بهترین جراح بینی مشهد در سال ۹۹ چه کسی است ؟

بهترین جراح بینی در مشهد بهترین جراح بینی مشهد در سال ۹۹ چه کسی است ؟

بهترین جراح بینی مشهد . جراح بيني مشهد كي خوبه ؟ بهترین جراح بینی در مشهد کیه ؟ همه کسانیکه قصد انجام جراحی بینی را دارند به دنبال دکتر خوب برای عمل بینی در مشهد می گردند. برخی به دنبال جراح بینی معروف، برخی دیگر به دنبال جراح بینی خانم و بعضی نیز به دنبال بهترین جراح بینی گوشتی یا استخوانی می گردند. انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد یا هر شهری دیگری که در آن زندگی می کنید در میان خیل انبوهی از جراحان زیبایی کار دشواری است. تجربه، مدرک تحصیلی و قابلیت برقراری ارتباط موثر با بیمار مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام گزینش بهترین دکتر عمل بینی در نظر داشته باشید.

اما این را هم بدانید با اینکه صلاحیت و تجربه مهم است، اما جراحی بینی به دید زیبایی شناسی نیز احتیاج دارد. زیرا عمل بینی علاوه بر رفع مشکلات تنفسی، ظاهر زیباتر و چهره متقارن تری به افراد می دهد که به آن “نسبت طلایی” می گویند. دید زیباشناسی جراح بینی در خلق این تقارن و حفظ نسبت طلایی نقش به سزائی دارد. در ادامه این مقاله سه روش ساده که با آن بتوانید بهترین جراح بینی را بیابید به شما خواهیم گفت. پس همراه ما بمانید.

بیشتر بدانید : مطالب حیاتی درباره جراحی بینی مشهد که باید بدانید + عکس قبل و بعد از عمل + ویدئو

جراحی بینی مشهد
دکتر مهدی رمضانی یکی از بهترین پزشکان مشهد و دارای بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی بینی چیست ؟ به چه روش هایی انجام می شود ؟

ابتدا بهتر است با مفهوم جراحی بینی، روش ها و مدل های آن آشنا شویم.

جراحی بینی یکی از رشته های جراحی پلاستیک صورت است. طی آن جراح با تغییر استخوان، غضروف و ماهیچه بینی شکل زیباتری از بینی خلق می کند. این جراحی به دو روش باز و بسته می تواند انجام شود، انتخاب اینکه با توجه به شرایط بینی کدام روش برای شخص مناسب تر است، بر عهده جراح بینی می باشد.

در واقع در مواردی که نیاز به دسترسی بیشتر به اسکلت بینی و دید کامل برای جراحی هست، جراحی بینی به روش باز صورت می گیرد. رینوپلاستی باز یعنی ایجاد برش در عرض کلوملا و برداشتن پوست بینی به گونه ای که دسترسی کامل به سپتوم (تیغه بینی) و نوک بینی ایجاد می شود.

در مقابل در جراحی بینی به روش بسته، جراحی از طریق سوراخ های بینی انجام می شود. این تکنیک برای زمانی مناسب است که اصلاحات جزئی و تغییر شکل اندکی بر روی بینی اعمال می شود. این روش کمتر تهاجمی به معنای کاهش زمان بهبودی و همچنین تورم بعد از عمل است.

فرق جراحی بینی باز و بسته

برداشتن آتل بینی و چسب زدن بینی توسط دکتر رمضانی یک هفته بعد از جراحی بینی را در این ویدئو ببینید.

مدل های جراحی بینی

مدل های جراحی بینی شامل بینی طبیعی،فانتزی یا نیمه فانتزی است. در جراحی بینی طبیعی، سایز و فرم بینی زیاد تغییر نمی کند و نتیجه کاملا طبیعی به نظر می رسد. در مقابل در جراحی نیمه فانتزی نوک بینی سربالا و قوس بینی بیشتر در نظر گرفته می شود درست مانند عروسک. در جراحی بینی نیمه فانتزی، بینی ویژگی های هر دو مدل قبل را به میزان کمتری دارد.

نکته اینجاست که مدل بینی فانتزی برای همه مناسب نیست، زیرا در برخی افراد به خصوص کسانی که دارای بینی گوشتی با پوست ضخیم هستند. نتیجه قابل قبول نخواهد بود و حتی ممکن است باعث ایجاد اختلال در تنفس نیز بشود. بنابراین یک جراح بینی خوب این روش جراحی را برای همه انجام نمی دهد و در صورت اصرار فرد در جلسات مشاوره امکان انجام این جراحی را بررسی می کند.

بهترین جراح بینی مشهد
دکتر مهدی رمضانی جراح بینی مشهد

اهمیت انتخاب جراح بینی در مشهد

بینی مهمترین عضو صورت است و عمل بینی یعنی تغییر شکل و فرم بینی با حفظ تعادل در چهره فرد و سلامت بیمار. اما یكی از مهمترین مراحل عمل بینی برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش، انتخاب جراح بینی خوب و باتجربه در مشهد است. از آنجایی که جراحی بینی یکی از چالش برانگیزترین عمل های زیبایی است، باید برای انتخاب یک جراح با تخصص و دلسوز که رزومه کاری مطلوبی داشته باشد وقت بگذارید. همانطور که در بالا گفته شد یک دکتر عمل بینی خوب باید بتواند بهترین روش جراحی را برای شما تشخیص دهد. همچنین بهترین مدل بینی که به چهره شما تناسب دارد و در عین حال باعث آسیب به تنفس شما نمی شود را پیشنهاد دهد.

تکنیک و مهارت در جراحی های چالش برانگیزتر مانند جراحی بینی ترمیمی، جراحی انحراف بینی نیز فاکتور مهمی در انتخاب جراح است. یعنی باید بررسی کنیم که درصد موفقیت جراحی های قبلی جراح چقدر بوده است ؟! همزمان انصاف را رعایت کنید و انتظارات واقع بینانه داشته باشید. زیرا هیچ جراحی نمی تواند نتیجه 100% را تضمین کند. انتخاب جراح بینی خوب همیشه آسان نیست به خصوص که مشهد یکی از کلان شهرهای ایران است، و تعداد جراحان زیبایی بینی مشهد بسیار زیاد است. اما ما در این مقاله نکاتی را برای شما آماده کرده ایم تا هوشمندانه تر برای انتخاب بهترین جراح بینی تصمیم گیری کنید.

عمل بینی گوشتی مشهد
قبل و بعد جراحی بینی گوشتی دکتر رمضانی

جراح بینی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

  • – دارا بودن مدرک پزشکی معتبر

مسلما میزان مهارت و دانش یک جراح بینی با مدرک تخصص در مقایسه با یک جراح بینی با مدرک فوق تخصص متفاوت است. با این حال هستند بسیاری از جراحان بینی که با داشتن مدارک پزشکی معتبر در عمل تجربه کافی برای عمل های ترمیمی یا درمانی را ندارند. همانطور که گذراندن آزمون رانندگی و اخذ گواهینامه رانندگی لزوماً به معنای این نیست که شخص بتواند وسیله نقلیه را با خیال راحت و مهارت هدایت کند.

  • – داشتن مهارت و تجربه بالا در عمل بینی

برای انتخاب بهترین جراح بینی مهمترین اصل مهارت و تجربه کاری کافی برای انجام عمل بینی گوشتی، استخوانی، طبیعی یا فانتزی است. اما در این میان هستند افرادی که به دنبال ارزانترین دکتر عمل بینی مشهد می گردند. آیا این نوع ریسک کردن، ارزش از دست دادن سلامتی و زیبایی تان را دارد ؟ از آنجا که شما برای انتخاب و پیدا کردن جراح بینی کاملا آزاد هستید، هیچ عذر و بهانه ای برای تحقیق نکردن در مورد صلاحیت و اعتبار جراح بینی مورد قبول نیست. عدم توجه کافی در انتخاب بهترین جراح بینی به معنای قمار شما با زیبایی چهره و سلامتی تان است.

  • – توانایی برقراری ارتباط موثر با بیمار

یک جراح بینی خوب سعی می کند ارتباط موثری با بیمار خود برقرار کند. دلسوزی و راحت بودن نکته مهمی است. باید بتوانید در بیان مسائل و مشکلات جسمی، روحی چه قبل از عمل و چه بعد از آن با جراح خود راحت باشید. مسلما این شفافیت باعث ایجاد نتیجه بهتر نیز خواهد شد.

  • – آشنایی با جدیدترین تکنیک های عمل بینی

میزان آشنایی جراح بینی به تکنیک های پیشرفته روز باید در نظر گرفته شود. استفاده از روش های متفاوت جراحی بینی مانند روش های کاشت غضروف در بینی، تیپ پلاستی و … بسیار مهم است. تکنیک های جدید برای اصلاح ایرادات عملکردی و ظاهری بینی مثل قوز و برآمدگی، کجی و نامتقارن بودن سوراخ های بینی؛ بسیار اهمیت دارد.

دکتر رمضانی بهترین جراح بینی مشهد
تشکر و رضایت بیماران از دکتر مهدی رمضانی
جراح بینی عالی در مشهد
بهترین جراح بینی در مشهد کیه ؟

درباره تکنیک های جدید جراحی بینی دکتر رمضانی بیشتر بدانید : تیپ پلاستی بینی چیست و چگونه انجام می شود ؟

بهترین جراح بینی مشهد کیست ؟

بینی عضوی کوچک با بافت و ساختاری پیچیده است و کوچکترین تغییر می تواند نحوه عملکرد بینی و چهره شما را تغییر دهد. چه بسا بسیاری از جراحان بینی با دارا بودن مدرک تخصص جراحی عمومی نیز عمل بینی را انجام می دهند. اما یک فوق تخصص 5 سال در این زمینه بیشتر به صورت آکادمیک دانش کسب کرده است.
دکتر مهدی رمضانی اول پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی و دوره 4 ساله تخصص جراحی عمومی با کسب بورد تخصصی در سال 1377 از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او توانست بلافاصله با قبولی در دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و گذراندن این دوره 5 ساله موفق به دریافت بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی شود. ایشان همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند. امروزه از ایشان به عنوان بهترین جراح بینی در مشهد یاد می کنند.

دکتر رمضانی علاوه بر جراحی بینی، در موارد زیر هم به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند :

  • – جراحی آندوسکوپی سینوس و پولیپ بینی
  • – بلفاروپلاستی
  •  – عمل زیبایی گوش
  • – جوانسازي صورت و تزريق چربي گونه
  • – لیفت اندوسکوپیک ابرو
  • – ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن
  • – جراحی پلاستیک سینه و اندام ها
  • – جراحی درمانی و ترمیمی

رضایت بیماران قبلی، بیش از 15 سال تخصص و تجربه، اخلاق آرام و حوصله در برخورد با بیمار، دلسوزی و وجدان کاری دکتر رمضانی در انواع عمل زیبایی بینی و عمل بینی ترمیمی باعث شده است که ایشان به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی گوشتی و استخوانی در شهر مشهد شناخته شده باشند.

بهترین جراح بینی مشهد
دکتر مهدی رمضانی یکی از باتجربه ترین و معروف ترین جراحان بینی گوشتی
عمل بینی گوشتی در مشهد
3 ماه بعد از جراحی بینی گوشتی توسط دکتر رمضانی

جهت طرح سوالات خود یا تعیین وقت :  09018191885

دکتر مهدی رمضانی را در اینستاگرام دنبال کنید. : drmehdiramezani@


3 روش که برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد به شما کمک می کند :

  • 1- مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران قبلی جراح

شاید یکی از مؤثرترین روشهای ارزیابی مهارت و توانایی جراح بینی مشاهده عکس های قبل و بعد از جراحی بینی بیماران قبلی است. شما با دیدن این تصاویر می توانید آنچه که شما از عمل بینی خود انتظار دارید را با نتایج واقعی تطابق دهید.

عمل بینی نیمه فانتزی در مشهد
عکس قبل و بعد جراحی انحراف بینی توسط دکتر رمضانی
زیباترین بینی مردانه
قبل و بعد از جراحی بینی مردانه توسط دکتر رمضانی
  • 2- مراجعه به مطب جراح بینی

مطمئناً هیچ کس نمی خواهد بینی خود را به جراح بینی ای واگذار کند که سابقه سهل انگاری و جراحی های فاجعه بار را دارد. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که حتما به مطب جراح مورد نظر خود بروید. با بیماران حاضر در مطب صحبت کنید. حتما در مورد روش جراحی، قیمت عمل بینی، مشکلات قبل از عمل، تغییر ایجاد شده، عوارض عمل بینی اطلاعات بگیرید. میزان رضایت آنها از جراحی را بسنجید. همچنین وجود پرسنل و پرستاران در مطب که بتوانند با رفتار حرفه ای، دوستانه و در عین حال محترمانه؛ یک محیط امن و آرام ایجاد کنند، بسیار مهم است.

  • 3- یک جلسه مشاوره را امتحان کنید

خیلی مهم است که با جراح بینی تان در ویزیت مشاوره احساس راحتی کنید تا بتوانید واضح و صادقانه در مورد چیزی که از عمل بینی می خواهید صحبت کنید. در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی حتما در مورد هر مسئله ای که ذهن شما را به خود مشغول کرده سوال بپرسید . اگر تصاویری از بینی مورد پسند خود دارید به جراح نشان دهید. علاوه بر این مسائل، یک جراح بینی خوب در مورد مسائل زیر نیز با شما صحبت خواهد کرد :

  • – تاریخچه پزشکی شما
  • – انتظارات شما از عمل جراحی بینی
  • – زمان بهبودی و خطرات احتمالی
  • – مشکلات شخصی مانند ترس از عمل بینی، مشکلات جسمی که ممکن است بر نتیجه جراحی بینی تاثیرگذار باشد.
  • – خصوصیات بینی شما و تاثیر آن بر انتخاب روش جراحی بینی
  • – انتخاب مدل بینی مانند مدل بینی عروسکی، مدل بینی طبیعی، مدل بینی فانتزی یا نیمه فانتزی
  • – مراقبت های بعد از عمل بینی مانند نحوه شستشوی بینی بعد از عمل، نحوه خوابیدن و حمام کردن بعد از عمل و …
  • – هزینه عمل بینی با توجه به شرایط شما
بهترين جراح بيني مشهد
مطب دکتر مهدی رمضانی
بهترین دکتر عمل بینی در مشهد
بعد از اتمام جلسه مشاوره با دکتر رمضانی

عمل زیبایی بینی با دکتر رمضانی

یکی از بهترین جراحان بینی مشهد دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک است. شما می توانید با دریافت زمان مشاوره و مراجعه به مطب، از راهنمایی های ایشان بهره مند شوید. بی شک با مشاهده سابقه کاری دکتر رمضانی می توانید از این که عملی موفقیت آمیز داشته باشید اطمینان حاصل نمایید. در ادامه تعدادی از نظرات در مورد دکتر مهدی رمضانی اول را در پیج اینستاگرام ایشان ببینید.

جراح بینی خوب در مشهد
نظر دو مراجع عزیز درباره جراحی بینی با دکتر رمضانی
نظرات در مورد دکتر مهدی رمضانی اول
رضایت مراجعان گرامی از عمل بینی توسط دکتر رمضانی
نظرات در مورد دکتر مهدی رمضانی اول
نظرات در مورد نتیجه جراحی با دکتر رمضانی یکی از بهترین جراحان بینی و پلاستیک در مشهد

برای مشاهده ساعات حضور پزشک در مطب و رزرو نوبت مشاوره کلیک کنید

آدرس مطب دکتر رمضانی جراح بینی : مشهد ، احمد آباد ، بلوار بعثت


منبع : drmehdiramezani

آنچه باید درباره دندانپزشکی بعد از عمل ...

[caption id="attachment_3328" align="aligncenter" width="800"] جهت دریافت نوبت از کلینیک بارانا با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.[/caption] اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید یا به تازگی جراحی داشته اید و میخواهید برای انجام خدمات درمانی ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد کاملا واقع ...

فیلم عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی بهترین جراح بینی گوشتی مشهد و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی. در این ویدئو عمل بینی گوشتی زنانه به روش باز انجام می شود. همچنین نوک بینی گوشتی بیمار با استفاده از غضروف تیغه بینی نیز تقویت می ...

عمل بینی عمل بینی چگونه انجام می شود ؟ ...

عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در طی 20 سال گذشته عمل بینی توسط جراحان بینی با تکنیک حذف استخوان، غضروف و پوست اضافه در حین حفظ آناتومی بومی و تقویت غضروفی انجام می ش ...

عمل بینی در مشهد عمل بینی در مشهد ؛ هزینه، مراحل، بیمار ...

عمل بینی در مشهد طی سال های اخیر توسط جراحان بینی بسیاری انجام می شود. اما مهم است که شما بتوانید بهترین جراح عمل بینی مشهد را انتخاب کنید. همچنین قبل از جراحی بینی ، برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل بینی ، اطلاعاتی درباره نکات مهم مراحل عمل بینی ، ق ...

عمل بینی گوشتی در مشهد عمل بینی گوشتی مشهد ؛ هزینه و عکس ...

عمل بینی گوشتی در مشهد . به بینی هایی با پوست ضخیم، چرب، دارای منافذ باز و غضروف کمتر بینی گوشتی گفته می شود. در عمل بینی گوشتی معمولا نوک بینی کوچک و با پایه غضروفی تقویت می شود. زیرا نوک بینی گوشتی معمولا پهن و بزرگ است و سوراخ های بینی بزرگتر از ح ...

کافئین بعد از عمل بینی مصرف کافئین بعد از عمل بینی از چه زمان ...

خوردن کافئین بعد از عمل بینی چه مشکلاتی ایجاد می کند ؟ خوردن قهوه بعد از عمل بینی یا مصرف چای بعد از عمل بینی را از چه زمانی می توان شروع کرد ؟ میزان کافئین چای سبز چقدر است ؟ به طور کلی نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مانند چایی، قهوه، انواع نوشابه ه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.