قیمت عمل بینی در مشهد سال 99 + جدول قیمت

هزینه عمل بینی در مشهد قیمت عمل بینی در مشهد سال 99 + جدول قیمت

هزینه عمل بینی در مشهد در سال 97، 98 و 99 چقدر تفاوت داشته است؟ قیمت عمل بینی مشهد با بیمه تامین اجتماعی چگونه است؟ هزینه عمل بینی گوشتی و هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟ برای پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و عمل بینی ارزان در مشهد چگونه باید اقدام کرد؟ هزینه عمل ترمیمی بینی با عمل اولیه بینی چقدر تفاوت دارد؟ هزینه عمل انحراف بینی به چه چیزی بستگی دارد؟ آیا جراحی بینی با قیمت 2 میلیون در مشهد و یا عمل بینی با 3 میلیون واقعیت دارد؟ هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی و خصوصی چقدر است؟ برای پاسخ به همه این سوالات با ما در این مقاله همراه باشید.

هزینه عمل بینی در مشهد سال ۹۸ و ۹۷ بین 6 تا 15 میلیون تومان می باشد که با توجه به تجربه جراح بینی، نوع بینی، روش استفاده شده (باز یا بسته) و پیچیدگی جراحی متغیر می باشد. هزینه جراحی بینی در مشهد سال ۹۹ توسط دکتر مهدی رمضانی بین 12 تا 13 میلیون تومان می باشد. که البته قیمت نهایی فقط با معاینه قطعی مشخص می شود.

عمل بینی در 16 سالگی
قبل و بعد عمل بینی استخوانی توسط دکتر رمضانی

عمل بینی در ایران | عمل بینی در مشهد

جراحان پلاستیک در ایران، علم و زیباشناسی را در انجام جراحی زیبایی بینی با هم ترکیب می کنند تا نتایج موثر و زیبایی خلق کنند. آمار متقاضیان عمل بینی در ایران و مخصوصا شهرهای بزرگ آن مانند مشهد، تهران، شیراز روز به روز در حال افزایش است، در این میان شهر مشهد به دلیل دارا بودن متخصصان حاذق و هزینه های معقول بعد از تهران به دومین قطب جراحی بینی تبدیل شده است. به طوریکه زیباجویان بسیاری از سراسر کشور برای عمل به این شهر سفر می کنند.

مهمترین نکات که باید از قبل از تصمیم گیری برای جراحی بینی بدانید : همه چیز درباره عمل بینی در مشهد + ویدئو + عکس 

هزینه عمل های بینی دکتر رمضانی که در جدول ذیل می بینید حدودی می باشد و با در نظر گرفتن نوع بینی و شرایط آن متفاوت خواهد بود، و قیمت نهایی فقط در جلسه مشاوره تعیین خواهد شد :

نوع عمل بینی هزینه عمل بینی در مشهد سال 99
رینوپلاستی( عمل بینی استخوانی یا عمل بینی گوشتی)     بین 12 تا 13 میلیون تومان
عمل بینی ترمیمی (رویژن) بین 13 تا 14 میلیون تومان
عمل نوک بینی (تیپ پلاستی) حدود 6 میلیون تومان
عمل انحراف بینی (سپتوپلاستی) شروع از 6 میلیون تومان
عمل زیبایی بینی + انحراف بینی (سپتورینوپلاستی) شروع از 13 میلیون تومان

برای کسب مشاوره رایگان یا تعیین وقت با شماره های 09018191885 با ما در تماس باشید.

برای رزرو وقت حضوری با دکتر مهدی رمضانی به صورت آنلاین از این قسمت اقدام کنید.


دکتر رمضانی بهترین جراح بینی در مشهد
دکتر مهدی رمضانی بهترین دکتر جراح بینی مشهد

قیمت عمل بینی در مشهد قبل از جراحی و بعد از آن

با در نظر گرفتن این نکته که انجام عمل زیبایی بینی موفق می تواند تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد داشته باشد، پرداخت هزینه جراحی بینی برای متقاضیان مهم و یکی از دغدغه های اصلی می باشد. به همین علت بر آن شدیم که جزئیات کامل و مفیدی در این باره به شما ارائه دهیم. قیمت عمل بینی شامل 4 بخش زیر است :

1- هزینه های قبل از عمل بینی

  • – هزینه آزمایش خون : آزمایش خون برای تمام افراد جهت بررسی میزان هموگلوبین خون(کم خونی)، قند خون و … تجویز می شود. هزینه آزمایش خون زیاد نیست و حدودا کمتر از 150/000 تومان خواهد بود.
  • – هزینه سی تی اسکن : بعد از معاینه چنانچه پزشک متوجه وجود ضایعاتی در بینی شود، برای بررسی مشکل انحراف بینی، سینوزیت، پولیپ بینی، تنگی دهلیز بینی و … سی تی اسکن صورت و سینوس را تجویز می کند، طبق آخرین تعرفه خدمات تصویربرداری پزشکی هزینه سی تی اسکن بینی (صورت و سینوس) بدون تزریق بین 100/000 تومان تا 300/000 تومان متغیر خواهد بود.
  • – هزینه تست کرونا قبل از عمل بینی : در وضعیت فعلی جهت اطمینان از مبتلا نبودن فرد به ویروس کوید 19 تقریبا 24 ساعت قبل از عمل بینی تست کرونا از متقاضی گرفته می شود. این تست به صورت آزمایش خون می باشد و هزینه آن در حدود 100/000 تا 150/000 تومان می باشد. آزمایش کرونا به جز در بیمارستان های دولتی تحت پوشش هیچ گونه بیمه ای حتی بیمه تامین اجتماعی قرار نمی گیرد.

در این ویدئو صحبت های دکتر رمضانی را درباره عمل بینی در دوران کرونا بشنوید

2- هزینه جراح بینی

قیمت جراحی بینی در مشهد با توجه به مهارت و تخصص جراح بینی متفاوت است. نکته مهم در هنگام انتخاب جراح، اطمینان از اعتبار و تجربه کافی برای موفقیت در عمل بینی می باشد. انتخاب با شماست، می توانید زیبایی و سلامتی خود را بدست متخصصان تازه کار در قبال هزینه کمتری بسپارید و یا می توانید با انتخاب یک جراح موفق و به نام با خیال آسوده به اتاق عمل بروید.

انتخاب یک جراح بینی خوب که به او اعتماد داشته باشید به شما کمک می کند استرس و اضطراب را از خود دور کرده و تجربه شیرینی از جراحی بینی داشته باشید. دکتر مهدی رمضانی فوق تخصصی جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند، ایشان بیش از 6000 عمل جراحی زیبایی و ترمیمی بینی موفق را در کارنامه کاری خود دارند. روش های انتخاب و مهمترین نکاتی که باید در یافتن یک جراح بینی خوب بدانید را در مقاله بهترین جراح بینی مشهد کیست ؟ بخوانید.

دکتر مهدی رمضانی
دکتر مهدی رمضانی در اتاق عمل

3- هزینه بیمارستان یا کلینیک جراحی

هزینه بیمارستان باید در حسابداری بیمارستان پرداخت شود، معمولا هزینه بیمارستان های دولتی پایین تر از کلینیک های جراحی است، هزینه بیمارستان شامل دو بخش می باشد :

  • – هزینه های متخصص بیهوشی و پرستاران
  • – هزینه داروها و پوشاک بعد از عمل و مواد مصرفی

4- هزینه های بعد از عمل بینی 

فقط شامل ویزیت های پزشک است، در ماه اول 2 تا 3 بار و بعد از آن با توجه به نظر پزشک سه ماه یک بار به مدت یکسال باید ویزیت شوید.

آیا هزینه جراحی بینی بسته و باز متفاوت است ؟

جراحی بینی می تواند به دو صورت انجام شود، جراحی بینی باز به صورتی که برشی روی بافت بین دو سوراخ بینی(ناحیه کلوملا) و اگر نیاز باشد برش های کوچکی در زیر سوراخ بینی ایجاد می شود. در روش بسته هیچ برشی روی بینی ایجاد نمی شود و جراح فقط از طریق حفره های بینی جراحی را انجام می دهد، این روش بعضی مواقع برای ترمیم و تغییرات جزئی بینی استفاده می شود اما 80% جراحی ها به روش باز انجام می شود زیرا در این روش جراح دسترسی کاملی به ساختار و اسکلت بینی دارد. در نهایت اینکه کدام روش عمل بینی برای شما مناسب تر است را جراح تعیین می کند. هزینه جراحی بینی بسته بدلیل سختی کار و حساسیت بالا کمی بیشتر از روش باز می باشد. در جلسه مشاوره پزشک حتما این موارد را به شما خواهد گفت.

عمل بینی طبیعی دخترانه
قبل و بعد از عمل بینی گوشتی در مشهد

هزینه عمل بینی مردان و زنان چه تفاوتی دارد ؟

ابتدا باید بدانید که زنان برای انجام عمل بینی باید حداقل 16 سال و مردان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. به این دلیل که رشد صورت در نوجوانان می تواند به مرور زمان بر ظاهر و عملکرد بینی تأثیر بگذارد.

بینی مردان و زنان در بعضی ویژگی ها مانند پل، نوک بینی و اندازه کلی بینی با هم تفاوتی هایی دارند اما با این وجود باز هم روش جراحی برای هر دو یکسان است و فقط شکل نهایی که به بینی داده می شود برای خانم ها و آقایان متفاوت در نظر گرفته می شود. زیرا عموما هدف مردان برای عمل بینی بیشتر رفع ایرادات و نتیجه ای طبیعی است، اما زنان علاوه بر رفع نقص های بینی، خواستار کوچک شدن بینی و زیبایی بینی نیز هستند. در نهایت باید بدانید که قیمت عمل بینی مردان و زنان در مشهد با هم تفاوتی ندارد، هزینه بر اساس اصلاحاتی که جراح بر روی بینی فرد انجام می دهد تعیین می شود.

بهترین فرم بینی مردانه
بهترین فرم بینی مردانه، مدل بینی طبیعی است.
عمل بینی در مشهد
نمونه عمل بینی مردانه پس از یک سال

تفاوت عمل بینی مردان و زنان را از زبان دکتر رمضانی بشنوید

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد

شکل بینی توسط موقعیت های استخوان های بینی، غضروف های جانبی و فوقانی مشخص می شود. هر ترکیبی از تفاوت ها در این سه منطقه می تواند ظاهری متفاوت ایجاد کند. افرادی که بینی گوشتی دارند، دارای پوستی ضخیم و چرب، نوک بینی پهن، منافذ باز هستند و بافت غضروفی بینی بیش از استخوانی است. این نوع بینی بیشتر در مردان دیده می شود، تورم و دوران نقاهت در کسانی که بینی گوشتی دارند نیز بیشتر است. در این بینی ها به دلیل داشتن غضروف ضعیف، کل بینی ساختار ضعیفی دارد. در نتیجه باید گفت جراحی بینی گوشتی بسیار مهم و حساس است و جراح حتما باید ماهر باشند و تکنیک های مرتبط با جراحی بینی گوشتی را بداند. بنابراین قیمت عمل بینی گوشتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بیشتر از قیمت عمل بینی استخوانی است.

عمل بینی گوشتی در مشهد
عمل بینی گوشتی توسط دکتر مهدی رمضانی
عمل بینی گوشتی توسط دکتر مهدی رمضانی
قبل و بعد عمل بینی گوشتی

مشاهده کنید : ویدیو واقعی عمل بینی گوشتی در اتاق عمل توسط دکتر مهدی رمضانی

هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد

بینی استخوانی یا غضروفی به بینی هایی گفته می شود که دارای غضروف محکم و بیشتری هستند. معمولا پوست نازکتر و قوز بینی هم دیده می شود. به طور کلی پوست نازکتر در بینی های استخوانی دست جراح را برای تغییرات باز می گذارد و نسبت به بینی های گوشتی با پیچیدگی کمتری همراه است. قیمت عمل بینی استخوانی فقط با معاینه جراح مشخص می شود چراکه بعضی از بینی های استخوانی دارای قوز هستند و در آن صورت جراحی استئوتومی نیز نیاز است. بنابراین یک جلسه ساده مشاوره پزشک قیمت نهایی را به شما اعلام می کند.

جراحی بینی استخوانی در مشهد
عمل بینی قوزدار
عمل بینی در مشهد
قبل و بعد عمل بینی استخوانی

قیمت عمل بینی ترمیمی | آیا هزینه عمل مجدد بینی از هزینه اولیه بیشتر است ؟

هزینه عمل ترمیمی بینی معمولا چند میلیون نسبت به هزینه استاندارد عمل بینی اولیه اگر توسط جراح دیگری انجام شود گرانتر می باشد. چراکه عمل ترمیمی بینی بسیار چالش برانگیز است. در عمل مجدد بینی بافت یا غضروف اضافه که در اولین عمل جراحی از دست رفته است، خارج می شود. در بعضی موارد نیاز به اصلاح انحراف تیغه بینی نیز وجود دارد و این به معنی به خطر افتادن تمامیت ساختار بینی است. در این مواقع به بافت پیوند غضروف یا استخوان از گوش یا دنده ها احتیاج خواهد بود. بنابراین هزینه بیشتری که برای این عمل می پردازید معقول به نظر می رسد.

هزینه عمل ترمیمی بینی در مشهد توسط دکتر رمضانی از 13 میلیون تا 14 میلیون می باشد.

هزینه عمل ترمیمی بینی مشهد
عمل ترمیمی بینی توسط دکتر رمضانی

هزینه عمل انحراف بینی چقدر است ؟

عمل انحراف بینی توسط دکتر مهدی رمضانی انجام می شود، اما هزینه عمل انحراف بینی در مشهد در صورت اصلاح سپتوم انحرافی از 6 میلیون تومان شروع می شود، اما اگر در کنار آن نیاز به سوهان کشیدن و یا جراحی زیبایی بینی باشد مبلغ جراحی زیبایی به آن اضافه می شود. انحراف چون باعث سردرد، اختلال در تنفس، گرفتگی بینی می شود، به نوعی درمانی محسوب شده و برخی از بیمه های درمانی قسمتی ناچیزی از آن را پرداخت می کنند.

هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی

هزینه عمل انحراف بینی در مشهد
جراحی انحراف بینی توسط دکتر رمضانی برای مراجعه کننده خانم
عمل انحراف بینی
یک هفته بعد از عمل بعد از برداشتن آتل بینی، اصلاح فرم بینی و انحراف تیغه بینی به صورت عالی برای مراجعه کننده عزیز انجام شده است، تقارن حفره های بینی و تورم نیز با گذشت 3 تا 4 ماه بهبود خواهد یافت.

آیا هزینه عمل بینی عروسکی با عمل بینی طبیعی متفاوت است ؟

چندین مدل بینی برای عمل بینی وجود دارد، مدل بینی طبیعی، مدل بینی فانتزی (عروسکی) و مدل بینی نیمه فانتزی. فرقی ندارد که شما چه مدلی را برای جراحی انتخاب می کنید، قیمت جراحی بینی به نوع بینی که گوشتی یا استخوانی باشد بستگی دارد، اما به اینکه فانتزی یا طبیعی باشد، بستگی ندارد و شما می توانید با مشورت و صلاحدید جراح هر مدلی که برایتان مناسب است را انتخاب کنید.

هزینه عمل بینی اقساط در مشهد چگونه است ؟

عمل بینی اقساط توسط دکتر مهدی رمضانی انجام نمی شود. معمولا جراحی بینی بصورت اقساط این گونه است که شما فقط هزینه بیمارستان را پرداخت می کنید و مبلغی که باید به جراح بپردازید را به صورت اقساط طی چند ماه می پردازید. البته چک ضمانت ابتدای کار از شما دریافت می شود، این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که بعضی اوقات هزینه عمل بینی اقساط بیشتر از پرداخت اولیه آن است، اگر توان پرداخت را ندارید بهترین کار صبر کردن است.

آیا عمل بینی ارزان در مشهد واقعیت دارد ؟

همانطور که پیش تر اشاره شد قیمت به موقعیت جغرافیایی بستگی دارد. برای مثال هزینه جراحی بینی در تهران تا 27 میلیون تومان نیز می رسد، اما حداکثر قیمت عمل بینی در مشهد طی سال های 97، 98 و 99 حدود 16 میلیون تومان بوده است.

در این میان متاسفانه بسیاری از جراحان بی تجربه برای وارد شدن به عرصه پزشکی بی توجه به نتیجه و از همه مهمتر سلامت بیمار عمل بینی با 2 میلیون یا 3 میلیون تومان در مشهد و تهران و بیشتر کلان شهرها را تبلیغ می کنند. گاهی نیز در بیمارستان های دولتی آموزشی توسط رزیدنت های جراحی با این قیمت ها عمل بینی انجام می شود. که در این صورت به خواست خود بیمار می باشد. اما اگر قصد عمل بینی در مشهد را دارید، حتما در این باره تحقیق کنید. نمونه عمل های قبلی هر جراح می تواند راهنمای شما برای انتخاب دکتر خوب عمل بینی باشد.

مطلب مرتبط : عمل بینی ارزان و اقساطی در مشهد

در چه صورتی عمل بینی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد ؟

هنگامی که رینوپلاستی برای بهبود عملکرد تنفسی انجام می شود، به طور مثال زمانی که بینی شکستگی دارد و یا عمل انحراف بینی یا پولیپ بینی باید انجام شود به دلیل اینکه علاوه بر زیبایی، این جراحی نوعی عمل درمانی محسوب می شود، قسمتی از هزینه توسط بیمه پرداخت می شود. البته شرکت های بیمه چه تامین اجتماعی چه تکمیلی برای پرداخت هزینه مدارک پزشکی و علت اختلال در تنفس شما را بررسی می کنند.

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی در مشهد چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه عمل در بیمارستان های دولتی که طرف قرارداد بیمه هستند کمتر است. شما در مراجعه به پزشک خود می توانید از بیمه های طرف قرار داد با ایشان بپرسید. همچنین اینکه در چه بیمارستان و چه کلینیک های خصوصی جراحی را انجام می دهند، سپس با خیال راحت تصمیم بگیرید. گاهی در بیمارستان های دولتی و آموزشی مانند بیمارستان امام رضا مشهد و بیمارستان قائم عمل جراحی بینی ارزانتر و توسط رزیدنت ها البته با موافقت شما، انجام می شوند. اما اگر بخواهید از بیمه تامین اجتماعی به صورت کامل استفاده کنید باید شرط اول : عمل بینی شما درمانی باشد. و شرط دوم : در بیمارستان های بیمه تامین اجتماعی بستری شوید.

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی با بیمه

هزینه عمل بینی با لیزر در مشهد

عمل بینی با لیزر در علم پزشکی مفهومی ندارد. از لیزر برای درمان های پوستی و موارد دیگری در پزشکی استفاده می شود. اما تاکنون از اشعه لیزر جهت جراحی بینی استفاده نشده است. امروزه روش های جدیدی برای چربی سوزی نوک بینی با لیزر ابداع و تبلیغ می شود. اما هیچ کدام از این تکنیک ها نمی تواند برای تغییر شکل بینی استفاده شود. در نهایت مطالعات جدید نشان می دهد می توان از لیزر فقط و فقط به جای تیغ جراحی فقط برای برش کلوملا در جراحی بینی باز استفاده کرد. با توجه به موارد بالا عمل بینی با لیزر مورد تایید دکتر رمضانی نمی باشد و توسط ایشان انجام نمی شود.

کوچک کردن بینی با لیزر چگونه است ؟

هزینه جراحی بینی با قالب کنترلی در مشهد

نگرانی از نتیجه عمل بینی یک امر عادی در بین متقاضیان عمل بینی می باشد. اما این روزها در برخی کلنیک ها برای اطمینان دادن به فرد که نتیجه عمل دقیقا مطابق با خواسته فرد خواهد شد، قبل از جراحی و در جلسات مشاوره فرم بینی دلخواه فرد، با اسکن سه بعدی طراحی می شود. سپس خروجی توسط پرینترهای سه بعدی به صورت قالب آماده می شود که به آن قالب کنترلی بینی می گویند. سپس جراح در حین جراحی بینی می بایست این قالب های رزینی را در هر مرحله از عمل، روی بینی شخص گذاشته تا شکل بینی دقیقا مطابق قالب کنترلی بشود. بدین منظور هزینه ای علاوه بر هزینه اصلی عمل برای این قالب ها و خدمات گرفته می شود. اما آیا استفاده از این ابزار موردتایید و عقلانی است ؟

چنانچه شما در گرینش جراح خود دقت لازم را به خرج داده باشید و همینطور به او اعتماد داشته باشید نیازی به این ابزار نیست. این روش توسط دکتر رمضانی تایید و انجام نمی شود. برای اطلاعات بیشتر حتما ادامه مطلب را در مقاله عمل بینی با قالب کنترلی بخوانید.

هزینه جراحی بینی با قالب کنترلی در مشهد

هزینه لیفت بینی در مشهد چقدر است ؟

لیفت بینی و کوچک کردن بینی گوشتی با لیفت بدون جراحی متقاضیان بسیاری دارد. لیفت بینی به روش های مختلفی انجام می شود که مهمترین آنها رینوپلاستی مایع : به معنای تزریق ژل به پل بینی و لیفت بینی با نخ می باشد که با وارد کردن نخ به نوک بینی آن را بالا کشیده و در اصطلاح لیفت می کنند، البته که این روش ها به عنوان یک روش مستقل برای عمل بینی محسوب نمی شوند پینشهاد می شود ادامه مطلب و جزئیات کامل تر را در لینک روبرو ببینید : 3 روش لیفت بینی + عوارض

قیمت عمل بینی استخوانی مشهد
قبل و بعد عمل بینی استخوانی مشهد توسط دکتر رمضانی
بلافاصله پس از برداشتن آتل
یک هفته بعد از عمل بینی گوشتی و بلافاصله پس از برداشتن آتل
هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد
بلافاصله پس از برداشتن آتل بینی
هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد
بلافاصله بعد از برداشتن گچ بینی

عکس های بیشتر را در گالری تصاویر عمل بینی و یا اینستاگرام دکتر مهدی رمضانی drmehdiramezani@ ببینید.


شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود از طریق تلگـــــرام یا واتـــساب با ما در ارتباط باشید.


منابع : londonfacialplasticsurgery.co.uk ,plasticsurgery.org , drmehdiramezani

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

14 دیدگاه

  1. من 5 سال پیش بینیم شکسته و خیلی هم دوست دارم عمل کنم ولی نمیدونم چقدر میشه هزینش ؟

    1. Author

      سلام، با توجه به شرایط شما، ممکن است بتوانید برای پرداخت بخشی از هزینه عمل بینی، از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید، لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه و مشاوره با شماره 09150306425 در تماس باشید.

  2. سلام خیلی مطلب مفیدی بود ممنونم فقط یک سوال بینی من استخوانیه و میخوام بیام پیش شما برای جراحی ولی یه موضوع اذیتم میکنه اینکه من ورزشکارم و نمیدونم بعد از عمل تا چند وقت نمیتونم ورزش کنم ؟

    1. Author

      با سلام و سپاس
      بستگی دارد که شما چه ورزشی را انجام می دهید ، اما به طور کلی ورزش های سبک بعد از چند روز قابل انجام است، اما برای انجام ورزش های سنگین تر حداقل باید 3 ماه صبر کنید. در هر صورت جای نگرانی نیست، باز هم می توانید برای مشاوره با شماره 09150306425 در تماس باشید.

  3. دکتر کارش حرف نداره من باهاشون عمل کردم الان دو سال میگذره و عالی شده بینیم

      1. خوش به حال اونایی که عمل کردن من خیلی دلم میخواد دماغمو عمل کنم فقط یکم استرس دارم ولی تعریف دکتر رمضانی رو زیاد شنیدم اگه بخوام برای مشاوره بیام آقای دکتر هر روز مطب هستن ؟

        1. با سلام
          فعلا با توجه به محدودیت های دوران کرونا آقای دکتر فقط روزهای شنبه و چهارشنبه مطب هستند. قبل از مراجعه از طریق شماره های 05138408196 – 09150306425 نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید

  4. با سلام و وقت بخیر
    دختر من ۱۷ سالشه، لطفا بفرمایید که امکان عمل بینی براش هست یا نه؟ ضمن اینکه ایشون گرفتگی بینی داره،مخصوصا در خواب!
    متشکرم

    1. Author

      سلام، با تشکر از شما
      عمل بینی برای دختران از 16 سال به بالا بلامانع است، میتوان برای عمل بینی با هدف زیبایی می توان تا اتمام دوره نوجوانی صبر کرد، اما اگر مشکلات تنفسی و خواب که گفتید را دارند، حتما باید توسط دکتر رمضانی معاینه شوند.

  5. سلام بینی من گوشتی هستش و چون کلا بینیم کوچیکه فقط نوک بینی ایم یکم بزرگه و گوشتیه میخوام فقط نوک بینیم عمل بشه اینجوری هزینش کمتر میشه یا نه ؟

    1. Author

      سلام
      ممکن است عمل تیپ پلاستی که همان عمل نوک بینی است برای شما مناسب باشد که هزینه کمتری نسبت به جراحی کامل دارد، اما ابتدا باید توسط دکتر رمضانی معاینه شوید و ایشان نظر نهایی را درباره نوع عملی که برای شما بهتر است را اعلام خواهند کرد. برای رزرو وقت می توانید با شماره های 05138408196 – 09150306425 در تماس باشید.

  6. سلام خسته نباشید ایا اقای دکتر پولیپ وزیبایی همزمان انجام میدن ودر کدوم بیمارستانها وهزینه اش چقدر میشود

    1. Author

      سلام و سپاس
      بله عمل پولیپ همزمان با عمل زیبایی بینی توسط دکتر رمضانی با هم صورت می گیرد. عمل های بینی معمولا در کلینک گهرسا مشهد انجام میشود. هزینه عمل پولیپ و زیبایی کمی بیشتر از عمل زیبایی بینی است چون دو عمل همزمان انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09150306425 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.