بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد ؛ دکتر رمضانی

بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد ؛ دکتر رمضانی

بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد کیست ؟ عمل بینی گوشتی در مشهد متقاصی زیادی دارد. این جراحی به دلیل ضخامت پوست سخت تر از جراحی بینی استخوانی است. به همین دلیل اگر بینی شما گوشتی است می بایست در انتخاب جراح بینی خود دقت بیشتری به خرج دهید. اما آیا می دانید تفاوت یک جراح بینی گوشتی خوب با دیگر جراحان چیست ؟ چگونه می توان از نتیجه کار مطمئن بود ؟ در این مطلب ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد را با هم بررسی می کنیم.

به چه بینی گوشتی می گویند ؟ چگونه تشخیص بدهم بینی من استخوانی است یا گوشتی ؟

از کجا بفهمیم بینی گوشتی داریم؟ بینی یک عضو برجسته و بارز در صورت است و داشتن یک بینی بزرگ و عریض با یک نوک پهن باعث کاهش زیبایی دیگر اعضای صورت هم می شود. تنها راه حل هم فقط جراحی بینی می باشد که علاوه بر اصلاح ناهنجاری ها باعث ایجاد هماهنگی اعضای صورت و تقویت زیبایی چهره شما نیز می شود. بینی ها را با توجه به نوع پوست و ظرافت غضروف به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می کنند.

بینی گوشتی عمل شده
مدل بینی گوشتی عمل شده قبل و بعد

چه عواملی باعث ایجاد بینی گوشتی می شود ؟

ژنتیک یکی از دلایل اصلی داشتن بینی گوشتی است. بینی گوشتی در مردان نسبت به خانم ها بیشتر دیده می شود. به طور کلی بینی های گوشتی، پهن و همراه با یک نوک گرد هستند، پوست ضخیم و غضروف در این بینی ها ضعیف است. برای درک تقاوت این دو و روش تشخیص آنها حتما مقاله تفاوت بینی گوشتی و استخوانی را مطالعه کنید. پس از مطالعه این مقاله و درک تفاوت ها خواهید توانست نوع بینی خود را تشخیص دهید.
در جراحی این نوع از بینی ها از چند روش استفاده می شود که ما در این مطلب مختصرا به آن می پردازیم اما برای کسب جزئیات بیشتر و مشاهده عکس های قبل و بعد از بیماران با بینی های گوشتی تاکید می شود مقاله جراحی بینی گوشتی در مشهد را مطالعه کنید.

جراحی زیبایی بینی روشی برای تغییر شکل بینی در جهتی مطلوب و زیبا است و دکتر مهدی رمضانی با استفاده از چندین تکنیک، بینی های گوشتی را اصلاح و شکل می دهد :
  • برداشتن و شکل گیری مجدد غضروف : غضروف از نوک بینی برداشته می شود و غضروف باقی مانده دوباره تغییر شکل می یابد. بنابراین این روش شکل، اندازه و گرد بودن نوک بینی را کاهش می دهد.
  • اصلاح پره های بینی گوشتی : بخیه زدن پره های بینی برای ایجاد نوک بینی کوچکتر یا حذف قسمت های اضافه یکی از تکنیک های مخصوص برای اصلاح نوک بینی است که باید فقط بدست یک جراح ماهر انجام شود تا نتیجه طبیعی به دست آید.
عمل بینی گوشتی
شش ماه بعد از عمل – توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد

نتیجه عمل بینی گوشتی بهتر است یا بینی استخوانی ؟ نظر دکتر رمضانی را دراین باره بشنوید

ویژگی هایی که یک جراح بینی گوشتی خوب باید داشته باشد چیست ؟

جراح بینی در جراحی این نوع بینی باتجربه و آموزش دیده باشد :

اطمینان حاصل کنید که جراح مورد نظر شما دارای مهارت بالایی است. یعنی او باید مهارت و تجربه لازم را برای ارائه موثرترین و ایمن ترین روش برای جراحی بینی را به شما ارائه دهد به این معنی که جراح باید در انجام روشی که می خواهید مجرب و ماهر باشید. جراح باید با جدیدترین تکنیک های زیبایی شناسی آشنایی داشته باشد. کانتورینگ بینی با استفاده از تکنیک های مختلف انجام می شود و فقط یک متخصص که در این تکنیک ها مهارت دارد می تواند نتایج خوبی کسب کند. بنابراین به یک جلسه مشاوره بروید و در مورد اهداف زیبایی شناسی خود صحبت کنید تا جراح بتواند تعیین کند که بهترین گزینه برای شما کدام است.

صداقت و قابل اعتماد بودن جراح :

یکی از ویژگی های مهمی که باید در جراح بینی گوشتی خوب جستجو کرد، شفافیت و صداقت است. جراح پلاستیک باید قابل اعتماد باشد. همچنین باید در مورد تخصص خود در این روش خاص (مانند ارائه شواهدی مبنی بر اینکه چند بار آنها این عمل را انجام داده است یا چگونه این کار را انجام داده است) صحبت کند. این باعث ایجاد اعتماد در بیماران می شود و همچنین منجر به نتایج بهتری می شود.

مطابق مقاله “Readers Digest” بعضی از پزشکان آنقدر از اینکه بیمار ناراضی شود می ترسند که به بیمار اجازه می دهند آنها را به انجام کارهایی وادار کنند که از لحاظ پزشکی برای شخص مفید نیست. یک جراح بینی گوشتی خوب که واقعاً به بیمار اهمیت می دهد، درمورد هر کاری که به نفع بیمار باشد، صادق خواهد بود. به عنوان مثال جراحی بینی فانتزی برای بعضی از متقاضیانی که بینی گوشتی بزرگ و پهنی دارند مناسب نیست، پس اگر بیمار به جراح اصرار کند، جراح ماهر سعی می کند با دلایل پزشکی فرد را از انتخاب اشتباه خود منصرف کند.

انتخاب با شماست :

در هر جراحی عوارض احتمالی وجود دارد، بنابراین جراحی را انتخاب کنید که فوائد و همچنین خطرات جراحی را برای شما توضیح دهد، این به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

دسترسی به جراح آسان باشد :

به دنبال یک جراح بینی گوشتی باشید که بتوانید به راحتی با آن ارتباط داشته باشید. اگر نیاز شد بتوانید به راحتی با گرفتن وقت به مطب مراجعه کنید. خطوط تماس، پشتیبانی های آنلاین در سایت و شبکه های اجتماعی پزشک وجود داشته باشد.

ببینید آیا جراح شما مهارت های خود را به روز کرده است :

جراحی زیبایی با تحقیقات، فناوری و درمان های جدید همیشه در حال تغییر است. جراحان با تجربه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های جدیدتر و بروزرسانی مهارت های خود هستند. همچنین یک جراح بینی خوب همچنین به اصول اخلاقی در جراحی پلاستیک احترام می گذارد. چهار اصل اخلاق پزشکی عبارتند از احترام به استقلال بیمار ،ترویج آنچه برای بیمار بهتر است ،عدم سوء استفاده و عدالت. در نهایت پیشنهاد می شود حتما برای کسب اطلاعات کافی و جالب در این زمینه مقاله بهترین جراح بینی در مشهد را از دست ندهید.

بهترین دکترهای جراحی بینی مشهد
دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

رزرو آنلاین وقت معاینه و مشاوره

مهم ترین پرسش های جراحی بینی گوشتی که از سوی متقاضیان مطرح می شود :

آیا بازگشت بینی به فرم قبلی در جراحی بینی گوشتی امکان دارد؟

در گذشته بعد از جراحی بینی گوشتی، در برخی افراد بینی به حالت قبل باز می گشت و شخص دچار افتادگی نوک بینی نیز می شد، اما امروزه با تقویت غضروف بینی با غضروف های اضافه از دنده یا تیغه بینی این احتمال از بین رفته است.

تزریق کورتن چه تاثیر بر روی کاهش ورم بینی گوشتی دارد؟

کورتن برای کاهش ورم بینی های گوشتی تجویز می شود. نحوه تزریق بدین صورت است که محلول تریامسینولون را با لیدوکایین ترکیب کرده و با سرنگ انسولین از ۱ تا ۲٫۵ سی سی از آن را به پوست بینی تزریق می کنند. اما باید حداقل 2 ماه از جراحی گذشته باشد. برای این کار عجله نکنید.

عوارض جراحی بینی گوشتی چیست ؟

تورم و کبودی در بینی های گوشتی بیشتر از بینی های استخوانی است و مدت زمان بهبودی نیز بدنبال آن بیشتر خواهد بود. عوارض جراحی بینی به طور کلی شامل :

  • – خون مردگی در زیر پوست
  • – عفونت
  • – واکنش به بیهوشی و داروی ‌بی‌حسی
  • – باقی ماندن احساس کرختی بینی
  • – خونزیری بینی
  • – پارگی رگ‌های خونی روی سطح پوست

عمل بینی گوشتی با لیزر چگونه است ؟

در عمل بینی گوشتی با لیزر با تاباندن اشعه لیزر به نوک بینی باعث کاهش حجم چربی و در واقع چربی سوزی نوک بینی می شود. ولی این تکنیک به ظاهر جدید، هیچ تاثیری در اندازه استخوان، کاهش غضروف بینی ندارد. اما به دلیل تبلیغات فراوان افراد به دنبال آن هستند تا بدون درد و خونریزی بینی گوشتی خود را کوچک کنند. از لیزر در علم پزشکی گاهی برای برش های عمل استفاده می شود اما در رینوپلاستی به علت سایز کوچک برش ها و ظرافت آنها امکان استفاده از لیزر حتی برای برش عمل نیز وجود ندارد.

جزئیات کامل را در لینک روبرو بخوانید : عمل بینی با لیزر در مشهد

ورم بینی گوشتی تا چه مدتی بعد از جراحی رفع می شود ؟ چه زمانی می توان نتیجه جراحی بینی را مشاهده کرد ؟

معمولا در بینی های گوشتی بعد از 6 ماه 80% ورم از بین می رود. اما نتیجه نهایی و فروکش کردن کامل تورم فقط و فقط یک سال بعد از عمل مشخص می شود.

مطلب مرتبط : درمان ورم بینی گوشتی با 8 روش + ویدئو 

آیا چاقی، باعث بازگشت بینی گوشتی به حالت قبل از عمل می شود ؟

چاقی صورت و بدن هیچ ربطی به چربی های بینی ندارد و چربی بینی تحت تاثیر چاقی قرار نمی گیرد.

سخن آخر :

سعی کنید از آب آناناس برای کاهش التهابات استفاده کنید. با رژیم غذایی نرم و کم نمک دوره بهبودی خود را کوتاه تر کنید. رعایت کردن موارد زیر، تاثیر زیادی در کاهش ورم بینی های گوشتی دارد.

  • – استراحت کافی
  • – بلند نکردن اجسام سنگین
  • – بالا بردن سر در هنگام خواب
  • – اجتناب از پایین آوردن سر

دکتر مهدی رمضانی یکی از جراحان بینی به نام با عنوان بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد شناخته شده است. ایشان با داشتن بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و همچنین مهارت بالا در انجام جراحی بینی گوشتی و بهره گیری از تکنیک های نوین جراحی زیبایی دنیا بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد.


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

اینستاگرام دکتر رمضانی : drmehdiramezani@

جهت مشاوره رایگان یا تعیین وقت حضوری و یا اطلاع از قیمت جراحی بینی در مشهد با شماره های 09018191885 در تماس باشید.


آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.