مراحل عمل زیبایی گوش در مشهد با دکتر رمضانی

هزینه عمل زیبایی گوش در مشهد مراحل عمل زیبایی گوش در مشهد با دکتر رمضانی

عمل زیبایی گوش در مشهد که به عنوان اتوپلاستی نیز شناخته می شود، می تواند نقائص و بدشکلی های گوش شامل شکل، موقعیت یا اندازه گوش را رفع کند مانند عمل گوش برجسته؛ همینطور نقص مادرزادی در ساختار گوش که از بدو تولد وجود دارد یا با رشد آشکار می شود را نیز می توان با عمل زیبایی گوش اصلاح کرد. عمل گوش شکسته نیز به عنوان جراحی زیبایی گوش محسوب می شود. در این میان انتخاب بهترین جراح زیبایی گوش در مشهد و اطلاعات کافی در مورد هزینه جراحی زیبایی گوش در مشهد بسیار مهم است. در این مقاله به تمامی نکاتی که قبل از جراحی گوش باید بدانید می پردازیم :

عمل زیبایی گوش چگونه انجام می شود ؟

جراحی اتوپلاستی به معنای تغییر شکل گوش خارجی با هدف اصلاح ناهنجاری یا بهبود ظاهراست، انواع مشکلات ظاهری گوش شامل :

  • • گوش های بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک هستند
  • • گوش های بیرون زده و برجسته
  • •  زمانی که اندازه و محل قرارگیری گوش با سر متناسب نیست
  • • گوش با نقص مادرزادی
  • • گوش شکسته در اثر ضربه

شایع ترین ناهنجاری در گوش ها، گوش های بیرون زده هستند، داشتن گوش های برجسته در کودکان می تواند برای آنها آزار دهنده باشد و ممکن است مورد زورگویی یا تمسخر قرار بگیرند. اگر فاصله گوش از کنار سر بیش از 2 سانتی متر باشد، گوش برجسته تلقی می شود. جراحی اتوپلاستی گوش در دوران كودكی شايع تر است و از سن 5 سالگی به بعد انجام می شود. اما بيماران در هر سنی می توانند این عمل را انجام دهند.

عمل زیبایی گوش در کودکان
عمل زیبایی گوش در کودکان در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود در تمام ساعات از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


مراحل عمل زیبایی گوش برجسته

جراحی زیبایی گوش بسته به پیچیدگی عمل بین 1 تا 2 ساعت طول می کشد، جراح پس از بیهوشی، یک برش در پشت گوش ایجاد می کند، سپس غضروف پشت گوش را تغییر شکل داده و پوست اضافه رابر می دارد و سپس برش توسط بخیه های جذبی بسته می شود. در جراحی گوش برجسته غضروف اضافه حذف می شود و در نتیجه گوش به سمت سر نزدیک تر می شود.
اگر عمل جراحی گوش شما به صورت سرپایی انجام می شود، حتما ترتیبی دهید که شخصی بعد از عمل شما را به خانه ببرد و حداقل برای اولین شب بعد از عمل با شما بماند.

روش جراحی پلاستیک گوش
مراحل جراحی اتوپلاستی گوش

نتیجه عمل زیبایی گوش چه زمانی مشخص می شود ؟

در عمل جراحی گوش برجسته یا به اصطلاح بل نتیجه پس از برداشتن بانداژ کاملا مشهود خواهد. جای زخم های جراحی در داخل چین های طبیعی گوش پنهان هستند و اصلا قابل مشاهده نیستند. نتایج جراحی های زیبایی گوش که پیچیده تر هستند مانند رفع نقائص مادرزادی یا گوش های شکسته به مرور زمان در طی 4 تا 6 هفته مشخص خواهد شد. در هر حال این نتائج دائمی و تا آخر عمر ماندگار خواهد بود.

هزینه عمل زیبایی گوش برجسته در مشهد چقدر است؟

هزینه جراح برای جراحی زیبایی گوش بستگی به تجربه وی، نوع روش استفاده شده دارد. علاوه بر دستمزد جراح، هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی،هزینه های بیهوشی، نسخه های دارویی، پوشاک بعد از عمل و آزمایشات پزشکی نیز شامل می شود. بنابراین هزینه دقیق بعد از معاینه مشخص خواهد شد.

هزینه اتوپلاستی گوش در مشهد
قبل و بعد از جراحی زیبایی گوش در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی

با ما از طریق شماره های 09018191885 در تماس باشید.

برای تعیین وقت مشاوره به صورت آنلاین از این قسمت اقدام کنید.


انتخاب جراح زیبایی گوش در مشهد

یک جلسه مشاوره می تواند در انتخاب بهترین جراح گوش بسیار مفید باشد. جلسه مشاوره زمان پرسیدن سؤالاتتان از جراح پلاستیک است. برای راحتی شما یک چک لیست از سوالات آماده کرده ایم :

آیا من نامزد خوبی برای این عمل هستم؟
چه اندازه از بافت و چه نوع برشی برای من مناسب تر است ؟
دوره بهبودی بعد از عمل زیبایی گوش چقدر طول می کشد و در طول بهبودی چه اقداماتی را باید انجام دهم ؟
خطرات و عوارض جراحی زیبایی گوش چیست؟
چه موقع می توانم فعالیت طبیعی و ورزش را از سر بگیرم؟
چه موقع برای مراقبت های بعدی مراجعه کنم؟
قیمت دقیق عمل گوش برای من چقدر است ؟

همیشه برای انجام هر عمل جراحی پلاستیک سوابق پزشک را بررسی کنید و میزان رضایت بیماران قبلی را بسنجید.

بیشتر بدانید :
3 روش ساده برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک مشهد
عمل چال گونه چگونه انجام میشود ؟

مراقبت های پس از جراحی زیبایی گوش

کمی درد بلافاصله پس از جراحی گوش طبیعی است و با داروهای مسکن قابل کنترل است. ممکن است در زیر بانداژ احساس خارش ایجاد شود. ضروری است که بانداژ به مدت 10 روز دست نخورده باقی بماند زیرا پانسمان در تمیز نگه داشتن محل جراحی، محافظت در برابر ضربه و ثابت کردن موقعیت جدید بسیار موثر است و عدم مراقبت از آن ممکن است باعث اختلال در ظاهر گوش شود و شما را ملزم به عمل جراحی ثانویه کند.

بعد از جراحی؛ دستورالعمل لازم به شما داده می شود که ممکن است شامل نحوه مراقبت از گوش، داروهای قابل استفاده برای کمک به بهبودی و کاهش خطر عفونت می شود باشد. به هر حال در صورت بروز هرگونه عارضه، حتما به جراح خود مراجعه کنید.

منبع : medicalnewstoday.com


دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در مشهد

جراحی زیبایی گوش – لیفت صورتلیفت غبغبلیفت سانترال لب

شماره های تماس سریع برای مشاوره : 09018191885


مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی ...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی چیست ؟ بعد از عمل پلک چه کنیم ؟ راه های از بین بردن ورم بعد از عمل پلک، درمان جای بخیه عمل پلک، روش شستشوی پلک، استفاده از کمپرس گرم بعد از عمل پلک و تمام اقدامات لازم بعد از بلفاروپلاستی که باید در دوره نقاهت جراحی پلک ...

بهترین جراح پلاستیک در مشهد جراح پلاستیک خوب در مشهد ...

بهترین جراح پلاستیک مشهد چه کسی است ؟ جراحی پلاستیک در مشهد به دو دسته تقسیم می شود : اگر هدف از انجام جراحی، بهبود ظاهر و اصلاح نقائص باشد به آن جراحی زیبایی می گویند. ولی اگر هدف بازسازی و ترمیم صورت و بدن باشد به آن جراحی پلاستیک می گویند. می توان ...

زاویه سازی صورت در مشهد زاویه سازی صورت بدون جراحی در مشهد ...

زاویه سازی صورت در مشهد یکی از روش های مدلینگ صورت است. زاویه سازی صورت و فک مشهد چه برای مردان و چه زنان به چند روش انجام می شود. زاویه سازی صورت با ژل یا فیلر ، زاویه سازی با چربی، با نخ، زاویه سازی با بوتاکس و زاویه دار کردن صورت با جراحی فک و چان ...

عمل چال گونه در مشهد عمل چال گونه در مشهد چگونه انجام میشود ...

عمل چال گونه در مشهد (Dimpleplasty) نوعی جراحی پلاستیک است که باعث ایجاد فرورفتگی کوچکی روی لپ می شود. عمل چال لپ در مشهد بین خانم ها محبوب تر است زیرا باعث زیبایی و جذابیت بیشتر لبخند می شود. البته چال لپ و گاهی چانه در برخی افراد به طور مادرزادی به ...

تزریق فیلر در مشهد تزریق فیلر در مشهد ؛ بهترین دکتر تزریق ...

اگر قصد تزریق فیلر در مشهد را دارید و به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر یا ژل می گردید این مطلب را از دست ندهید. فیلرها، پرکننده های پوستی هستند که برای رفع چین و چروک ها، برجسته سازی و به اصطلاح کانتور صورت استفاده می شوند. تزریق فیلر زیر چشم در مشهد ...

برداشتن غبغب در مشهد 3 روش برداشتن غبغب در مشهد با جراحی ...

برداشتن غبغب در مشهد با جراحی توسط دکتر رمضانی عموما به روش ساکشن و لیپوماتیک غبغب، لیفت گردن، لیفت صورت یا مینی لیفت صورت انجام می شود. عمل زیبایی غبغب یک جراجی پلاستیک و سریعترین راه برای رفع غبغب است که به سفت کردن عضلات گردن، از بین بردن چربی زیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.