت کردن عضلات گردن، از بین بردن چربی زیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.